zo goed als niet te doen om een review te plaatsen
Beste meneer Rudy, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Klantenvertellen. Wat onwijs jammer dat u aangeeft dat het haast onmogelijk is om een review te plaatsen. Dat zou namelijk niet de bedoeling moeten zijn, gezien wij een zo'n laagdrempelig mogelijk systeem willen aanbieden voor zowel ondernemers als consumenten. Ik kom dan ook graag met u in contact om u hierbij te helpen. Mag ik u vragen voor welk bedrijf u een beoordeling wenste te plaatsen? Dan kan ik u voorzien van een juiste link. Tevens verneem ik graag van u, waar u tegenaan liep, zodat wij onze processen kunnen verbeteren! Ik verneem graag van u,
Ik probeer nu al vanaf januari 2021 een review te plaatsen over een bedrijf waar we niet tevreden over zijn. De review is telkens geweigerd. Deze week hebben we het opnieuw geprobeerd. Omdat de review negatief is kon het beoordeelde bedrijf wee bezwaar maken en vroeg om een betaalbewijs om te verifieren of we wel echt klant waren geweest. Wij hebben 5 PDF documenten toegestuurd met betaalbewijzen en overige informatie. Conform de richtlijnen van youvia is dit correct en hebben wij dit dus gedaan. Klantenvertellen.nl beroept zich nu weer op het feit dat een review binnen 6 maanden moet zijn geplaatst. Dit staat niet in de richtlijnen. Bovendien staat in de richtlijnen dat de gebruiker een klacht moet indienen over een geplaatste review. In dit geval gebeurt dat gewoon niet. Hieruit blijkt dat reviews gecensureerd zijn en dat is niet langer wettelijk toegestaan. Ook het niet plaatsen van een review is wettelijk niet toegestaan. Klantenvertellen.nl vraagt om informatie en wijst dus af en als je dan belt, moet je alles opnieuw weer mailen naar [email protected]. Eerder dit jaar ook al gedaan en dan wordt er niet meer gereageerd.
Beste Mark, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst wil ik u verwijzen naar artikel 3.2 c) van onze gebruiksvoorwaarden, waarin duidelijk staat beschreven dat een ervaring niet langer dan 6 maanden geleden moet hebben plaatsgevonden. De betaalbewijzen die u ons heeft toegestuurd laten betalingen zien uit 2020, wat voor ons reden genoeg is om uw beoordeling niet mee te nemen in de resultaten. Daarnaast zijn er voor het desbetreffende bedrijf niet eerder beoordelingen geplaatst op uw gegevens. Tevens zijn er in het kalenderjaar 2021 geen beoordelingen voor dit bedrijf gedeactiveerd. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Dit geeft een totaal vertekend beeld van de werkelijkheid triest en sneu
altijd bereid voor een oplossing te vinden
Bedrijfsnaam | obsideri |
Er wordt vriendelijk de telefoon opgenomen en wanneer het nodig is meegedacht hoe het anders kan dat vindt ik belangrijk. Ik weet niet met wie ik aan de telefoon gesproken heb. ;
Waarom kan ik nergens de tarieven vinden om lid te worden van klantenvertellen?
Bedrijfsnaam | www.kkgh.nl |
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben reeds met u contact opgenomen om u meer uitleg te geven over de tarieven.
We gebruiken Klantenvertellen nu al een paar jaar naar volle tevredenheid. Het systeem werkt makkelijk en goed. Bij vragen is Klantenvertellen super goed bereikbaar en behulpzaam. Heel blij met de samenwerking.
Bedrijfsnaam | auto.nl |
snel en accuraat
Bedrijfsnaam | hofsink en nijland |
Uitstekende service.
Bedrijfsnaam | van calster |
Heel fijn geholpen. Op al mijn vragen werd duidelijk antwoord gegeven.
Bedrijfsnaam | Van de Kolk Bouw |
Weet van te voren waar ik aan toe ben
Bedrijfsnaam | Van Deutekom |
Fijne en snelle communicatie. Altijd fijn wanneer je met verschillende dingen bezig bent in de organisatie.
