Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima aannemer die me erg geholpen heeft in het bedenken van oplossingen en daarnaast heeft gezorgd voor een goede afwerking van het geheel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: Verkoper was prima maar helaas achteraf slordig. Tekening had enkele niet mogelijke voorstellen , daarnaast verkeerd bestelde tegels. Ik kwam daar helaas pas achter nadat ruim de halve badkamer gezet was. Na 2 bezoekjes aan de showroom en veel praten met de verkoper alsnog een soortgelijke tegel kunnen uitzoeken (de juiste was spoorloos in de showroom, lag waarschijnlijk bij een klant of zo.. was het verhaal, die tegel heb ik dus helaas niet meer gekregen, nog steeds erg vervelend). Uiteindelijk nu dus een andere soortgelijke tegel moeten uitzoeken . Dat ging vooral snel,snel,snel. De extra kosten voor het opnieuw betegelen (bijna 400 euro) zijn natuurlijk doorberekend in de factuur van de aannemer, logisch, voor hem koste dit een extra dag voor de tegelzetter. Helaas ben ik hierdoor nu dus de dupe van deze fout. Verkoper ontkent deze fout, ik ben echter overtuigt van m'n gelijk omdat het echt een totaal andere tegel betrof. Daarnaast nog een tip naar de boekhouder. Iets minder snel en vaak aan de bel trekken inzake betaling van restant van de bestelde goederen die pas later geleverd waren. Ik heb alles ruim op tijd betaald. Dit was ook gebeurd als de boekhouder niet gebeld had. Dit laatste natuurlijke extra zuur ivm de problemen met de tegels. Met )vriendelijke groet Ine Wiering
5

2 sterren: slechter dan verwacht

heb ik niet meer overgehouden, de keuken is geplaatst zonder dat alles is aangesloten. Satink geeft niet thuis, hier heb ik geen goed woord voor over en zal jullie bij niemand aanbevelen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Doen wat er is afgesproken.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Waarom een slecht totaal oordeel? -Wastafel paste niet op wastafelmeubel, eerst kwam het advies om er een deel uit te zagen -Daarna nieuwe wastafel en 2x verkeerde sifons geleverd -Ophang pluggen bij wastafel ontbraken -Bij toilet is bout langer dan witte afdekdop. Weer een deel van de bout afzagen -RVS sifonkap was niet meer leverbaar, eerst een te korte versie ontvangen, nu een veel te lange -Bij radiator ontbrak afdekkap. Al met al verwacht je dat je binnen een week zelf de badkamer kunt installeren, maar al met al doe je er 3 maand over door de ontbrekende dingen. Klachten werden wel goed opgepakt door de service-afdeling Goede selectie van leveranciers maken die wastafels leveren die bij hun meubel past. Goede eindcontrole of afdekkappen, pluggen etc. ook geleverd worden. Meerwaarde van kopen bij een sanitairshowroom in plaats van zelf webshoppen is er niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Niet doorschuiven van problemen op anderen. Onderhoudsmiddelen voor aanrechtbladen ontbreken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Goed product en prijs

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: Interesse in (kleine) klant, betere administratie, woord is woord, betere communicatie tussen afdelingen (verkoop, planning) en medewerkers. Niet bestellen voordat een klant akkoord is met de opdracht!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben een goed beginontwerp van de badkamer gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: We kregen kleine onduidelijke tekeningen via e-mail, aangezien we het zelf plaatsten. Verkeerd aantal tegels geleverd gekregen, de badafvoer was niet goed, moesten we zelf nog onderdelen voor aanschaffen bij een bouwmarkt. Het bedieningspaneel van het toilet was niet goed, er ontbrak een douche slang. Op tekening hadden we een wasbak van 120 cm breed, gelukkig had onze installateur het opgemeten voor het installeren, de wasbak was namelijk 130 cm. We kregen een heel dure syfon, terwijl de syfon in een kast zit, waar je niks van ziet. Syfon paste ook nog niet eens. Ik ben zelf maar weer naar Zwolle gegaan om de juiste materialen op te halen, die kon ik dan weer bij Plieger ophalen. Heb een dure syfon ingeleverd en een mail gestuurd met het verzoek om het prijsverschil naar mijn bankrekening over te maken. Hier echter nog niks van gehoord. Tevens hebben wij 2 kasten waarin waskorven zitten. Echter als we de kastdeuren naar voren opendoen, dan zit er geen " rem" op en vallen de kastdeuren zo op de grond, met kleine kinderen is dit niet handig. Ik heb via de mail gevraagd naar een oplossing hiervoor, maar ook nog geen reactie gehad.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

GEEN!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: Niet 2x een evalutieformulier sturen...
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Geen positieve ervaringen

