Filters

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb bepaalde punten laag in gevuld omdat onze klachten nog niet zijn afgehandeld. Als het goed opgelost wordt en de service gedaan is dan mogen jullie mij weer een enquete sturen. Dan kan ik hem beter invullen. Ik hoop dat zoals beloofd is het allemaal goed in orde wordt gemaakt dan kunnen we het goed afsluiten en hebben jullie een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Ik heb bepaalde punten laag in gevuld omdat onze klachten nog niet zijn afgehandeld. Als het goed opgelost wordt en de service gedaan is dan mogen jullie mij weer een enquete sturen. Dan kan ik hem beter invullen. Ik hoop dat zoals beloofd is het allemaal goed in orde wordt gemaakt dan kunnen we het goed afsluiten en hebben jullie een tevreden klant.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fantastisch mooie winkel met veel keuze in de winkel zelf

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Aftersales viel erg tegen. - levering was niet compleet (kookkraan miste) - kleurverschil in frontjes - levering niet conform afspraken - slechte reactie en opvolging op mails en telefoon Achteraf het gevoel dat er bij de verkoop niet echt naar ons geluisterd is en over onze wensen heen is gepraat. Op dit moment wachten we nog op de levering van de laatste frontjes. Sinds medio december niets meer over gehoord.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Niets opgedrongen. Meedenken aan onze wensen. Juiste adviezen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig was dat oven en gaskookplaat gelijk meegenomen konden worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Keukens
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Redelijk snelle levertijd en goed advies gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Ik had wel even een telefoontje verwacht of alles gelukt is met installeren en of alles naar wens is verlopen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

wij worden vrij snel pelzierig en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijk personeel verkoop

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Communicatie, planning, timing facturering, inlevingsvermogen, kennis van klant

