Keuken niet compleet, 5 maanden wachten
Op 24 november 2020 is onze keuken geplaatst. Er ontbrak het een en ander en dat is vrij snel verholpen. Een mooie en werkende keuken.
Echter een van de lades van een staande kast met deur bleek te breed te zijn. Dus de juiste lade zou snel geleverd worden... na 2 maanden een nieuwe lade, helaas weer de te brede versie. Twee maanden verder een nieuwe lade, helaas weer de te brede versie. Een maand later is de juiste lade geleverd en geplaatst op 22 april 2021, dus bijna 5 maanden!!! later. Ik had bij de koop besproken dat ik niet in bovengenoemde situatie terecht wilde komen. Bijvoorbeeld door niet alles vooruit te betalen. Dat was geen optie voor Eigenhuis Keukens, derhalve afgesproken dat de verkoopadviseur en de verkoopleider onze tuin zouden komen onderhouden als de levering van de keuken niet in orde zou zijn. Dit was bedoeld om een persoonlijk commitment te verkrijgen, want als je de reviews leest van een slechte beoordeling dan gaat het altijd mis in de vorm van communicatie en informatie en neemt NIEMAND bij Eigenhuis Keukens eigenaarschap van het probleem van de klant. Ook in onze situatie was dat weer aan de orde. In eerste instantie zou alles geregeld worden, maar gaandeweg was er niemand meer die ons te woord stond. Wij hadden het bijna opgegeven, maar toch nog een keer gebeld en ja de juiste lade was er en is ondertussen geplaatst. De onderhoudsbeurt aan onze tuin heeft niet plaatsgevonden. Een advies aan Eigenhuis Keukens: Neem aftersales support serieus en wijs per probleem een medewerker aan die aansprakelijk is voor het oplossen van het probleem van de KLANT. Wij hebben nu een mooie keuken en zouden normaal een 5 sterren beoordeling hebben gegeven, maar door dat ene punt van een lade en de benodigde doorlooptijd om het op te lossen wordt het een slechte beoordeling.