• Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Goed

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Super goede rijlessen met Peter van de Wiel.

• Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Goed
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Fijne manier van leren wat mij tot een goed succes heeft geleid

Ik heb een aantal zeer Fijne lessen mogen ervaren waar ik veel in hebben kunnen leren Goede instructeurs.

• Is de inhoud van de opleiding/cursus toepasbaar in de praktijk? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Ruim voldoende

1e keer geslaagd!!!

16 super fijne lessen gehad bij Mustafa, 100% een aanrader. Natuurlijk een beetje zenuwachtig voor het examen maar ik was super voorbereid en heb het vandaag bij de eerste keer gehaald :)

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

goede school Goede trainers. Goede service. Alles is regelmatig. Timing lessen. Ik beveel deze school aan. Bax heeft een geweldige naam

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed, Ruim voldoende

super begeleiding gehad!

Ik heb een super goede begeleiding gehad in mijn rijlessen. Je krijgt fijne en goede feedback en er wordt met je meegedacht over hoe je iets het beste kan doen. Bij aandachtspuntjes wordt hier extra aan gewerkt en je wordt goed klaargestoomd voor het examen.

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Leerzame en prettige leer omgeving

Mijn ervaring is prettig een prettige leeromgeving waarbij de cursist goed wordt begeleid en waarbij vragen altijd behandeld worden

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Ruim voldoende

Ik heb mijn BE rijbewijs bij instructeur Marten in een dag gehaald! Thanks voor de duidelijke instructie en leuke dag!

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Rijlessen bij bax was super leuk en leerzaam Esther was een aardige en goeie rijlesinstructeur. Super bedankt Esther!

Fijne en goede lessen

Ik kon snel aan de bak en ze hadden snel plekjes gevonden voor me examen wat fijn is.

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Ruim voldoende

Zeer goede ervaring!

Rijschool was zeer meedenkend voor het plannen van de lessen en examens. De rijlessen van het motor team van Bax waren goed, duidelijk en leerzaam. De motoren die gebruikt worden zijn zo goed als nieuw. In het algemeen een zeer goede ervaring en raad Bax zeker aan voor het halen van je motor rijbewijs. Bedankt!

Super rijschool

Hele goede rijschool, in 1x mijn rijbewijs gehaald. Enige minpuntje is dat een rijles in het donker misschien ook handig geweest was.

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Ik had fijne rijlessen, ik voelde me geaccepteerd en heb geen stress gehad bij de praktijklessen en vond bij de rijinstructeur ook fijn. Zou ik van de vorige rijscholen die ik eerder had gehad niet zeggen die waren slecht. Bij deze zoveel beter, als ik ooit nog voor een andere rijbewijs zou gaan zal me voorkeur naar deze rijschool gaan.

BAX Stap 1: Onvolledig informeren. BAX Stap 2: Volledig factureren

Zeker !GEEN! aanrader, behalve als je van te veel betalen houdt en je geld graag in de shredder stopt. Ik was van plan mijn rijbewijs D (bus) te halen via BAX, maar bij het theorie gedeelte begonnen ze al met geldgraaien. De mensen van BAX wilden mij eerst vriendelijk helpen en adviseren. Ik moest eerst mijn theorie halen en daarna zouden ze met me naar het praktijkgedeelte (rijlessen etc.) gaan kijken. De theorie examens wilden ze wel eventjes voor me inplannen. Fijn dacht ik, maar dat 'eventjes voor me inplannen' bleek toen ik de factuur kreeg 120 euro te kosten, voor nog geen 5 minuten werk. (gewoon inplannen via de website van het CBR). Het RV1, V2 en V3 theorie examen bij het CBR kost ongeveer 40 euro per stuk. BAX heeft voor het inplannen 40 euro per examen gerekend, onder de noemer "Dienstverlening rondom examen". Zo haalde ik alle 3 de examens in één keer, maar betaalde ik door BAX toch dubbel. Ik had dus ook gewoon zelf via de website van het CBR binnen 5 minuten kunnen plannen. Ik dacht een stukje service, en dat het verdienmodel van een verkeersschool zit in het verkopen van rijlessen, en niet dit soort gesjoemel. Contact gehad over deze kosten met BAX, maar die vonden dit heel normaal. Ze wilden met uiteindelijk 50 euro korting aanbieden op het vervolgtraject (rijlessen etc.), maar meer dan dat niet. Geven dus schuld toe, maar wilden alleen iets doen als ik het vervolg bij hun doorzet. Door al dit gedoe ben ik naar alternatieve rijscholen gaan kijken, en ben ik erachter gekomen dat BAX opleidingen eigenlijk bijna overal te duur in zijn. Vanuit frustratie en boosheid zelfs een excelletje met prijsvergelijkingen gemaakt. Op basis van een bus rijopleiding van 25 lesuren + examens etc. is PRECIES hetzelfde traject bij bijvoorbeeld 'Leeuw Opleidingen' 610 euro goedkoper. Aan de mensen aan BAX, erg jammer dat jullie dit zo doen.

Fijne rijschool met leuke docenten

Ik vond mijn ervaring bij bax hartstikke fijn en goed verlopen. Ze zijn vrij flexibel en zijn godd bereikbaar. Alex is een fijne docent die je goed helpt en alle tijd neemt.

Fijne rijschool met goede begeleiding van bekwame chauffeurs!

Fijne lessen

Ik vond de lessen van Rijinstructeur Yama erg duidelijk en fijn , veel geleerd in korte tijd. Er wordt goed gewerkt naar het examen toe waardoor alles makkelijker wordt.

Ik voelde me heel comfortablel.

De auto de goede qualiteit en heel comfortabel te gebruiken en ik was heel blij met mijn instuctrice, goed te verstaan en heel duidelijk.

Heel veel geleerd tijdens de lessen. Fijne en gezellige instructeurs erbij!

Ondanks dat ik 5 verschillende instructeurs heb gehad, heb ik daardoor super veel geleerd. Vooral van Alex de laatste lessen en het was ook elke keer gezellig.

Fijne en goede rijlessen

Fijne en goede rijlessen, zeker aan te raden

Leuke en goede rijlessen van yama

De planning met 2 uur per les vond ik erg fijn dat het niet meteen voorbij was en lekker meters kon maken. De instructeurs wil ik bedanken voor de goede uitleg en de gezellige rijlessen:). Als ik misschien nog in de toekomst een ander voertuig wil gaan besturen weet ik wel waar ik terecht kan ;) Mvg, Ruben Kant

Yama is een goede instructeur.

Gezellig rijlessen en heel veel van geleerd. Yama wijst je goed op je foute.

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.