Bedrijfsnaam | Meerkantoor |
Heel blij met de stickers voor mijn bedrijfsauto! De service en levertijd zijn top!!
Bedrijfsnaam | studio Til |
Beste Judith Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst fijn te vernemen dat u een prettige ervaring heeft gehad met desbetreffend bedrijf. Jammer dat zij uw beoordeling nu mislopen. Echter is de review die u geschreven heeft niet bij het bedrijf geplaatst waarvoor u bedoelde, maar is deze op onze eigen pagina ( Klantenvertellen ) geplaatst. Dit is natuurlijk zonde, want wij zijn er zeker van dat het bedrijf uw review graag ontvangt. Met uw toestemming kan ik de review verplaatsen, naar de pagina waar deze thuishoort (in verband met de algemene geloofwaardigheid en transparantie verplaatsen wij reviews niet zonder toestemming van de schrijver). Wij vernemen graag van u voor welk bedrijf uw review bedoeld is. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen
1e Keer telefonisch contact gehad en lekker snel geholpen.
Bedrijfsnaam | Hajnadi Installatietechniek BV |
Snelle reacties en prima dienstverlening.
Bedrijfsnaam | TMC Wonen |
Gewoon goed!
Beste Sjef, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst fijn te vernemen dat u een prettige ervaring heeft gehad met desbetreffend bedrijf. Jammer dat zij uw beoordeling nu mislopen. Met uw toestemming kan ik de review verplaatsen, naar de pagina waar deze thuishoort (in verband met de algemene geloofwaardigheid en transparantie verplaatsen wij reviews niet zonder toestemming van de schrijver). Wij vernemen graag van u voor welk bedrijf uw review bedoeld is. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen
Goede ervaringen gehad met de mensen van Klantenvertellen. Er wordt snel en adequaat gereageerd op vragen en opmerkingen.
Bedrijfsnaam | Happy Camp NL |
Contact gehad met Nick naar aanleiding van tijdslijn van versturen van uitnodigingen naar klanten. Ik was op het moment niet bereikbaar telefonisch, vervolgens alle info duidelijk en uitgebreid verkregen via de mail waarmee wij gelijk aan de slag konden om ons probleem te verhelpen. Het probleem lag niet bij Kiyoh, maar bij de koppeling tussen ons platform en Kiyoh.
Bedrijfsnaam | Voordeelmat.nl |
Wat ouderwets zeg om geen tarieven op de site te plaatsen. Ik ga voor een ander kijken want ze zijn niet transparant.
Goedemorgen Bert, Hartelijk dank voor uw feedback. Klantenvertellen bundelt vaak krachten met brancheorganisaties waardoor er ook branche specifieke afspraken zijn. Dit overzicht is in de loop der jaren erg gegroeid waardoor het heel onoverzichtelijk is om dit op de website te plaatsen. Om deze reden hebben we ervoor gekozen om dit niet online te publiceren. Mocht u nog informatie willen ontvangen, kunnen wij altijd één van review adviseurs contact met u op laten nemen. Als u dit nog wenst, horen wij dat graag. Met vriendelijke groet,
Vriendelijk en behulpzaam
Snel en adequaat gereageerd op mijn contactverzoek. Erg netjes.
Bedrijfsnaam | Bergman & Postma Financieel Advies |
Ik plaats een beoordeling over een bedrijf Mijn beoordeling qas gebaseerd op een ervaring waarbij er nog net geen transactie had plaats gevonden. Nu wordt de review voor dat bedrijf niet geplaatst omdat er geen rekening of betaling is Mij review is ook juist dat het voortraject van het bedrijf en de gemaakte afspraken niet nagekomen werden. Dit soort beschermconstructies zorg voor een vertekend beeld. Geen eerlijke presentatie van beoordelingen dus.
