Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Door Peter Vermeulen buitengewoon vriendelijk geholpen. Ruimtelijk leuke oplossing gevonden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: De apparatuur valt tegen. De inbouwoven werkt prima als oven, maar valt na onze LG combi tegen op magnetron gebied. de afwasmachine valt ons erg tegen, spullen komen er matig schoon en nooit droog uit. Vergeleken met de goedkope Bosch die we eerst hadden een fikse stap terug. De vriezer is erg rumoerig. Prestaties van afzuigkap vallen ook tegen, na koken met de hoogste stand afzuiging stinkt het boven naar eten.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

het mee denken van het ontwerp en de keuze van de keuken prima, de adviseur en monteur hebben prima geadviseerd en nauwkeurig werk verricht

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Door uitsparing van de Cooker te plaatsen is de onderste lade onder de spoelbak ingekort zodat de cooker er kan staan. We zijn niet te vreden over deze lade onder de spoelbak die met moeite en soms scheef dicht gaat!! Hopelijk kan dit toch nog worden opgelost want daar is een keukenmerk als poggenpohl te duur voor.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deze keer een keuken gekocht na een prima advies en begeleiding door Peter.m

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: Betere communicatie tussen verkoop, planning (externe) die de plaatsing verzorgen . Na een "fout/onduidelijkheid" in de tekening heb ik dit aangegeven. De fout is opgelost door de externe plaatser. Ik had het zeer op prijs gesteld als hier door Satink op was teruggekomen/gehandeld.(Nazorg). Ook vind ik wel leuk als alles achter de rug is en geplaatst dat er dan een bezoekje wordt gebracht door de afdeling verkoop. Helaas ging bij ons na een korte tijd een la geleider kapot. Bij het bellen naar Satink werden wij tot twee keer toe doorverwezen naar de plaatser. Zelf bellen. Dit vind ik eigenlijk binnen de zorg / garantie liggen van Satink. De investering is toch flink en dan verwacht je een (top) service en goede klantvriendelijkheid. Deze nazorg kan beter, zeker in vergelijk met de zeer goede verkoop. Aandachtspunt.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij hebben goed advies gekregen van Freek Drost

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning) N.v.t.
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: Klachten over de magnetron-ovens zijn niet afgehandeld ondanks meerdere beloftes. Dit is voor ons reden om de fa Satink niet aan te bevelen
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Verkopers kunnen mooi praten, en eerste indruk in showroom is goed.......... echter

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: - Veel beloften, maar komt weinig van terrecht. Tijdens gesprek is alles snel leverbaar, op moment dat je de order bevestigd hebt blijkt hier weinig van te kloppen. - Tijdens levering is helft van de spullen niet aanwezig en moet je er zelf maar achteraan om het alsnog te krijgen. - Krijgt totaal niet het gevoel dat je serieus wordt genomen als je een klacht hebt. Ze behandelen je zelfs schofterig. - Leuk om een cadeauset te beloven terwijl die dan nooit geleverd wordt. Prima, maar beloof het dan ook niet. Ik zou Satink-Zwolle aan niemand aanraden, eerder sterk afraden.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer rommelige totstandkoming van order, met fouten en onduidelijkheden. Maar veel belangrijker, absoluut geen voolichting over producteigenschappen van een voor ons nieuw materiaal. Bij een goede voorlichting haddee we absoluut zeker voor een ander materiaal gekozen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tijdens ontwerpfase zeer betrokken verkooppersoneel. Speelt goed in op wensen en denkt mee.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Oplossing van onvolkomenheden in ontwerp (afvalsysteem) is matig. Daanaast blijkt technische voorlichting achteraf niet optimaal geweest te zijn. Tenslotte isde nazorg zeer, zeer matig. Afspraken zijn een half jaar na levering nog niet nagekomen.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Meedenken met opbouw keuken

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Een bedrijf dient zin plek te kennen betreft nazorg en garantie afwikkeling. Bij ieder gesprek na levering keuken is er sprak van zich indekken en afweren van garantie ipv zich inleven in de klant hoe vervelend het is en helpen het probleem goed op te lossen. Dit gebeurde tot 2 keer toe binnen 2 jaar fabrieksgarantie op apparatuur
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

