Geen enkele vorm van communicatie of duidelijkheid in een zeer frustrerend process van ruim 2 maande
Als ik een Tesla uit de pool van Leaseplan kies, wordt mij verteld dat deze auto via Koopmans gereed gemaakt wordt en ik gebeld word voor een afspraak.
Na weken van totale stilte ga ik zelf maar bellen, waarna het blijkt hij 'bij een externe partij staat en Koopmans ook geen idee heeft hoe lang dit gaat duren'.
Hier komt bij dat mij vervolgens vele keren wordt beloofd dat Koopmans contact gaat opnemen met deze externe partij en terugkoppeling gaat geven van de verwachte duur van deze reparatie. Dit wordt geen enkele keer gedaan, tot grote frustratie. ook werden gegevens van de 'externe partij' niet gedeeld en werd ik volledig in het duister gelaten over enige progressie van de situatie. Dit heeft ruim 2,5 maand geduurd, echt onacceptabel.
Wanneer ik blijf bellen, word mij eindelijk duidelijk waar deze auto staat ben ik zelf gaan bellen en stond de auto binnen een week voor de deur.
Het totale gebrek aan communicatie en nakomen van gemaakte afspraken is echt onacceptable en zeer onprofessioneel.
Het 'meedenken' aan het eind van dit traject, met een versnelde uitlevering, is prettig geweest, maar tegelijkertijd in mijn ogen ook echt het minste wat gedaan kon worden, na zo'n optreden.