Filters

4

heel onduidelijk

zo goed als niet te doen om een review te plaatsen

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

Ik probeer nu al vanaf januari 2021 een review te plaatsen over een bedrijf waar we niet tevreden over zijn. De review is telkens geweigerd. Deze week hebben we het opnieuw geprobeerd. Omdat de review negatief is kon het beoordeelde bedrijf wee bezwaar maken en vroeg om een betaalbewijs om te verifieren of we wel echt klant waren geweest. Wij hebben 5 PDF documenten toegestuurd met betaalbewijzen en overige informatie. Conform de richtlijnen van youvia is dit correct en hebben wij dit dus gedaan. Klantenvertellen.nl beroept zich nu weer op het feit dat een review binnen 6 maanden moet zijn geplaatst. Dit staat niet in de richtlijnen. Bovendien staat in de richtlijnen dat de gebruiker een klacht moet indienen over een geplaatste review. In dit geval gebeurt dat gewoon niet. Hieruit blijkt dat reviews gecensureerd zijn en dat is niet langer wettelijk toegestaan. Ook het niet plaatsen van een review is wettelijk niet toegestaan. Klantenvertellen.nl vraagt om informatie en wijst dus af en als je dan belt, moet je alles opnieuw weer mailen naar [email protected]. Eerder dit jaar ook al gedaan en dan wordt er niet meer gereageerd.

  • Aanbevelen? Nee
1

een beetje jammer dat je alleen het goede laat zien

Dit geeft een totaal vertekend beeld van de werkelijkheid triest en sneu

  • Aanbevelen? Nee
9

altijd bereid voor een oplossing te vinden

altijd bereid voor een oplossing te vinden

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Er wordt vriendelijk de telefoon opgenomen en wanneer het nodig is meegedacht hoe het anders kan dat vindt ik belangrijk. Ik weet niet met wie ik aan de telefoon gesproken heb. ;

  • Aanbevelen? Ja
6

Wat zijn de tarieven?

Waarom kan ik nergens de tarieven vinden om lid te worden van klantenvertellen?

  • Aanbevelen? Nee
10

Klantvriendelijk en behulpzaam

We gebruiken Klantenvertellen nu al een paar jaar naar volle tevredenheid. Het systeem werkt makkelijk en goed. Bij vragen is Klantenvertellen super goed bereikbaar en behulpzaam. Heel blij met de samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede helpdesk snel en accuraat

snel en accuraat

  • Aanbevelen? Ja
10

voorbeeldige service door Sanne

Uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig geholpen, nemen alle tijd voor je!

Heel fijn geholpen. Op al mijn vragen werd duidelijk antwoord gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles goed geregeld

Weet van te voren waar ik aan toe ben

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle communicatie

Fijne en snelle communicatie. Altijd fijn wanneer je met verschillende dingen bezig bent in de organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

super Service!!!!!

Heel blij met de stickers voor mijn bedrijfsauto! De service en levertijd zijn top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker vlot geholpen

1e Keer telefonisch contact gehad en lekker snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Snelle reacties en prima dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed!

Gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk en toegankelijk systeem om ervaringen door te geven en een bedrijf te waarderen

Goede ervaringen gehad met de mensen van Klantenvertellen. Er wordt snel en adequaat gereageerd op vragen en opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en meedenkend

Contact gehad met Nick naar aanleiding van tijdslijn van versturen van uitnodigingen naar klanten. Ik was op het moment niet bereikbaar telefonisch, vervolgens alle info duidelijk en uitgebreid verkregen via de mail waarmee wij gelijk aan de slag konden om ons probleem te verhelpen. Het probleem lag niet bij Kiyoh, maar bij de koppeling tussen ons platform en Kiyoh.

  • Aanbevelen? Ja
3

Geen tarieven!

Wat ouderwets zeg om geen tarieven op de site te plaatsen. Ik ga voor een ander kijken want ze zijn niet transparant.

  • Aanbevelen? Nee
9

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Direct goed geholpen!

Snel en adequaat gereageerd op mijn contactverzoek. Erg netjes.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte beoordelings site

Ik plaats een beoordeling over een bedrijf Mijn beoordeling qas gebaseerd op een ervaring waarbij er nog net geen transactie had plaats gevonden. Nu wordt de review voor dat bedrijf niet geplaatst omdat er geen rekening of betaling is Mij review is ook juist dat het voortraject van het bedrijf en de gemaakte afspraken niet nagekomen werden. Dit soort beschermconstructies zorg voor een vertekend beeld. Geen eerlijke presentatie van beoordelingen dus.

  • Aanbevelen? Nee
10

De service is prima

Snelle en vlotte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Sympathieke leuke vent, en heel duidelijk in zn uitleg!

Ik heb nu wat extra tools gekregen om mijn klanten beter en sneller te bereiken met de vragenlijst van klanten vertellen! Deze man zou ik 100% aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Beoordelingen vervallen na 1 jaar

Wij hebben voor klantenvertellen gekozen omdat wij graag de waarderingen van onze klanten op een onafhankelijke manier willen delen. Voor een beoordeling via Google is heeft de klant een Google account nodig en dat is bij klantenvertellen niet het geval. Aangezien wij heel trots zijn op al onze beoordelingen is het voor ons belangrijk dat ook al onze waarderingen vanaf ingangsdatum in het cijfer tot uiting komen. Dit is uitdrukkelijk bij het aangaan van het contract aangegeven omdat dit bij een ander rating instituut niet het geval was. Bij klantenvertellen zou dit echter geen probleem zijn. Nu een jaar verder blijkt ineens dat de waarderingen ouder dan een jaar niet langer in het cijfer worden betrokken. Hiervoor moet er eerst worden doorgeklikt naar de pagina van klantenvertellen. Dit zou al sinds juni 2019 het geval zijn. Schijnbaar was dit bij het aangaan van de overeenkomt even niet meer noemenswaardig terwijl dit voor ons essentieel was bij de keuze voor klantenvertellen. Als alternatief is mij een instructie gemaild waarvoor ik onze websitebouwer moet inhuren om het complete cijfer te kunnen tonen. Gevraagd of iemand van klantenvertellen mij misschien even zou kunnen helpen of er een compensatie bestaat voor de kosten van onze websitebouwer die ik nu voor de tweede keer moet inhuren. Hierop werd wel vriendelijk geantwoord: 'Ik heb het even nagevraagd maar die mogelijkheid is er helaas niet.' Wanneer je waarde hecht aan het cijfer waarin alle beoordelingen terugkomen of wanneer je een kleinere organisatie hebt met jaarlijks een beperkt aantal beoordelingen dan adviseer ik om echt even verder te kijken.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Dr Hub van Doorneweg 169

5026 RC Tilburg

013 700 9709

[email protected]

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.