personeel klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Afspraken nakomen die mondeling worden gedaan!!!!!!!!!
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Rubus Tegelwerken, het door Satink ingeschakelde bedrijf voor de sloop van de oude en montage van de nieuwe badkamer. Deze mensen hebben vakkundig en netjes gewerkt en fouten van Satink opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: Slechte communicatie. Doe wat je belooft: bij het tekenen van de koopovereenkomst bleek de prijs opeens € 300,= hoger dan in de offerte stond, terwijl er niets was gewijzigd. Bij de levering ontbraken materialen. Bepaalde tegels waren op de dag van levering zelfs nog niet eens besteld. Wees transparant. Verkoper goochelt met de prijzen en rommelt met afspraken. Ik heb geen specificatie van materialen ontvangen hoewel ik daar wel om heb gevraagd en mij dit was toegezegd. Ik ontdekte dat ik in eerste instantie een andere (goedkopere) kraan kreeg dan was afgesproken. Hierdoor vraag ik me af of ik wat de overige materialen betreft, wel de kwaliteit heb gekocht die ik dacht te kopen en of ik daarvoor niet teveel heb betaald. Hoewel ik blij ben met mijn nieuwe badkamer, voel ik me door de hele gang van zaken toch enigszins belazerd en dat is een heel vervelend gevoel. Naar Satink ga ik nooit meer.
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na mijn rondje op de keukenboulevard kwam ik bij Satink terecht. Wat een verademing. Bij binnenkomst werd ik gelijk vriendelijk te woord gestaan bij de receptie. De verkoper, Freek, had alle tijd om te luisteren naar mijn wensen en stelde goede vragen waardoor ik merkte dat hij goed meedacht. Steeds gaf hij de opties aan met helder de voor en nadelen van de opties en de prijs verschillen. Freek beschikt over een enorme hoeveelheid kennis en dit maakte dat ik snel keuzes kon maken omdat de info helder en concreet was. En juist omdat hij goed naar mijn wensen had geluisterd kreeg ik de tips en adviezen die pasten binnen de door mij aangegeven grenzen. Erg prettig om te ervaren! De plaatsing van de keuken was ook super! Dhr. Klomp is iemand die goed meedenkt en verstand van zaken heeft. Een echte vakman die hard werkt. Later nog twee keer contact gehad met de service. Hier werd ik ook steeds vriendelijk te woord gestaan en de laatste puntjes zijn adequaat afgehandeld. Kortom ik ben eg tevreden over Satink en kan dit bedrijf aanbevelen. Echt enorm blij met mijn keuken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Plezierige werkwijze. Levering was in eerste instantie incompleet, is goed gekomen. Plaatsen van glazen wand en deur moet nog steeds gebeuren, is op 24-11-2014 ingemeten en wordt pas op 02-02-2015 uitgevoerd. Eerste afspraak met Sealskin werd er een verkeerde glasplaat mee genomen, kennelijk omdat de tekening verkeerd geïnterpreteerd is. Contact met Sealskin ivm planning was niet professioneel, ook gemeld op de website van Sealskin: geen respons.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: Planning wanneer er sprake is van een 3e leverende partij (Sealskin) beter afstemmen met klant en informeren naar status / nazorg.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

een goed en volledig advies en netjes uitgewerkt. Bij een aantal kleinigheidjes die naderhand nog gedaan moesten worden hebben de monteurs prima en snel opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Het het leuk geweest als Satink had gebeld een aantal weken na plaatsing of alles in orde was geweest. dit heb ik wel gemist. Het is toch een groot bedrag wat je uitgeeft. een aftersales ervaring van Satink zelf hebben we gemist.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het begon met de aanschaf van een keuken, waar na advies ook nog vloerverwarming met tegels bijkwamen. Na bestelling kon de apperatuur nog worden gewizigd. Bij levering van de keuken was ik er vast van overtuigd, dat het verkeerde keukenblad was geleverd. De heer Freek Drost is toen na sluitingstijd bij ons langs geweest met het stuk graniet wat ik had uitgezocht en overeenkwam met het geleverrde. De heer Jan klomp heeft bij ons de vloer gelegd en de keuken geplaatst naar volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: ??? nvt
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Slechte zaak dat levering niet volledig was en dat dit nu na 6 weken nog steeds niet opgelost is. Vraag me dan toch echt af hoe de kwaliteitscontrole geregeld is. En waarom de nalevering van drie frontjes zo lang moet duren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij het niet werken van geleverd onderdeel kraan, werden bij het kopen van een nieuwe kraan de gemaakte kosten verrekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|overige
  • Verbeterpunten / Tips: Het verwerken van het kopen van een enkel nieuw onderdeel kost veel tijd,het invullen van de formulieren is gericht op het kopen van een hele nieuwe keuken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

vlotte verkoop en inzet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: afhandeling.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Planning bij het plaatsen van de keuken was uitermate goed. In korte tijd was de planning rond en volgens afspraak geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooi badkamer, prima montage, redelijke prijs kwaliteit

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: Slechte communicatie, afspraken niet nagekomen, verkeerde levering van spullen, missende spullen bij levering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We zijn heel prettig geholpen /geadviseerd door Timo

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Jammer dat de vaatwasser er niet meteen bij was.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Perfecte levering en de afspraken worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: Wel even geduld hebben voor de mail beantwoord wordt.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

perfect geadviseerd door Norbert,goed contact,gaf vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: juiste prijs op art. bijv tegels.

Bedrijfsgegevens

Huub van Doornestraat 4

8013 NR Zwolle

038-4542975

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.