Ik word Telefonisch altijd vriendelijk te woord gestaan En het werk wordt altijd goed gedaan door professioneel en vakkundig personeel
Harde werkers en vaklui zijn het !! Prima werk afgeleverd en fijn in de omgang. Het ziet er prachtig uit (heel het huis laten uitvoeren met profel en hr ++ inclusief deuren) Ik zou ze zeker aanbevelen!
De 1e afspraak verliep super goed. Werden vriendelijk geholpen. Offerte was goed en ook de plaatsing zou vlot kunnen. De verkoper zat er ook achter dat wij beter snel konden beslissen voor dat hun met vakantie zouden gaan. Anders zou de plaatsing veel langer gaan duren.Vandaar dat wij besloten om met Comotherm in zee te gaan. De afspraak was dat ze eind oktober begin november de tuinkamer zouden plaatsen. Ik kreeg een telefoontje dat het 28 augustus al zou kunnen. Wij super blij. Toen bleek dat het alleen maar het geraamte was en het glas zou pas later komen werd nu pas opgemeten en daarna besteld. Dit hadden ze ons niet verteld het plaatsen zou immers op 1 dag 1,5 dag gebeuren. Uiteindelijk zou de tuinkamer 3 oktober helemaal klaar zijn. Ze vertelden ons dat de tochtstrips beter niet in de deuren gezet konden worden ivm het schuren van zand dat er tussen kruipt. Ze zouden de tochtstrips achter laten. Een dag later besloten wij om de tochtstrips er toch los in te plaatsen. Tot onze verbazing waren er maar 4 terwijl er 8 nodig hadden. Ook waren de deuren niet goed gesloten er zat een opening van 2 cm. Toen begon de ellende. Na vele telefoontjes en mailverkeer met de bijgesloten foto van de opening bij de deuren. Uiteindelijk hebben ze besloten om een H profiel te laten maken en de andere 4 tochtstrips te bestellen. Hierover hadden wij een lengte doorgegeven van 2meter en 6 cm. Uiteindelijk was de afspraak dat ze deze zaterdag 11 januari kwamen leveren en tegelijkertijd het H profiel zouden plaatsen. Monteur wist nergens wat van had ook geen H profiel. De tochtstrips waren 2 meter en 5 cm. De monteur heeft de deuren nog opnieuw opgesteld en nu was de opening nog halve 0,5 cm. Alles zo gelaten om verdere ergenis te sparen. Jammer dat ik gelijk betaald had.
Excuses voor de vertraging. Het is inderdaad zo dat wij voorheen altijd de wanden meteen bestelden en plaatsten, maar dit leidde soms tot problemen door onvoorziene maatverschillen in metselwerk, straatwerk of geplaatste overkapping. Dit heeft ons doen besluiten om de wanden voortaan na plaatsing in te meten, waardoor we deze eventuele afwijkingen alsnog konden corrigeren. Dit is in die overgangsperiode niet altijd even duidelijk naar klanten gecommuniceerd. Met vriendelijke groet, Mario van Ginneken Comatherm
In 2018 en 2019 in totaal voor ruim 34K€ aan kozijnen / schuifpui / deuren gekocht. Omdat de ervaring met jullie goed was heb ik een offerte opgevraagd tbv een Verasol Cube. De prijs die jullie gaven met een korting vanwege de goede relatie lag nagenoeg gelijk met de concurrent, echter de componenten lagen wat uiteen. Vandaar dat de eerste keuze bij de andere partij lag, ik heb dit ook gemeld. Daarna heb ik van jullie niets meer gehoord, ik had dit wel verwacht gezien de voorgaande ervaringen. Ook al komen jullie niet met een scherpere prijsstelling een berichtje had ik toch wel verwacht, dit werd dan ook niet als netjes ervaren. Maar goed zo is het nu eenmaal, jammer echter het vertrouwen is hiermee wel beschadigd. Gr. Jan..
Planning kan soms iets beter, maar verder door iedereen weer prima werk afgeleverd. Vooral dikke complimenten voor de monteurs!
Ik zit nog steeds te wachten op een nieuwe achter deur Na 2,5 maand gewacht te hebben omdat de 1ste beschadigd was kwam de verkeerde deur Toch weer geplaatst en weer een nieuwe besteld Maar is alweer 3 weken geleden Nog niets gehoord hoe ze het gaan oplossen Of een nieuwe deur Of de deur gratis Ben benieuwd wanneer ik wat hoor Pfff
Beste Saskia, Allereerst excuses voor de veroorzaakte overlast. Het is altijd vervelend als iets niet voldoet aan de verwachtingen of beschadigd wordt geleverd, zoals in uw geval is gebeurd. Helaas was de herleverde deur verkeerd geproduceerd, waarna we hebben getracht om met deze deur toch tot een net eindresultaat te komen, ook om tijd te besparen. Toen deze deur toch niet naar wens was, hebben wij meteen weer een nieuwe deurvleugel besteld, zoals met u is besproken. Deze deur is momenteel in productie. Hopelijk is drie keer scheepsrecht en kunnen we het straks wel netjes afwerken.
HEEL HEEL goed
Mooue schuifwand laten plaatsen in onze serre. Deze is nu helemaal af. Een licht en ruimtelijk resultaat
Ondanks een meet foutje dat niet voorzien had kunnen worden, is alles toch naar tevredenheid gemonteerd en afgewerkt.
