Omdat het goed moet zijn, blijkt zeer teleurstellend
Afgelopen november heeft Ant. Duijn onze keuken geplaatst. En wij vinden de keuken mooi en goed geplaatst. Op wat kleine problemen na.
Het eerste probleem is ontstaan bij de magnetron die bleef aangeven dat de deur van de magnetron nog open stond, terwijl deze dicht was en hier kon een monteur voor langs komen. Het advies was om het stroom eraf te halen, dit blijkt een bekend probleem bij deze magnetron, nadat de stroom eraf was, was het probleem opgelost en werkte het weer naar behoren.
Het 2e probleem was dat wij na plaatsing al het idee hadden dat we lichte lekkage hadden onder de gootsteen in de kast. Na verloop van tijd werd dit erger en kwam er ook bruine aanslag op de sifon.
Hiervoor gebeld maar het bedrijf was gesloten in verband met vakantie, dit kan gebeuren. Wij belde de week daarna opnieuw en ik kreeg meteen al het idee dat er irritatie was om dat er weer gebeld werd en er geen tijd want alle monteurs waren druk. Uit eindelijk werden we terug gebeld er kon een monteur komen de zelfde dag. Lekkage opgelost, wij waren hier heel blij mee. Een aantal dagen later willen wij de vaatwasser openen het frontje van de vaatwasser laat los. De schroefjes aan een kant zijn los gekomen in het kastje. Weer contact opgenomen. En wat er in dit telefoongesprek werd benoemd daar zijn wij zeer van geschrokken. Er werd ons verweten dat er door ons zelf aan de keuken is gesleuteld, dat ze worden beduveld en dat hierdoor de garantie verlopen is. Wij hebben inderdaad een monteur laten komen om de vaatwasser op 1 groep te zetten. Maar de vaatwasser en boiler zijn nooit verwijderd. Dit hebben wij ook aangetoond en het bewijs van de elektricien hebben wij door gestuurd.
Wij vinden het heel teleurstellend dat er bij dit bedrijf zo met klachten om wordt gegaan en al helemaal omdat het probleem met de vaatwasser niet eens beoordeeld is maar er op voorhand al conclusies getrokken zijn. Wij hadden meer service verwacht bij een bedrijf wat ‘gewoon goed’ zou moeten zijn.