Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: overige
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service, nette behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Bij levering van de keuken beter aangeven hoe laat iemand de keuken/het product komt lever. door bijvoorbeeld de chauffeur een half uur van te voren te laten bellen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

jaren geleden ging mijn koel/vrieskast stuk, vrijdag 'smorgens en 1 van uw medewerkers heeft mij meer dan uitstekend geholpen aan een nieuw inbouwapparaat ( showroom model) en 's middags al geleverd en geinstalleerd...grote klasse en al mijn diepvriesspullen gered!!! Werkelijk klasse en nu is mijn ervaring met de heer Peter van der Meulen uitzonderlijk goed. Ik heb precies de keuken gekregen die ik graag wilde en ook bijna binnen het budget dat ik had. Bij Mandemakers werd ik zelfs werd ik zelfs neerbuigend behandeld. Bovendien was Satink de eerste zaak die ik bezocht en zag daar mijn huidige keuken, daarna veel zaken bezocht maar.....het werd dus toch Satink, ondanks wat startproblemen. Ik werd eerst geholpen door de badkamer verkoper. Hij kwam op mij zeer onzeker en stuntelig over, Gelukkig riep hij later de keukendeskundige erbij, hr van der Meulen dus en buiten het feit dat ik er wel de humor van kon inzien, werd ik door van der Meulen prima professioneel en vriendelijk behandeld. Bovendien ben ik zelf wel een beetje verkoopdeskundig en hou ik van mensen die gewoon doen maar wel vertrouwen wekken. Goed meedenken en klantvriendelijk zijn. De klant is, bij mij, altijd koning en dat doet van der Meulen ook. Uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: 1e : Nooit meer de niet keukendeskundige medewerker eventuele keukenkopers laten helpen. 2e: Ik ben erg tevreden over het werk van Jan Klomp. Hij werkt keurig en netjes en is zeer behulpzaam. Wel jammer vind ik dat mijn keuken na 4 maanden nog niet helemaal af is, Het zijn kleinigheden. 2 stellatjes en haarscheur in het stuukwerk van 1 muur. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt en ik heb veel geduld maar duurt wel een beetje lang. 3 : Ik heb zelf gekozen voor een Pelgrim vaatwasser maar hij valt mij erg tegen. Er kan veel minder vaat in dan in mijn oude..en hij droogt erg slecht. Ik zou hem niet meer adviseren aan klanten tenzij het aan deze vaatwasser ligt of dat ik iets fout doe maar er kan echt veel minder in.. 4 : Ik zou de bovenverdieping wat vrolijker, uitnodigender en mooier inrichten. Beneden is het erg mooi, boven een stuk minder vind ik, jammer.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooi bedrijf met een mooie historie. Doet (deed) heel veel om de klant tevreden te stellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: Zeer veel incomplete leveringen sinds het magazijn niet meer in Zwolle is gevestigd. Telefonisch slecht bereikbaar. Terugbellen laat nogal eens op zich wachten. Goede afspraken maken over afval verwerking c.q. afvoeren. Bezorgers niet altijd even behulpzaam/vriendelijk. gezamenlijk overleg met monteurs en Satink gewenst
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettige sfeer in winkel Niet teveel 'gedram' om order te krijgen Flexibel

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning) N.v.t.
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Slechte nazorg door gewoonweg niet te communiceren. Onze negatieve ervaringen hadden eenvoudig voorkomen kunnen worden door betere communicatie en aandacht.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verkoopadviezen goed door kunnen spreken, altijd contact met dezelfde verkoper, goede terug koppeling via mail of telefoon. Vakbekwame monteurs met goed inzicht en waar goed mee te overleggen is. Doordat de keuken toelaat geleverd is hebben ze een nood keukenblok geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Al in december de keuken besteld en pas eind januari ingemeten. De tekeningen laat aangeleverd, vertraging levering keuken als gevolg De keuken zou vrijdag / zaterdag geplaatst worden maar is niet door Satink met de monteurs overlegd ( fout van Satink en NIET van de monteurs ) Maar hierover heb ik al eerder een mail gestuurd.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede uitleg over vragen, niks is teveel, goede tekening aardig personeel en zeer tevreden over de installateur (piet)