Met name Bonnie van Ostayen heeft ons door de jaren heen steeds voortreffrlijk geholpen maar ook de andere medewerkers die de laatste keer zijn ingezet leverden pima werk.
Alle vragen werden netjes behandeld en afgehandeld. Ze nemen de tijd om het naar jou zin te maken.
Tweedr opdracht aan Comatherm. Duidelijke offerte. Behulpzame adviezen...meedenken. Installatie weer keurig gedaan... precies volgens afspraak. Montage dik in orde...ook weer met de nodige gezelligheid en meedenkerij. Ook de tweede opdracht weer naar volle tevredenheid uitgevoerd!
Afspraken werden nagekomen. Planning goed en duidelijk gecommuniceerd. Vakmanschap hoe er twee kozijnen uit zijn gehaald en twee nieuwe zijn geplaatst. Goede kwaliteit kozijnen, niet van echt hout te onderscheiden.
Comatherm completed the Roller blinds on the front and the rear of the property, the quotation was swift and accurate, and competitive to other companies, when the work was completed at our home it was done with efficiency and accuracy, the staff where polite and cleaned up after they had completed the work. All blinds work perfectly we would recommend this company to any other people wishing to install roller shutters.
Net in de showroom geweest voor schuifwanden. Als je in de showroom bent komt er niemand kijken of vragen wat je komt doen. Je kunt wachten tot je een ons weegt. Na een kwartier maar weg gegaan. Zonde van je tijd.
Beste Marcel, Ik heb aangegeven dat ik nog twee minuutjes bezig was af te ronden met een klant, dus je bent wel degelijk netjes te woord gestaan met tekst en uitleg. Als je dat geduld niet hebt omdat je onder werktijd komt (zoals je zelf zei) dan kunnen wij daar niets aan doen natuurlijk. Met vriendelijke groet, Mario van Ginneken Comatherm BV
Alles werd netjes geregeld en afspraken bevestigd en alles is naar wens uitgevoerd door vriendelijk en deskundig personeel
Kreeg een nota in 2017 van 330,- maar het probleem was niet verholpen, 2 jaar later was het zo erg weer gebeld, nu weer een factuur € 379,- maar het probleem is er nog steeds. Erger want ik word nu beschuldigd , dat ik geen 2 jaar had moeten wachten en bovendien een zeer onbeschofte reactie, dus vooral naar comatherm toe gaan als je graag langdurig problemen wil hebben..
Wat jammer dat u de feiten verdraait. U heeft in 2017 op 21 augustus gemeld dat uw zonnescherm een storing had en op 23 augustus hebben wij de storing opgelost, binnen twee dagen. Pas op 17 juli 2019 (2 jaar later) meldde u een nieuwe storing aan uw zonnescherm, die overigens van totaal andere aard was als de storing van 2017.
n.v.t.
Offerte, opmeten, plaatsen verliep conform afspraken. Maar de totale afwerking daarna verliep communicatief slecht. * degene die kwam opmeten bleek op "zijn" telefoonnummer onbereikbaar; * de Trespaplaat die eerder werd afgeleverd/opgehaald werd bij plaatsing van het draakiepraam opnieuw meegeleverd; * Toen op 1 juli, 14 dagen na plaatsing, de factuur werd gepresenteerd bleek, dat de opdracht voor de vliegenhor nog niet was doorgegeven. * in het telefonisch contact daarover bleek het nodige te haperen bij de onderlinge bedrijfscommunicatie tussen"beneden en boven". * het gevolg van deze communicatie was, dat we vanaf 17 juni tot 1 september hebben moeten wachten op de levering van de vliegenhor. Ik blijf me overigens afvragen waarom de vliegenhor niet tegelijk met het raam kan/kon worden afgeleverd.
De opdracht voor de vliegenhor was wel doorgegeven, deze is namelijk door ons op 20 juni besteld, 3 dagen na montage. Er was echter een probleem bij onze horrenfabrikant waardoor het bij u (en een tiental andere referenties) erg lang duurde voordat de hor geleverd werd. Hier kwam nog een vakantie bij waardoor de totale levertijd van de horren uiteindelijk enige maanden duurde. Antwoord op uw vraag: door minimale maatverschillen is het in het verleden regelmatig voorgekomen dat een hor net niet lekker paste en we een nieuw hor moesten bestellen. Hierna hebben we beslist dat we elk hor nameten op het moment dat we het kozijn hebben gemonteerd.
Vakkundige mensen, die Bonny en Wim van Comatherm. Vriendelijk, correct en uitstekend in mee denken, advies en uitvoering.
We hadden al twee kozijnen boven op de slaapkamers . dus hebben we telefonische een afspraak gemaakt en zijn vrij snel gekomen om intemeten, toen pas is er besproken wat we wilde.. De medewerker gaf ons goede adviezen. Met het plaatsen kwamen ze met zijn 2e , hebben er twéé dagen over gedaan. Personeel is erg vriendelijk en bekwaam.. ruimen ook netjes alles op... Dikke pluim voor comatherm
Zowel de hulp bij het uitzoeken van het kozijn, het maken van de afspraken als het plaatsen zelf zijn super bij Comatherm.
Alles kundig geïnstalleerd . Alleen jammer dat ik nog geen antwoord heb gekregen op mijn vraag per de mail.
Kozijn staat er netjes in en ze hebben de boel netjes achtergelaten. Ook het stucwerk wat beschadigd was hebben ze netjes bijgewerkt.
We zijn heel erg tevreden over jullie bedrijf en de mensen die hier de kozijnen geplaatst hebben .
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.