Filters

5

2 sterren: slechter dan verwacht

Mooie showroom en bij de verkoop is veel mogelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: Een verkoop organisatie die probeert zich als dienstverlener te profileren, dat faalt compleet. Satink heeft geen idee wat een klant bedoelt met "een project uitbesteden" en faalt totaal in het verzorgen van dat project. Bijzonder jammer, omdat dat juist is waar we naar op zoek waren: een organisatie die er simpelweg voor zorgt dat alles goed komt.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Advies en geleverde spullen zijn goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: plaatsing en na controle waren minder goed en na een telefoontje over een probleem moesten wij dat probleem zelf oplossen terwijl wij denken dat het probleem is ontstaan door de plaatsing. Ook het beloofde contact met de verkoper van de keuken is er niet geweest,jammer.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer deskundige verkoper die precies weet wat een klant wil maar niets opdringt, zorgvuldig uitlegt en tekening maakt . Verder hebben wij een perfect stel monteurs gehad die ook alles met ons overlegde. Kortom een goede combinatie. Zijn ook zeer blij met het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Badmeubel voor nieuwbouwwoning ruim te voren besteld, n.a.v. specifieke wensen (keramische wasbak) en budget. Het was de bedoeling deze te laten installeren tegelijk met de (elders gekochte) keuken door een door ons zelf ingehuurde installateur. Echter, bij installatie blijkt het badmeubel in de verkeerde kleur besteld door de verkoper. Kan gebeuren, maar wel vervelend, omdat onze keukeninstallateur niet in één keer kon installeren, en we dus voor extra kosten komen te staan. Leuk, informeel contact met verkoper. Hij denkt mee, en regelt op ons verzoek ter compensatie van het ongemak een installateur die het badmeubel kostenloos kan installeren zodra het binnen is. Top: we zijn (nu nog) zeer tevreden over deze service. Er wordt snel een ander meubel besteld, maar helaas is daar volgens verkoper geen keramische wasbak bij te krijgen. Kunstmarmer is het enige alternatief. Verkoper verzekert ons dat de bezwaren die we hebben tegen kunstmarmer (verkleuring en krasgevoeliger) onterecht zijn. Hij staat persoonlijk in voor 10 jaar garantie. Wij laten ons overtuigen (ook omdat we ervaren dat er geen andere opties zijn, en omwille van de tijd - we behelpen ons zonder wastafel enz.), en gaan akkoord met kunstmarmer. Om tijd te besparen, zal de groothandel het juiste meubel direct bij ons huisadres afleveren, en het verkeerde meubel meenemen. Veel contact gaat via mail. In een mailwisseling tussen verkoper en groothandel lezen wij (onbedoeld?) dat verkoper schrijft: (quote) 'De prijs verschil is goedkoper maar dat verschil mag je berekenen voor vervoer en de rest mag jullie houden.' Hierdoor bekruipt ons het gevoel dat we te veel betalen voor wat we krijgen, en dat verkoper zonder overleg op onze kosten hun fout recht aan het breien is. Wij gaan persoonlijk bij Satink langs om om uitleg te vragen, maar treffen eerst een collega. Kunstmarmer blijkt inderdaad aantoonbaar 40 euro goedkoper dan keramiek, en een andere verkoper meent dat een bijpassende wasbak best in keramiek leverbaar is. Wij leggen uit waar wij voor komen, en worden alsnog doorverwezen naar de eerste verkoper, waarmee wij tot op dat moment zo'n prettig contact hadden. Maar direct slaat die eens zo vriendelijke en meedenkende toon om. Er volgt een lange monoloog. Hij had destijds al zo'n scherpe voor prijs gemaakt. (Voor ons irrelevant, want als hij niet binnen ons budget kon leveren, hadden wij zelf kunnen besluiten om naar elders te gaan.) Op ons verzoek om dan tenminste het prijsverschil van 40 euro terug te geven, wordt met ongeloof gereageerd. Dat we het überhaupt dúrven vragen! Letterlijk werd gezegd: 'Voelt u zich dan beter, als u die vier tientjes terug krijgt?' Als wij aangeven dat wij dan tenminste minder het gevoel krijgen gepiepeld te zijn, wordt het gesprek wat norsig afgesloten met een 'Ik zal de boekhouder vragen om het geld over te maken'. Met een handdruk, maar niet geheel vol vertrouwen verlaten wij de zaak. En dat gevoel blijkt terecht, want tot op de dag van vandaag wachten wij nog op ons geld... (Ook zitten de eerste krassen en onuitwisbare vlekken op de wastafel.) Erg jammer. Wat zeer prettig en veelbelovend begon, eindigt met een bittere nasmaak.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning) N.v.t.
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: - eerlijk en transparante communicatie - afspraken nakomen