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: In mijn beleving is klant koning. Helaas heb ik mij geen koning gevoeld, nog prins of iets in die trant. Jullie hebben ons schandalig behandeld en enige waar wij zeer tevreden over zijn is Rudy. Alle complimenten voor hem maar Satink, sorry nooit meer. Zelfs als je een klacht indient komt er geen reactie!!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben de keuken kunnen samenstellen waar we naar zochten. En de garantiegevallen zijn tot op heden netjes afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Wij weten niet wat de kwaliteit van de geleverde keuken (kastjes) is. Maar er zijn al verschillende deurtjes vervangen als gevolg van loslatende folie. Wij gaan er van uit dat dit incidenteel is (alhoewel het al meerdere malen is gebeurd) en dat dit in de toekomst niet vaker voorkomt. De garantie/service op dit punt is overigens goed.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er moeten voor de derde keer vier keukenkastjes geleverd worden, de vorige twee lichtingen waren beschadigd. Op mijn vraag of er een vorm van garantie gegeven kan worden voor de derde levering, kreeg ik als antwoord: "Nee dat kunnen we niet, we zijn afhankelijk van de toeleverancier. Geen excuses, maar ook geen opmerking dat de kosten van de monteur voor de derde plaatsing door jullie vergoed worden. Ik vind dat geen correcte afhandeling en zeker niet gezien de prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens|Tegels/Natuursteen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bovenstaande NIET van toepassing op uitvoering van werkzaamheden ter plaatse. Die zijn een 10.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren N.v.t.
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: overige
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Tegels/Natuursteen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Je word goed ontvangen en alles wat je maar wilt dat kan dan. En daarbij word alles goed uitgelegd. En een goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Adviseur nam de tijd en aandacht om uiteindelijk samen met ons een goed ontwerp voor onze "lastige"keuken te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Helaas te maken bet breuk/scheur in granieten keukenblad. Loopt al paar weken. Rol Satink als belangenbehartiger voor ons bij de leverancier blad wordt op dit moment niet goed uitgevoerd. Krijg indruk dat Satink eerder partij kiest voor leverancier blad dan voor ons als klant. Scheur/breuk in ons blad is evident zichtbaar en voelbaar en is niet, zoals de leverancier wil afdoen, slechts een ader in het blad.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mooie showroom, blij werden we ervan, maar helaas...

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Zodra we betaald hadden geen enkele service meer. Werkomschrijving voor verlaagd plafond klopte niet, werd bevestigd door de monteer, met als gevolg dat ons werkblad 3, 5 cm lager zou zijn, daarna begon het gezeur...andere kasten moesten er komen, maar kwamen niet. Werkinstructies plafondafzuigkap klopte ook niet, wat wij als klant zelf moesten oplossen. Verkeerde oven werd geleverd, werd afgedaan met een mailtje, na mijn vakantie antwoord ik..6 weken later nog steeds niks gehoord. Hebben een dun werkblad, deze buigt helemaal door bij de inductie kookplaat, wanneer je er op leunt kraakt hij. Vaatwasser heeft nu al verschillende kuren gehad van AEG. Koelkast staat water onderin en maakt lawaai. Inductie kookplat zou 'flexibel' zijn qua waar je pannen neerzet, zou ideaal zijn, aldus verkoper...helaas werkt het in de praktijk helemaal niet zo..alles bakt en kookt ongelijkmatig. Blij gemaakt met de fusion wok, dat zou toch wel fantastisch zijn...alles bakt aan in de pan...dus helaas. Monteur kwam om 'alles' op te lossen...alle punten staan vervolgens nog open, na 2!!! maanden zijn de juiste kastdeuren, oven, afdekkapje tussen ovens, nieuwe stolpen rondom kookeiland,versteving onder inductie plaat nog steeds niet gedaan of geleverd. Tijdens kopen van de keuken gevraagd of het mogelijk is om aan beide kanten van het eiland lades te krijgen, dit was volgens dhr niet mogelijk, nu bij mensen..keuken van satink, zelfde diepte eiland hebben aan beide zijde lades. Conclusie: alles draait om sales, wanneer er verkocht is, onvriendelijk personeel, integriteit van personeel laat ook te wensen over. Resultaat; een keuken van tig duizend en er niet blij mee kunnen zijn door alle restpunten...erg jammer!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik geef een 8 voor het algemeen oordeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: Een verbeterpunt is een gemaakte afspraak nakomen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig geholpen en goed advies. Montage ook fantastisch verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Inmeten of een goede blik op bestaande tekening had een rit/bezoek kunnen uitsparen.
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zijn er niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Zie ingeleverde klacht = 2 a4 vol geschreven. Ik heb zelden zo'n slechte monteurs en service meegemaakt. Het is dat ik boven geen 0 kak geven anders had ik dit gedaan.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed advies en aanvullingen op onze ideeen. Goede service, vriendelijk en zeker niet opdringerig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: nvt

Bedrijfsgegevens

Huub van Doornestraat 4

8013 NR Zwolle

038-4542975

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.