Filters

10

lekker vlot antwoord op mijn vraag.

Snel antwoord, vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Motorverzekering
7

Goed geholpen, alleen de virtuele assistent is een crime!

Met een vraagstelling over een scooterverzekering werd ik eerst door een virtuele assistent geholpen. Zoals al vaker met dit soort virtuele assistenten te maken gehad bij verschillende bedrijven zijn deze assistenten vaker een crime dan dat zij werkelijk helpen. Mijn simpele vraag kon de assistent zoals al verwacht niet beantwoorden. De meeste virtuele assistenten werken met een script hierdoor zijn zij niet in staat om algemene gerichte vragen te beantwoorden waardoor men meer tijd kwijt ben dan dat ze geholpen worden! Zet a.u.b. een echt levende persoon als assistenten in dan worden klanten veel beter en direct geholpen met hun vragen zoals Corine dat deed. Een mens doet echt veel malen beter dan zo'n domme chatbot.. zucht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Brommobielverzekering
1

Slecht

Niet bereikbaar,

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: Autoverzekering
10

Goede service goed bereikbaar

Mijn ervaring is goed vragen worden duidelijk beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Motorverzekering
10

Vriendelijk

Zowel het afsluiten als het opzeggen van de verzekering ging heel eenvoudig online. Dit in combinatie met de voor mij gunstige premie voor mijn motorverzekering is zeker reden om de volgende motor weer via Diks te verzekeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Motorverzekering
9

beter dan goed geholpen

Na een aanvraag van mij heeft de betreffende persoon aan de telefoon een prima advies gegeven over hoe ik e,e.a. het beste kon aanpakken. Dit om op een zo duidelijk en goedkoop mogelijke manier een extra verzekering af te sluiten.

  • Aanbevelen? Ja
6

Tot op heden goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: Inboedelverzekering
8

snel contact en afgesloten

snel telefonisch contact , goed geinformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: N.v.t.
8

Vriendelijk en snel

de persoon die reageerde reageerde vlot en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Scooterverzekering
9

Snelle reactie en duidelijkheid

Goeie en duidelijke antwoorden en ook gelijk actie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Autoverzekering
6

Matige website, duidelijk gericht op kostenbesparing

Informatie over mijn bootverzekering was moeilijk te vinden. Kostte me 20 min. - bootverzekering staat niet op de site genoemd; ik blijk motorrijtuigenverzekering te moeten kiezen. Niet zo logisch. - via geen van de ingangen kon ik info over mijn polis vinden. Pas via de chatfunctie, die moeilijk opstartte en die bij vragen over bootverzekering nog een paar keer meldde "Deze optie is niet herkend. Klik op één van bovenstaande opties", kwam ik uiteindelijk bij Corine. Zij handelde goed en duidelijk. - de polis is op 1-4-2020 door jullie overgenomen als odnerdeel van VerzekerVoordelig. Maar ASR, die op 7-5 een nieuwe polis afgaf, wist daar niet van en heeft VerzekerVoordelig nog als tussenpersoon genoemd op de polis. - jullie zijn alleen op werkdagen van 08.00-18.00 bereikbaar. Een noodnummer wordt niet genoemd op de site. - Corine gaf me per chat goede begeleiding en vroeg voor me het noodnummer bij ASR op. - Kan me voorstellen dat de coronaproblemen de oorzaak zijn. Verwacht wel dat het wordt opgepakt

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Pleziervaartuigverzekering
7

geen

geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.
10

Eindelijk verzekerd dankje wel

ik ben echt geholpen kan nou weer normaal naar me werk doet wel pijn om ulke grote bedragen te betalen maar ben super blij dat ik verzekerd ben

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Autoverzekering
1

Slecht!!!!

Slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Aansprakelijkheidverzekering
2

Drama

Namens mijn moeder (81jr) een klacht/vraag ingediend. Zonder interactie is inboedelwaarde verhoogd. Moet eerst hele check door om antwoord te krijgen waarom. Check door, alles ingeleverd, wat denk je? Krijg geen antwoord, krijg nieuw voorstel en inderdaad het kan goedkoper. Briljant.......

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: Inboedelverzekering
10

GOED BEN ER NET BIJ

UITSTEKEND

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Autoverzekering
8

Prima

Snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Brommobielverzekering
10

goed en helder

Goed en helder.

  • Aanbevelen? Ja
1

Misleidende reclame

Verzekeren van een oldtimer zal waarschijnlijk beginnen bij 5 euro en dan zal het langzaam optellen, mijn berekening op de site kwam uiteindelijk op 50 euro per maand uit, ik zag het vlak voordat ik op akkoord klikte. De website werd hoog aangeprezen op Google als goedkoopste autoverzekering, maar dat blijkt een façade. Ik heb mijn auto nu maar bij Univé verzekerd, WA+ kost daar maar 17,50 per maand.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: Oldtimerverzekering
10

Top service!!

Zelfs bij opzeggen van een verzekering buitengewoon vriendelijk en zéér hulpvaardig. Medewerkers van Diks: Een dikke pluim!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Camperverzekering
10

Mijn verzekeringen voor de Vereende heel goed behandeld

Na inval in woning door andere tussenpersoon van de Vereende bijna als crimineel gezien waarbij de risicofactor heel hoog was. De beoordeling door Diks Verzekeringen was geheel anders, wat er gebeurt was bij ons telde niet mee voor die verzekering. We zijn er dan ook heel blij mee dat de Vereende ons deze tussenpersoon Diks Verzekering heeft toegewezen. Gewoonweg: hardstikke eerlijk. Wij raden dit dan ook iedereen aan die in de problemen zit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Woonhuisverzekering
9

goed geregeld

alles is netjes verzorgd zoals het hoort en je krijg gewoon iemand aan de lijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Brommobielverzekering
10

Uitstekend

Zeer prettig, snel en makkelijk alles online te regelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Poliscounter werkt transparant en heeft wel misschien de beste service van Nederland .

  • Aanbevelen? Ja
10

Ge-wel-dig!

Echt super goed geholpen net!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Bestelautoverzekering

Bedrijfsgegevens

Lorentzlaan 4

3401MX Ijsselstein ut

030-6883700

[email protected]

Over Alpina financieel

Iedereen wil onbezorgd wonen, ondernemen én leven. Bij Alpina helpen we onze particuliere en zakelijke klanten om dat te realiseren. Dat zit in ons DNA verankerd. We zijn er namelijk voor iedereen die op zoek is naar financiële zekerheid, met een compleet pakket aan daarbij behorende diensten en producten. Gewoon onder één dak, wel zo makkelijk. Bij Alpina zijn we altijd dichtbij. Zowel online als offline bij een vestiging in de buurt. Lokaal geworteld, laagdrempelig en persoonlijk. We zijn vakspecialisten die onze klanten kennen en weten wat hen beweegt. Met oprechte betrokkenheid luisteren we goed, vragen we door en vinden we altijd een onafhankelijke oplossing die aansluit op de wensen van onze klanten. Op een manier die hen het beste past. Hoe, waar en wanneer zij dat maar willen. Bij Alpina gaan we iedere dag opnieuw net weer even verder. Altijd op zoek naar innovaties die onze diensten en producten nog beter maken. Onze zorg voor een financieel zekere toekomst van onze klanten maakt ons als organisatie meer dan ooit relevant en toekomstbestendig.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.