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik zal u mijn ervaring omschrijven, helaas niet positief . Tijdens het verkooppraatje, welke even onderbroken was omdat wij weg moesten ging het al mis, de prijs was zonder dat er ook maar iets was veranderd € 500 hoger geworden, met kunst en vliegwerk werd de prijs gecorrigeerd. Bij het samenstellen van de badkamer kon alles, een douchedeur/ wand zonder profiel en handvat, alleen een gat in de deur, deze stond in de showroom. Was geen enkel probleem, er moest ook een drain inkomen vond de verkoper, had hij nog liggen, deed hij er bij. De wastafel in de badkamer wilde wij met overloop hebben, geen probleem was het antwoord. Er kwam een spiegel bij met bijpassende lamp, die had hij nog liggen. Niet alleen de badkamer maar ook de toilet kochten wij bij u, wij wilde het sanitair exact gelijk hebben, dat kwam in orde zo gaf de verkoper aan. Verder zij we overeen gekomen dat het slopen van de badkamer door de aannemer gedaan zou worden. Dit stond allemaal mooi op papier, in werkelijkheid was het helaas anders. * de douchedeur met gat was er ineens niet meer, op de woonbeurs bij uw concurent gewoon leverbaar, bij navraag uw verkoper krijg ik een L..verhaal * Er werden 2 verschillende spoelunits voor de toilet geleverd, terwijl expliciet om 2 dezelfde gevraagd werd. * De wasbak werd geleverd zonder overloop, verbazing alom zelfs de leverancier was verbaast, volgens de mail van uw verkoper * De lamp die mee werd geleverd met de spiegel is qua licht zo beroerd dat we maar een andere gaan kopen * De levering van de tegels stuitte ineens op een probleem, het was geen eens een verrassing meer, uiteindelijk kwamen ze, helaas te weing, in de bijbestelling zaten niet alleen de ontbrekende tegels, maar voldoende voor een complete badkamer. De overgebleven tegels hebben ruim een week op straat gestaan voordat ze opgehaald werden. In de mail tussen " uw verkoper en servicedienst stond, "tegels met licht kleurverschil voor de uitverkoop", dit maakt je ook niet echt blij. * De radiator ook een verhaal apart, deze werd met iedere verandering duurder, en zo was het verhaal moeilijk te vinden, uiteindlijk heb ik zelf gezocht en gevonden, hij hoefde alleen maar besteld te worden, hij komt snel was het antwoord, 3 weken is bij niet snel. Dan de werkzaamheden; * de muur in de badkamer die weg gehaald zou worden, heb ik na vele discussie met de aannemer zelf weg gehaald, voor het weghalen was het heel veel tijd en geld om het te doen, na het weghalen was het amper de moeite om het erover te hebben, ik heb dus zelf werk gedaan waar ook nog voor betaald heb. * De plannig van de aannemer was vele malen belangrijker dan die van de klant, soms was er dagen lang niemand, vond hij heel gewoon. * De woonkamer was inmiddels al gestuct, dit wist de aannemer al geruime tijd, er moest nog een afvoer in de muur worden gefreesd, in de badkamer hadden ze daarbij een gat in de muur geslagen, dit zou ook kunnen gebeuren in de woonkamer, maar dan smeerde hij het wel weer dicht zo zei hij, ik geloofde mijn oren niet * De montage van de de douchewand / deur is gewoon prutswerk, de ruimte tussen de deur en de wand bedroeg ca. 1 cm en hij vond het niet eens zo gek. Resultaat 4 extra gaten in de net betegelde muur en een wand die nu zo geplaatst was dat wanneer hij recht zou staan, een behoorlijke spanning op het glas kwam te staan, de man die het zou afkitten zag er geen heil in en gaf dit door aan de aannemer, deze reageerde zelf niet, hij dacht dat hij geweest was, echter had de kitman in bij zijn van mijn vriendin de aannemer een bericht met foto gestuurd. * De wand werd Weer spannig vrij gemaakt, zo kreeg ik een berichtje, waaruit droop dat ik lastig was en niet dat de aannemer de fout bij zichzelf legde. * De wand is wederom gekit, de oude kitlaag mag ik waarschijnlijk zelf weghalenwant daar word niet over gesproken. * De wand is gekit, ik heb vanmorgen nog niet gekeken of de glaswand spanningvrij staat, wel was zichtbaar dat de bovenkant van de deur en wand niet evenhoog staan, de deur staat lager, gaat vandaag Weer !! zo staat het erin gesteld worden, ik zou mij kapot schamen, deze man vind mij alleen maar lastig zo lijkt. Dit is mijn ervaring, het is nu 3 december en het nog niet klaar, de wasbak moet nog komen, hopelijk de juiste, ik ben er niet zeker van !! Nog niet klaar na de beloofde 3 weken en ontzorging, maar 6 weken en een boel stress en gezeur. Satink en deze aannemer zal ik zeker niet aanbevelen, sterker, wanneer iemand voor keuken of badkamer zoekende is zal ik uw bedrijf ten zeerste afraden, ik heb een behoorljke prijs betaald waarvan een aanzienlijk deel toch bij zelf is komen te liggen. Wat u met deze ervaring doet weet ik niet, mocht vragen hebben dan kunt mij mailen en of bellen 06-48791832

