Filters

1

slecht

ik heb een schade gemeld maar deze werd vrij laat afgehandeld en uiteindelijk bleek het niet verzekerd te zijn. Het zal onder een andere verzekering vallen. Nu heb ik gevraagd wat er wel onder de verzekering valt en daar moet ik nog steeds antwoordt op krijgen. scheelt is nu pas een maand geleden dat ik wacht op het antwoordt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Aansprakelijkheidverzekering
7

Perfect te woord gestaan!

Wat ik heel fijn vind dat jullie mensen- bedrijven hebben die de schade kunnen herstellen.Ben alleenstaand staand moeilijk mensen te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Aansprakelijkheidverzekering
2

Hopeloze verzekeringsmaatschappij

Alpina autoverzekering heeft voor mij afgedaan, een simpele aanpassing i.v.m. aankoop van een andere auto is totaal mislukt, eerst mijn naam fout gespeld vervolgens mijn geboortedatum foutief, vervolgens aantal schadevrije jaren foutief, heb ondertussen al 4 groene kaarten gekregen tig mails en vervolgens ook nog een mail dat eventuele polis veranderingen voor rekening van de relatie komen, ik moet dan boeten door domme fouten die in hun administratie gemaakt worden, dank u wel Mark. Voor mij geen Alpina meer

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Autoverzekering
1

Betaald voor verzekering van eendagskenteken, maar niet ontvangen.

Als het kon dan had ik 0 sterren gegeven. Ik heb €69 betaald voor een eendagskenteken. Er wordt gevraagd gelijk te betalen. Na de ideal betaling ga je gelijk terug naar de aanvraag van de verzekering. Geen betalingsbevestiging niks. Neem je contact met ze op via de chat. Word er de eerste 10 minuten niet gereageerd terwijl je kan zien dat de medewerker online is. Daarna begint diegene om de 2 minuten te typen maar reageert nog steeds niet. Niet eens een goede dag. Na een half uur krijg je de vraag of je al een groene kaart hebt gekregen. Terwijl ik al heb aangegeven helemaal niks te hebben ontvangen. Dan komt de oplossing: Iemand van de administratie zal contact met u opnemen.. Ik heb de verzekering aangevraagd voor vandaag en niet meer nodig.. €69 weggegooid want ik de auto is al gekeurd... Ik raad u dus ten zeerste aan een andere verzekeringsmaatschappij te kiezen! Totaal geen service maar wel lekker €69 vangen. Beschamend!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Autoverzekering
1

Fout op fout zonder compensatie

Ik ben autoverzamelaar en heb veel voertuigen in de verzekering. Op 26-1-2024 heb ik een kampeerautoverzekering afgesloten, ALPINA had hiervoor 14 schadevrije jaren gevonden op een geannuleerde kampeerautoverzekering die bij hun liep, die nog niet aangemeld waren bij Roydata. Op 22-2-2024 kreeg ik een zeer onprettige mail ALPINA, waarin in werd beschuldigd een valse opgave van schadevrije jaren te hebben gegeven, met een nieuwe polis die ca 2,5 maal hoger uitpakt. Terwijl de schadevrije jaren nota bene door ALPINA berekend zijn! Direct heb ik gevraagd om een passende oplossing, hiervoor is een andere medewerker aan de slag gegaan, na 6 dagen en herhaalverzoeken nog geen aanbod. Vandaag annuleer ik al mijn verzekeringen bij ALPINA en wordt mij voor de kampeerauto ook nog een extra maand opzegtermijn berekend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Autoverzekering
10

Ben perfect geholpen door jullie meedewerker

Met het overstappen van verzekering invb met andere auto

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goede service, goed contact, snelle reactie op berichten

zeer goede service, goed contact, snelle reactie op berichten, naast de bestelwagenverzekering nog vele andere opties, zeer gunstige prijzen, raad ik aan

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden tot nu to

Snelle afhandeling ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vrijdag net na 16.30 auto gekocht en mijn kontakt niet meer berijdbaar.

Had al een afspraak voor een koop van een auto. Verzekering. Alleen assurantie was al dicht. Hier zo geregeld en prijs conform

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service

Bij het afsluiten van mijn autoverzekering enorm goed geholpen. Snel afgehandeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Autoverzekering
10

Beste bedrijf

Jullie zijn sneller bedrijven om te mijn auto verzekeren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel geregeld

Heel prettig ervaren , heel snel een reactie terug een soort super

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en makkelijk

Snel een verzekering kunnen afsluiten gelijk goedgekeurd en goedkoop super

  • Aanbevelen? Ja
9

Jammer dat je bij aanmelding niet gelijk verzekert bent

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
5

Redelijke verzekering,

Via de mail dan wel telefonisch snel contact en zeer behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles goed en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel erg goed

Mijn ervaring is heel erg goed bij dit bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en snel geregeld

Online alles binnen 5 minuten geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en optimaal

Snel en optimaal geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Het was te snel beoordeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communicatie en snel geholpen.

Goede communicatie en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Snel mail verkeer en alles toppio geregeld met de auto verzekering

  • Aanbevelen? Ja
10

Super netjes

Zeer professioneel en super makkelijk geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en kundig

Goede prijs /kwaliteitsverhouding

  • Aanbevelen? Ja
8

Super!

Schademelding

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lorentzlaan 4

3401MX Ijsselstein ut

030-6883700

[email protected]

Over Alpina financieel

Iedereen wil onbezorgd wonen, ondernemen én leven. Bij Alpina helpen we onze particuliere en zakelijke klanten om dat te realiseren. Dat zit in ons DNA verankerd. We zijn er namelijk voor iedereen die op zoek is naar financiële zekerheid, met een compleet pakket aan daarbij behorende diensten en producten. Gewoon onder één dak, wel zo makkelijk. Bij Alpina zijn we altijd dichtbij. Zowel online als offline bij een vestiging in de buurt. Lokaal geworteld, laagdrempelig en persoonlijk. We zijn vakspecialisten die onze klanten kennen en weten wat hen beweegt. Met oprechte betrokkenheid luisteren we goed, vragen we door en vinden we altijd een onafhankelijke oplossing die aansluit op de wensen van onze klanten. Op een manier die hen het beste past. Hoe, waar en wanneer zij dat maar willen. Bij Alpina gaan we iedere dag opnieuw net weer even verder. Altijd op zoek naar innovaties die onze diensten en producten nog beter maken. Onze zorg voor een financieel zekere toekomst van onze klanten maakt ons als organisatie meer dan ooit relevant en toekomstbestendig.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.