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

onderhandeling en afwerking was goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prachtige keuken, goed geholpen in Zwolle door de verkoper. Tevens was de showroom een goede inspiratie voor onze nieuwe keuken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Montage mensen waren enigszins lomp, vloer beschadigd.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne informele verkoper. Geen gepres. Zeer goede montage. Zeer goede nazorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|overige
  • Verbeterpunten / Tips: geen
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helaas moet ik constateren dat na de levering en uiteraard volledige betaling de restpunten niet meer worden behandeld. De nazorg is dus zeer slecht, zo slecht zelfs dat ik overweeg u op te geven voor de koude douche.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben heel erg tevreden over de goede en correcte manier waarop ik ben geholpen en geadviseerd. Aanpassingen aan het eerste ontwerp waren totaal geen probleem. Bij twijfels van mijn kant kon ik altijd binnenlopen en werd vriendelijk ontvangen en geholpen. Ik raad Satink aan in mijn omgeving om een nieuwe keuken aan te schaffen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed advies, prettige service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd N.v.t.
  • Personeel (orderverwerking/ planning) N.v.t.
  • Levering van goederen N.v.t.
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: gevraagd om email info, dit verkeerd gekregen en andere gevraagde info nooit ontvangen. geleverd product incompleet, wordt dus niet gecontroleerd (was showroom model) helaas wonen we niet meer in Zwolle en konden dus niet terug.
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Mooie showroom en bij de verkoop is veel mogelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: Een verkoop organisatie die probeert zich als dienstverlener te profileren, dat faalt compleet. Satink heeft geen idee wat een klant bedoelt met "een project uitbesteden" en faalt totaal in het verzorgen van dat project. Bijzonder jammer, omdat dat juist is waar we naar op zoek waren: een organisatie die er simpelweg voor zorgt dat alles goed komt.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Advies en geleverde spullen zijn goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: plaatsing en na controle waren minder goed en na een telefoontje over een probleem moesten wij dat probleem zelf oplossen terwijl wij denken dat het probleem is ontstaan door de plaatsing. Ook het beloofde contact met de verkoper van de keuken is er niet geweest,jammer.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer deskundige verkoper die precies weet wat een klant wil maar niets opdringt, zorgvuldig uitlegt en tekening maakt . Verder hebben wij een perfect stel monteurs gehad die ook alles met ons overlegde. Kortom een goede combinatie. Zijn ook zeer blij met het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Badmeubel voor nieuwbouwwoning ruim te voren besteld, n.a.v. specifieke wensen (keramische wasbak) en budget. Het was de bedoeling deze te laten installeren tegelijk met de (elders gekochte) keuken door een door ons zelf ingehuurde installateur. Echter, bij installatie blijkt het badmeubel in de verkeerde kleur besteld door de verkoper. Kan gebeuren, maar wel vervelend, omdat onze keukeninstallateur niet in één keer kon installeren, en we dus voor extra kosten komen te staan. Leuk, informeel contact met verkoper. Hij denkt mee, en regelt op ons verzoek ter compensatie van het ongemak een installateur die het badmeubel kostenloos kan installeren zodra het binnen is. Top: we zijn (nu nog) zeer tevreden over deze service. Er wordt snel een ander meubel besteld, maar helaas is daar volgens verkoper geen keramische wasbak bij te krijgen. Kunstmarmer is het enige alternatief. Verkoper verzekert ons dat de bezwaren die we hebben tegen kunstmarmer (verkleuring en krasgevoeliger) onterecht zijn. Hij staat persoonlijk in voor 10 jaar garantie. Wij laten ons overtuigen (ook omdat we ervaren dat er geen andere opties zijn, en omwille van de tijd - we behelpen ons zonder wastafel enz.), en gaan akkoord met kunstmarmer. Om tijd te besparen, zal de groothandel het juiste meubel direct bij ons huisadres afleveren, en het verkeerde meubel meenemen. Veel contact gaat via mail. In een mailwisseling tussen verkoper en groothandel lezen wij (onbedoeld?) dat verkoper schrijft: (quote) 'De prijs verschil is goedkoper maar dat verschil mag je berekenen voor vervoer en de rest mag jullie houden.' Hierdoor bekruipt ons het gevoel dat we te veel betalen voor wat we krijgen, en dat verkoper zonder overleg op onze kosten hun fout recht aan het breien is. Wij gaan persoonlijk bij Satink langs om om uitleg te vragen, maar treffen eerst een collega. Kunstmarmer blijkt inderdaad aantoonbaar 40 euro goedkoper dan keramiek, en een andere verkoper meent dat een bijpassende wasbak best in keramiek leverbaar is. Wij leggen uit waar wij voor komen, en worden alsnog doorverwezen naar de eerste verkoper, waarmee wij tot op dat moment zo'n prettig contact hadden. Maar direct slaat die eens zo vriendelijke en meedenkende toon om. Er volgt een lange monoloog. Hij had destijds al zo'n scherpe voor prijs gemaakt. (Voor ons irrelevant, want als hij niet binnen ons budget kon leveren, hadden wij zelf kunnen besluiten om naar elders te gaan.) Op ons verzoek om dan tenminste het prijsverschil van 40 euro terug te geven, wordt met ongeloof gereageerd. Dat we het überhaupt dúrven vragen! Letterlijk werd gezegd: 'Voelt u zich dan beter, als u die vier tientjes terug krijgt?' Als wij aangeven dat wij dan tenminste minder het gevoel krijgen gepiepeld te zijn, wordt het gesprek wat norsig afgesloten met een 'Ik zal de boekhouder vragen om het geld over te maken'. Met een handdruk, maar niet geheel vol vertrouwen verlaten wij de zaak. En dat gevoel blijkt terecht, want tot op de dag van vandaag wachten wij nog op ons geld... (Ook zitten de eerste krassen en onuitwisbare vlekken op de wastafel.) Erg jammer. Wat zeer prettig en veelbelovend begon, eindigt met een bittere nasmaak.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning) N.v.t.