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij zijn positief over het vakmanschap van de montageploeg (tegelzetter, installateurs, afkitten).

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning) N.v.t.
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: Jammer dat we in 1e instantie een verkeerde kast kregen. Daarom duurde het lang voordat de montage klaar was en de badkamer compleet. Het is ons niet duidelijk hoe de garantiebepalingen zijn (hoelang, waarop enz.) Eigenlijk weten we daarover niets. Sommige vakjes zijn ingevuld met n.v.t. omdat we daar eigenlijk niets over kunnen zeggen (er is geen keuzemogelijkheid:" weet niet". Bijv. de prijs/kwaliteitverhouding; geen idee hoe die is.
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Tijdens de verkoop zijn we goed geholpen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: overige
  • Verbeterpunten / Tips: Onze oven was stuk, omdat jullie aangeschreven staan als gerenommeerd bedrijf zijn we niet naar een elektronicazaak gegaan, maar hebben we besloten onze oven bij jullie te kopen. We zijn goed geholpen en hadden alle vertrouwen in het gekochte product. Echter, na gebruik hadden we klachten over condensvorming. Daarna hebben we bij jullie ingekozen. We werden afgescheept met het telefoonnummer van de leverancier! Als er klachten zijn qua apparatuur moet je niet zelf de klant de zaken op laten lossen maar als leverancier het probleem proberen op te lossen, dat stukje service mag je van jullie bedrijf verwachten en is zo belangrijk. Het missen van deze service weerhoudt ons ervan in de toekomst bij jullie een keuken te kopen! Erg jammer.
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Rudi van Rubus tegelwerken is echt een topper (geregeld door satink). Bij de volgende montage van een badkamer mag deze dit weer monteren. Maar nooit!! meer een badkamer van Satink.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: 1:Zorg dat de verkopers ook verkopen wat te leveren is. tegels bestonden bijvoorbeeld niet. 2. Orderverwerking zorg dat je leverd wat verkocht is en niet stiekem goedkopere producten in de hoop dat de klant het niet merkt. 3. Als je het verkeerde leverd los dit dan op en breng het naar de klant laat niet de klant vier keer naar je toe rijden. 4.Als een spiegel in nalevering is bezorg deze dan en laat de klant hem niet ophalen. 5. Lever bij een spiegel in nalevering ook het montage materiaal en laat niet opnieuw de klant heen en weer rijden. 6. Als een klant een klacht uit doe hier wat mee laat iemand deze oppakken en niet doodzwijgen want dan krijg je dus een dergelijke beoordeling op internet. 7.Als je een klanttevredenheidsenquête doet en de klant wil een reactie doe hier dan ook wat mee. Beetje zinloos om deze te versturen en geen actie hierop te ondernemen. Al met al dus een negatieve ervaring waarbij Satink na de verkoop geen enkele service of oplossingsgerichtheid meer toont. Ik zou eenieder afraden om hier ooit een badkamer te kopen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat is Arie een behulpzame en vakkundige monteur! Dank je wel Arie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: overige
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Beter personeel, die zich van begin tot eind inzet voor de klant! En niet voor zijn eigen provisie!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen N.v.t.
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

