Teleurstellende route naar een mooie overkapping
Op een zaterdag zijn we bij u in de showroom geweest voor informatie over een nieuwe bedekking (glas) voor onze bestaande overkapping. Omdat we de nieuwe bedekking van onze bestaande overkapping in glas wilde, werd ons aangegeven dat voor een niet veel geld extra een hele nieuwe overkapping zouden hebben staan. Voorgerekend werd voor ons een overkapping van zo'n 3800. Na inmeten werd een offerte uitgebracht van 5100. Omdat we ondertussen het frame van de bestaande overkapping reeds afgebroken hadden, was er weinig keus voor ons, maar voelde we ons wel voor de gek gehouden.
Na een bezoek aan uw showroom en de offerte te hebben doorgenomen, hebben we zelf gekozen voor een standaard kleur en hebben jullie nog marginaal iets met de prijs gedaan. Ik voelde me gehoord en heb jullie opdracht gegeven. Levertijd zou 6 weken zijn. Misschien sneller, maar er werd me toegelicht dat een negatieve inschatting beter is als een teleurstelling. We waren dan ook zeer verbaasd, dat de overkapping pas na 10 weken is geplaatst. Voor ons weer een afspraak waar jullie je niet aan gehouden hebben.
Op de dag van de montage stonden de monteurs onaangekondigd al om 7u voor de deur. ivm de te verwachten warme dag. Op zich geen probleem, maar een bericht vooraf was fijn geweest. Deze dag toevallig niet, maar we hadden nog op bed kunnen liggen.
Het resultaat van de plaatsing van de overkapping is goed, alleen begrijpen we niet zo goed waarom tijdens het monteren, gereedschappen en materialen in de bloembakken en op bloemen gelegd werden.
Kortom, de overkapping staat goed, maar de weg er naar toe zorgt voor een wrange bijsmaak.