Bedrijfsnaam | B |
Beste B, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat u het vervelend vindt dat wij uw review niet hebben geplaatst. Wij hebben ervoor gekozen ons reviewsysteem zo in te richten dat alleen klanten een review mogen achterlaten. Wij kunnen uw standpunt echter goed begrijpen. Er zijn andere reviewsystemen waar iedereen een review kan schrijven. U kunt hier eventueel uw verhaal delen. Het desbetreffende bedrijf heeft uw review ontvangen en gelezen, dus zij zijn zich bewust van uw ervaring met hun bedrijf. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen
Snelle en vlotte afhandeling.
Ik heb nu wat extra tools gekregen om mijn klanten beter en sneller te bereiken met de vragenlijst van klanten vertellen! Deze man zou ik 100% aanbevelen.
Bedrijfsnaam | Marco Kolt Automobielen |
Wij hebben voor klantenvertellen gekozen omdat wij graag de waarderingen van onze klanten op een onafhankelijke manier willen delen. Voor een beoordeling via Google is heeft de klant een Google account nodig en dat is bij klantenvertellen niet het geval. Aangezien wij heel trots zijn op al onze beoordelingen is het voor ons belangrijk dat ook al onze waarderingen vanaf ingangsdatum in het cijfer tot uiting komen. Dit is uitdrukkelijk bij het aangaan van het contract aangegeven omdat dit bij een ander rating instituut niet het geval was. Bij klantenvertellen zou dit echter geen probleem zijn. Nu een jaar verder blijkt ineens dat de waarderingen ouder dan een jaar niet langer in het cijfer worden betrokken. Hiervoor moet er eerst worden doorgeklikt naar de pagina van klantenvertellen. Dit zou al sinds juni 2019 het geval zijn. Schijnbaar was dit bij het aangaan van de overeenkomt even niet meer noemenswaardig terwijl dit voor ons essentieel was bij de keuze voor klantenvertellen. Als alternatief is mij een instructie gemaild waarvoor ik onze websitebouwer moet inhuren om het complete cijfer te kunnen tonen. Gevraagd of iemand van klantenvertellen mij misschien even zou kunnen helpen of er een compensatie bestaat voor de kosten van onze websitebouwer die ik nu voor de tweede keer moet inhuren. Hierop werd wel vriendelijk geantwoord: 'Ik heb het even nagevraagd maar die mogelijkheid is er helaas niet.' Wanneer je waarde hecht aan het cijfer waarin alle beoordelingen terugkomen of wanneer je een kleinere organisatie hebt met jaarlijks een beperkt aantal beoordelingen dan adviseer ik om echt even verder te kijken.
Bedrijfsnaam | Rendement van Geluk |
Beste Ozewald, Hartelijk dank voor je review en heel fijn je gesproken te hebben! 🙂 Inderdaad, de Widgetscore is gebaseerd o.b.v. de reviews die verzameld zijn over de laatste twaalf maanden en daarbij wordt ook het totaal aantal verzamelde reviews getoond. Uiteraard denken we graag met je mee, vandaar ons advies om met meerdere vragenlijsten te gaan werken voor bestaande klanten. Tijdens de ‘customer-journey’ (klantreis) zijn er bij jullie meerdere momenten om klanten uit te nodigen voor een beoordeling. D.m.v. een extra vragenlijst kun je specifiekere vragen stellen die relevant zijn voor het traject waarin de klant zich op dat moment bevindt. Dit is natuurlijk waardevolle info die gebruikt kan worden om jullie bedrijfsvoering wellicht te verbeteren én blijft de Widget up-to-date. 💥 Dus, ben je hier alsnog in geïnteresseerd dan horen wij dat graag! Wij zijn namelijk van mening dat Klantenvertellen nog steeds een meerwaarde zal zijn voor jullie onderneming waarmee tot op het heden prachtige reviews zijn verzameld. Ga daar mee door! 🚀 Met vriendelijke groeten, Team Klantenvertellen 🙌
Dr Hub van Doorneweg 169
5026 RC Tilburg
Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.