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: tip: behoud het goede personeel en de uitstekende service handhaven (daardoor kun je je blijven onderscheiden van de concurrentie)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima ontvangen door verkoper en later door ontwerper prima geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitmuntende ervaring als het gaat om herkenning en nabestelling van onderdelen van een douchecabine.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning) N.v.t.
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed advies ook na montage en levering goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service ook als de keuken en badkamer al wat ouder is . Ook als de garantie verlopen is. Prettige winkel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed advies bij aankoop, werd goed mee gedacht. aanleg is zeer netjes gedaan en afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: eigenlijk was er maar 1 puntje en dat was dat de afzuiging liever eerder hadden ontvangen maar die was er niet toen de koof werd gebouwd. Maar ik geloof dat dit meer een leverancier probleem was dan dat Santink daar veel aan kon doen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie keuken geworden, advies van Timo was goed !! Heeft goed zijn best voor ons gedaan! Onze zoon had bij Satink zijn 2de keuken vandaan en vandaar dat wij op zijn advies zijn gaan kijken, mooie showroom!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er zijn niet veel positieve ervaringen welke ik heb gehad met jullie, ik heb veel achter jullie aan moeten zitten waar jullie nalatig in zijn geweest. Mijn positieve ervaring is het ingehuurde bedrijf Rubus, die veel fouten vanuit jullie kant hebben verbeterd. Maar jullie service en nazorg hebben mij geen tevreden klant gemaakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: Niet te veel de klanten willen trekken en dingen beloven die jullie niet waar kunnen maken. Klanten OP TIJD terugbellen en ze zelf informeren met wijzigingen van levering/montage etc. Ik heb hier allemaal zelf contact voor op moeten nemen.Het plaatje lijkt allemaal zo mooi aan de buitenkant en in de showroom, maar ik weet nu hoe het wel gaat bij jullie achter de schermen.
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Alleen het verkoopgesprek was positief. De rest was één grote teleurstelling.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: Nadat de badkamer was gekocht heb ik nog telefonisch contact gehad en gevraagd of de zwarte tegels van 60 x 60 wel zouden passen bij de witte tegels van 30 x 60. Hoe komt dit uit met de voeg? Ik werd gerustgesteld: een goede tegelzetter zou dit prima kunnen verwerken. Nee dus! De tegels passen absoluut niet bij elkaar. Bij bezorging van de badkamer (alles betaald) bleek deze niet compleet! Hier hou ik niet van! Het douchescherm bleek zelfs helemaal niet in productie te zijn genomen bij Sealskin. Ondanks mijn dringende telefoontjes ivm onze verhuizing, werd hier niet adequaat op gereageerd. Nee, Satink wilde er zelfs tussenuit door het contact rechtstreeks te laten lopen tussen Sealskin en ons. Dit heeft allemaal veel te lang geduurd. En terugbellen, ho maar! Het douchescherm is inmiddels geplaatst, maar blijkt ook nog eens niet te passen! Hier moet nog een nieuwe voor komen. En nazorg? Geen enkele! De badkamer blijft een teleurstelling en ik zal ook niemand aanraden om dit bij Satink te kopen. De aangekochte keuken bij Satink is een positieve ervaring. Zie andere enquête.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

zeer slechte informatie fouten bij diverse onderdelen foutief bestellingen

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben een goede ervaring bij de aanschaf van onze keuken, maar een slechte ervaring bij de aanschaf van de badkamer. Bij de aanschaf van de keuken tov van de badkamer was het heel helder wat je kreeg en de service wil ik dan ook als zeer goed beoordelen. Er was sprake van maatwerk, vragen werden deskundig, vriendelijk en adequaat behandeld. De cijfers vormen een combinatie tussen keuken en badkamerervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: De badkamer daarentegen laat de service te wensen na. De kwaliteit viel ook erg tegen van de badkamer. We waren in de veronderstelling geen bouwmarktkwaliteit aan te schaffen, maar dat was helaas wel het geval. Zoals een ontbrekende coating bij de wc frame. Bij een bouwmarkt krijg je dergelijke kwaliteit en bij een serieus bedrijf niet. Ook werden b merken geleverd in plaats van de afgesproken a-merken. Na erg veel gedoe hebben zelf een voorstel voor afwikkeling gedaan, in plaats van Satink. Ik heb het gevoel dat er grote schaal, andere producten worden geleverd dan de indruk wordt gewekt in het verkoopgesprek.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De eerste ervaring met een verkoper op de afdeling badkamers was buitengewoon onaangenaam. Bij de vraag of de mogelijkheid bestond om op de plaats van onze douchecabine een ligbad de plaatsen, vertelde hij dat zo niet kon zeggen. Op de vraag wat er qua afmetingen mogelijk was antwoordde hij dat we eerst maar eens moesten kijken wat eigenlijk de bedoeling was en als we ECHT geïnteresseerd waren kon hij wel iemand langs sturen om de badkamer ter plekke te bekijken. Een ander echtpaar kreeg bij het stellen van een vraag toegesnauwd dat hij zo een afspraak verwachtte. Niet bepaald een klantvriendelijke benadering... hij had ook kunnen zeggen dat zijn hij elk moment zijn afspraak verwachtte en vriendelijk kunnen verzoeken een afspraak te maken of het bij een collega te proberen. Als het bij deze ervaring gebleven was hadden we Satink zeker niet aanbevolen. Gelukkig was zijn collega behulpzamer. Hij luisterde naar onze ideeën en adviseerde zeer professioneel. Hetzelfde weekend zijn we tot aankoop van een ligbad over gegaan. De verder afhandeling en plaatsing was zeer vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed advies cq service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: uitleg werking verschillende apparaten kan beter.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk personeel, niet opdringerig wat je wel eens meemaakt bij andere keuken leveranciers. ze denken met je mee in oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Betere (meetbare) afspraken met leveranciers als het gaat om garanties
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

vriendelijke medewerkers, goede uitleg, bezorging op afgesproken dag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Garantie punten moeten nog steeds worden opgelost. Zelfs de nieuwe afzuigkap hangt weer scheef. (incl. vet aan plafond)

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen N.v.t.
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Verkoper en monteurs vakbekwame mensen en prettige omgang

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Na handtekening contract iets contenter blijven Planning leidingschema sneller inplannen installateur heeft ook zijn planning Na montage afval meenemen u bent het enige bedrijf dat dat niet deed op de bouwplaats Montage kosten erg hoog t.o.z van gemaakte uren

Bedrijfsgegevens

Huub van Doornestraat 4

8013 NR Zwolle

038-4542975

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.