mooie winkel; vriendelijk en vakbekwaam personeel dat natuurlijk wil verkopen, maar ook met je meedenkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren N.v.t.
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: ik kan nog geen oordeel geven over de nazorg. Er zijn nl. nog twee punten (douche-thermostaat en scharnieren klepkasten) die niet in orde blijken te zijn. (U bent daarvan op de hoogte gesteld, dus ik wacht uw reactie af).
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er ging bij de levering/montage wat fout, zou tegelijkertijd gebeuren terwijl dat tijd technisch niet kon. Vond het slecht dat satink daarvan niet op de hoogte was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vakmensen. Mooi geplaatst

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: De mannen kregen mijn inziens echt te weinig uren mee maar stonden wel smorgens om 6.30 uur bij ons om te monteren. Daar zijn wij tevreden mee maar begreep wel dat dat niet de bedoeling was. ze hebben echt knetter hard gewerkt. Ik heb 2 formulieren gehad voor 2 orders maar 1 invullen lijkt me prima.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ondanks dat in eerste instantie de order niet was geplaatst, en ik daarom dik 10 weken voor niets had gewacht, is dit wel goed richting mij afgehandeld en is mijn indruk positief gebleven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: overige
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Erg leuk geholpen, prima advies en ontwerp. Goede prijs. Erg mooie showroom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: We houden een wrang gevoel over aan de nazorg, moesten erg achter dingen die niet klopten aanbellen en blijven bellen. 2x vertraging gehad met de verbouwing vanwege niet of foutief geleverde onderdelen. Groot minpunt.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

verkoper zeer prettig en relaxt en dat geld ook voor montage personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: nvt
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het eind resultaat stemt ons tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: De tekening t.a.v. aansluitpunten etc, zorgde toch voor discussie. Bijv de doorlaat opening voor de afzuigkap naar buiten was niet geheel duidelijk. Kraan zit eigenlijk net iets te dicht naar de muur waardoor hij bij correcte plaatsing niet goed te openen en te sluiten was. Ook komt de straal nu precies op de afvoer waardoor hij veel spettert.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie winkel en showroom en goed ontvangen door Freek Drost

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen N.v.t.
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

mooie inrichting showroom

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: doen wat afgesproken is en niet aan het lijntje houden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Alles is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: overige
  • Verbeterpunten / Tips: Geen

Bedrijfsgegevens

Huub van Doornestraat 4

8013 NR Zwolle

038-4542975

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.