Kwaliteit van aflevering goed, communicatie had vanuit Koopman meer pro-actief gekunt
Nadat de keuze van mijn auto bevestigd was, heb ik aantal weken niets van Koopman vernomen. Toen ik zelf belde, werd ik netjes en vakkundig geholpen, maar werd gezegd dat de auto over 3 weken gereed zou zijn vanwege een schadeherstel.
Vervolgens hoor ik 7 weken lang niets. Uiteindelijk bel ik zelf weer. Wederom keurige jongen aan de telefoon, die geeft aan dat het nog een week zal duren omdat men zit te wachten op een specialist. Een week later komt het bericht dat de auto klaar is dan ook.
De auto was schoon en keurig, de aflevering netjes en professioneel. Enige aanmerking is dat het bandenspanninglampje slechts een uur na aflevering begon te branden - zou fijn geweest als Koopman beter de bandenspanning had gecontroleerd. Maar is te overzien.
Mijn grootste tip voor Koopman is dus: communiceer meer pro-actief met de afnemer. Stuur updates. Neem contact op met de klant als de aflevering vertraagd is, dan kunnen we daarop anticiperen. En voor klanten van Koopman: wacht niet af, pak de telefoon op.