Dramatisch
Vanuit een nieuwbouw project een keuken van ruim € 16000 euro aangeschaft. Na de eerste aanbetaling voor levering het volledige bedrag moeten betalen.
De dag voor levering keuken word ik rond 18:00 gebeld dat de koelkast niet leverbaar is.
De volgende dag komt een verhuis/transport bedrijf de keuken brengen. Waarbij ze met 2 man komen en niet op afgesproken tijd, omdat ze handen te kort hebben word ik ook gevraagd te helpen. Nadat er een doos van 2 hoog na beneden valt word er gelachen door het personeel.
Tijdens de montage komen we de achter dat de kleur verkeerd is, daar waar de afwerk plaat zwart hoort te zijn, is hij nu volledig wit. Ook komen ze er achter dat de AEG oven niet werkt, en deze defect is. Dus buiten het feit dat we geen koelkast hebben, is er ook een defecte oven geleverd. Om het debacle af te maken is de geïntrigeerde zeep pomp van quooker ook defect. Waarbij ik dit zelf mag afhandelen met Quooker. Ook mag je al het karton, papier, en piepschuim zelf afvoeren wat indd wel in kleine lettertjes staat. Ook zit een frontje van een laatje los.
Nu we een week verder zijn is er nog niks bekend, geen oven, geen koelkast, geen zeeppomp, geen contact, niks vanuit eigenhuis. Als ik dan maar weer eens zelf bel omdat ik wil dat het opgelost wordt, Krijg ik te horen dat de persoon zelf net een dag aan het werk is. Anders gezegd is dit de gewone gang van zaken, en als je het bedrag betaald heb je geen prioriteit meer bent. Ook wordt er naar service gewezen als zijnde dat hun contact moeten opnemen. Terwijl ik een klant ben die wachtende is, met een incomplete keuken, volledig betaald en een gezin in huis.