Prettig

Deskundig, accurraat

Fantastisch.

Wij hebben het geluk gehad weer samen met Maureen de uitvaart van, in dit geval mijn vader te mogen regelen. Het is van het eerste moment tot het laatste fantastisch geregeld door Maureen. Zij straalt zoveel rust en empathie uit wat je in deze moeilijke tijd goed doet, haar eigen inbreng hierin is ook erg fijn.

Heel warm en betrokken.

De uitvaart van onze moeder is vanaf het moment van overlijden t/m de uitvaart zo respectvol, persoonlijk, warm verlopen. Dit komt door de zeer betrokken uitvaartbegeleidster. Daardoor kijken we, ondanks ons verdriet, terug op een mooie periode. Wij waren bij Rebel locatie in Huizen.

Praktisch, empathisch en netjes verzorgd.

Prettig om alles uit handen te kunnen geven, wanneer je hoofd totaal niet in de regelstand staat.

Alles duidelijk en naar behoren verlopen

Meer dan Uitstekend

Heel positief meedenkend begripvol heb echt een super lieve contact persoon Maureen . Andere personen die ik heb gesproken ook zowel per mail als telefonisch . Rebel Uitvaart hebben hele mooie uitstekende Uitvaart verzorgd. Voor mijn man Roy

Begripvol, oprecht meelevend, uitstekende service

Bijzonder, dat mensen die zo lang in dit vak zitten, zich nog steeds zo kunnen inzetten.

Uitvaart begeleiding op zorgzame liefdevolle manier

Monique heeft de uitvaart in 2018 van mijn vader, tante en goede vriendin gedaan. Dus was blij nu te horen dat ze nog bij Rebel werkt en nog blijer, dat ze de uitvaart van mijn moeder kon/wilde doen. Gaf al een soort rust op terugweg van afgebroken vakantie, dat Monique het ging doen. Monique voelt als een soort zus, die je totaal ontzorgd.

Voortreffelijke begeleiding om de uitvaart te maken die helpt bij de rouwverwerking.

Naast dat de locatie prachtig is om een uitvaart te houden, was de begeleiding heel erg goed. Er werd goed ingeschat waar de familie behoefte aan had en meegedacht hoe er dan een mooie uitvoering aan kon worden gegeven. Dit resulteerde uiteindelijk in een uitvaart die de familie als troostend heeft ervaren.

Een uitvaart met passie

Zo goed geholpen in al dat verdriet. De kennis die ze in huis hebben ongekend. Echt een aanrader ook al heb je het liever niet maar als het gebeurd kies voor rebel. Bedankt voor de goede zorgen ❤️

10 en griffel

. We hebben een hele mooie uitvaart en herrineringen kunnen maken . Mijndert was voor ons een hele grote toegevoegde waarde .. Waarvoor nogmaals onze dank . Fam S.Wijnschenk

Geweldig mooi, goed en fijn begeleid

Meindert heeft ons geweldig bijgestaan, Rebel uitvaart heeft een schitterend pand in huizen waar wij de plechtigheid hebben gehad met een relaxte mooie koffie kamer achteraf. Super mooi programma online waar muziek en fotos heel mooi en snel gemonteerd konden worden wat veel tijd en moeite scheelt. Bezoek werd vriendelijk ontvangen en we hebben van veel mensen gehoord dat ze het een erg mooi gebouw vonden en door vriendelijk personeel werden ontvangen. Ik denk dat je nog wat klanten erbij hebt van wat ik heb begrepen. Bedankt voor alles!

Een enorme steun die waardevolle herinnering geeft in verdriet.

Een waardevolle steun die ons als nabestaanden hielp om de uitvaart te organiseren zoals was gewenst. Dit geeft ons een waardevolle herinnering aan een goed afscheid van onze geliefde.

Klantvriendelijk

Goede opvang, correct, beleefd en netjes. Heeft aan onze verwachtingen voldaan.

Alles uit handen genomen en rust voor mij

Ik had voor mijn gevoel niets te doen. Alles ging zo super relaxed. Alles was mogelijk. Er is ontzettend goed geluisterd naar de wensen. Zoveel respect voor de overledene en de nabestaanden. Iedereen is even vriendelijk en behulpzaam. Kortom ik heb mij nergens zorgen over hoeven maken. In deze omstandigheden is dat zo super fijn.

Betrokken, empathisch, goed sfeer aanvoelen

Vanaf het eerste moment van contact, toen ik nog heel erg zoekende was, betrokkenheid en veel geduld. Als de druk te hoog werd met fijne suggesties en andere oplossingen komen. Ben vooral Monique heel erg dankbaar omdat ze heel goed aanvoelde hoe mijn stemmingen waren. Maar ook zeker alle andere medewerkers die ik gezien of gesproken heb

Zeer netjes gedaan, zoals doorgesproken met Monique

Zie hierboven, ik ben tevreden...

Ik ben uitermate tevreden

De persoonlijke begeleiding, flexibiliteit en direct contact vanaf het allereerste begin heeft een diepe indruk gemaakt.

in alle opzichten zeer tevreden!!

Warme correcte en empathische organisatie.

Het was een geweldig mooie ervaring

Zoveel respect voor de nabestaanden en een een tot in de puntjes uitgevoerde uitvaart, helemaal in de stijl van onze Jan.. onze bijzondere dank gaat natuurlijk naar onze schoondochter Maureen Arets. Zij is voor ons van onbetaalbare betekenis geweest!! Veel dank voor allen, die extra naar Limburg (Montfort) afgereisd zijn. Een heel mooie ervaring, complimenten!

Geweldig geholpen

Mij is heel veel werk uithanden genomen en ze hebben ook de planning verzorgt.

Uitvaart is goed verlopen. Alles volgens planning

Mooie uitvaart. Alles is verlopen zoals we hadden gepland. We zijn ook zeer goed begeleidt door Jeanet.

alles keurig naar wens afgehandeld

prima overleg en niets is teveel

Rebel zorgde voor gepaste, eerbiedige begeleiding tijdens een periode van droevig afscheid.

Het overlijden van onze vrouw en moeder was zeer impactvol, omdat we amper afscheid hebben kunnen nemen. Gelukkig was Rebel begrafenisonderneming meer dan capabel om ons in de moeilijke periode tussen het overlijden en de begrafenis op een nette en gepaste wijze te helpen bij het maken van lastige beslissingen. De begrafenis, perfect georganiseerd en feilloos verlopen, was een prachtige afsluiting. Onze dank hiervoor!

Inlevend, meedenkend, attent en grote inzet

Als vreemden ontmoet je elkaar in een emotionele tijd. Het bleek al snel een gemeenschappelijk doel om een zo mooi en passend mogelijke afscheid te organiseren buiten de gebaande paden. Het in-en meeleven plus het meedenken in de ruimste zin des woords heeft Leonie buitengewoon goed gedaan en aangevoeld zonder op de voorgrond te treden. Chapeau!!!

De Ruyterstraat 7

1271 SR Huizen