Klantonvriendelijk, zeer triest en belachelijk
Wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht en en ons nieuwbouwproject is aangesloten bij Eigenhuis. We wilden graag een keuken kopen en zagen Eigenhuis wel zitten. Echter:
We werden niet eens geholpen in de showroom. We moesten zelf om hulp vragen.
Eerste contactmoment met de receptioniste bij Eigenhuis verliep al erg stroef, waardoor we ons totaal niet welkom voelden. Het voelde alsof zij op ons neer keken en ze dachten dat we alleen maar kwamen ‘kijken’ (we zien er nog jong uit, zijn 25 jaar). Ook werd er een aantal keren benoemd dat Eigenhuis een midden-segment is qua keukens en dat dit boven ons budget zou zijn (hoe kan je dat nou weten van ons?!). Goed, uiteindelijk gaf receptioniste aan dat ze ons zouden bellen voor een afspraak.
Paar weken later niets terug gehoord. Ik heb zelf maar contact opgenomen. Helaas het tweede contactmoment via de telefoon, liep ook heel onvriendelijk af. Er werd gezegd dat we onze vragen maar op de mail moeten gaan zetten en de offerte ook via de mail moeten opvragen (dat was niet eens mijn vraag! Mijn vraag was of ik een afspraak kon inplannen om te oriënteren voor een nieuwe keuken daar!). Echter bleef de receptioniste door ratelen en onvriendelijk ons te woord staan. Het leek alsof zij ons totaal niet wilde helpen, omdat ze dacht dat we alleen maar kwamen kijken en dat de keukens veel te duur zijn voor ons, omdat we nog zo jong zijn. Om het verhaal af te maken gaf de receptioniste ook aan dat er drie uur wordt ingepland met de verkoper, en zij het eigenlijk niet ziet zitten om dit in te plannen met ons. Want dit kost hun namelijk heel veel tijd! Belachelijk, want dat is toch juist de bedoeling dat er tijd wordt gemaakt!
Wij zijn nog jong, maar hebben een groot budget voor de keuken! Wij waren bereid om €30.000 euro aan een keuken uit te geven, helaas hebben zij een klant gemist door hun klantonvriendelijkheid en geen interesse willen tonen in ons! Met grote dank aan de receptioniste!