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: - eerlijk en transparante communicatie - afspraken nakomen
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik zal u mijn ervaring omschrijven, helaas niet positief . Tijdens het verkooppraatje, welke even onderbroken was omdat wij weg moesten ging het al mis, de prijs was zonder dat er ook maar iets was veranderd € 500 hoger geworden, met kunst en vliegwerk werd de prijs gecorrigeerd. Bij het samenstellen van de badkamer kon alles, een douchedeur/ wand zonder profiel en handvat, alleen een gat in de deur, deze stond in de showroom. Was geen enkel probleem, er moest ook een drain inkomen vond de verkoper, had hij nog liggen, deed hij er bij. De wastafel in de badkamer wilde wij met overloop hebben, geen probleem was het antwoord. Er kwam een spiegel bij met bijpassende lamp, die had hij nog liggen. Niet alleen de badkamer maar ook de toilet kochten wij bij u, wij wilde het sanitair exact gelijk hebben, dat kwam in orde zo gaf de verkoper aan. Verder zij we overeen gekomen dat het slopen van de badkamer door de aannemer gedaan zou worden. Dit stond allemaal mooi op papier, in werkelijkheid was het helaas anders. * de douchedeur met gat was er ineens niet meer, op de woonbeurs bij uw concurent gewoon leverbaar, bij navraag uw verkoper krijg ik een L..verhaal * Er werden 2 verschillende spoelunits voor de toilet geleverd, terwijl expliciet om 2 dezelfde gevraagd werd. * De wasbak werd geleverd zonder overloop, verbazing alom zelfs de leverancier was verbaast, volgens de mail van uw verkoper * De lamp die mee werd geleverd met de spiegel is qua licht zo beroerd dat we maar een andere gaan kopen * De levering van de tegels stuitte ineens op een probleem, het was geen eens een verrassing meer, uiteindelijk kwamen ze, helaas te weing, in de bijbestelling zaten niet alleen de ontbrekende tegels, maar voldoende voor een complete badkamer. De overgebleven tegels hebben ruim een week op straat gestaan voordat ze opgehaald werden. In de mail tussen " uw verkoper en servicedienst stond, "tegels met licht kleurverschil voor de uitverkoop", dit maakt je ook niet echt blij. * De radiator ook een verhaal apart, deze werd met iedere verandering duurder, en zo was het verhaal moeilijk te vinden, uiteindlijk heb ik zelf gezocht en gevonden, hij hoefde alleen maar besteld te worden, hij komt snel was het antwoord, 3 weken is bij niet snel. Dan de werkzaamheden; * de muur in de badkamer die weg gehaald zou worden, heb ik na vele discussie met de aannemer zelf weg gehaald, voor het weghalen was het heel veel tijd en geld om het te doen, na het weghalen was het amper de moeite om het erover te hebben, ik heb dus zelf werk gedaan waar ook nog voor betaald heb. * De plannig van de aannemer was vele malen belangrijker dan die van de klant, soms was er dagen lang niemand, vond hij heel gewoon. * De woonkamer was inmiddels al gestuct, dit wist de aannemer al geruime tijd, er moest nog een afvoer in de muur worden gefreesd, in de badkamer hadden ze daarbij een gat in de muur geslagen, dit zou ook kunnen gebeuren in de woonkamer, maar dan smeerde hij het wel weer dicht zo zei hij, ik geloofde mijn oren niet * De montage van de de douchewand / deur is gewoon prutswerk, de ruimte tussen de deur en de wand bedroeg ca. 1 cm en hij vond het niet eens zo gek. Resultaat 4 extra gaten in de net betegelde muur en een wand die nu zo geplaatst was dat wanneer hij recht zou staan, een behoorlijke spanning op het glas kwam te staan, de man die het zou afkitten zag er geen heil in en gaf dit door aan de aannemer, deze reageerde zelf niet, hij dacht dat hij geweest was, echter had de kitman in bij zijn van mijn vriendin de aannemer een bericht met foto gestuurd. * De wand werd Weer spannig vrij gemaakt, zo kreeg ik een berichtje, waaruit droop dat ik lastig was en niet dat de aannemer de fout bij zichzelf legde. * De wand is wederom gekit, de oude kitlaag mag ik waarschijnlijk zelf weghalenwant daar word niet over gesproken. * De wand is gekit, ik heb vanmorgen nog niet gekeken of de glaswand spanningvrij staat, wel was zichtbaar dat de bovenkant van de deur en wand niet evenhoog staan, de deur staat lager, gaat vandaag Weer !! zo staat het erin gesteld worden, ik zou mij kapot schamen, deze man vind mij alleen maar lastig zo lijkt. Dit is mijn ervaring, het is nu 3 december en het nog niet klaar, de wasbak moet nog komen, hopelijk de juiste, ik ben er niet zeker van !! Nog niet klaar na de beloofde 3 weken en ontzorging, maar 6 weken en een boel stress en gezeur. Satink en deze aannemer zal ik zeker niet aanbevelen, sterker, wanneer iemand voor keuken of badkamer zoekende is zal ik uw bedrijf ten zeerste afraden, ik heb een behoorljke prijs betaald waarvan een aanzienlijk deel toch bij zelf is komen te liggen. Wat u met deze ervaring doet weet ik niet, mocht vragen hebben dan kunt mij mailen en of bellen 06-48791832

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij zijn positief over het vakmanschap van de montageploeg (tegelzetter, installateurs, afkitten).

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning) N.v.t.
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: Jammer dat we in 1e instantie een verkeerde kast kregen. Daarom duurde het lang voordat de montage klaar was en de badkamer compleet. Het is ons niet duidelijk hoe de garantiebepalingen zijn (hoelang, waarop enz.) Eigenlijk weten we daarover niets. Sommige vakjes zijn ingevuld met n.v.t. omdat we daar eigenlijk niets over kunnen zeggen (er is geen keuzemogelijkheid:" weet niet". Bijv. de prijs/kwaliteitverhouding; geen idee hoe die is.

Bedrijfsgegevens

Huub van Doornestraat 4

8013 NR Zwolle

038-4542975

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.