Ik vond het altijd leuk en gezellig en leerzaam bij yama in de auo

Ik vond het erg leuk de rijlessen van Yama omdat we ook soms een grapje konden maken en daarna weer gefocust door konden rijden hij heeft me veel strucjes geleerd zodat ik kon slagen

Gezellige, goed geregelde zaak.

Een uitstekende ervaring om een motorrijbewijs te halen. Een hele goede klant gerichte service zowel aan de balie als met het plannen van de lessen. Ook met de rij instructeurs zijn gericht en er voor zorgende dar ook jij slaagd. Dikke aanrader

Gezellige, leerzame en leuke rijlessen

Ontzettend genoten van alle rijlessen. Was erg gezellig en ik heb er veel van geleerd.

Super!!

Ik ben heel tevreden met Bax! Mari was mijn rijinstructeur en hij heeft mij op een hele prettige en rustige manier naar zelfstandig autorijden weten te coachen! Alle contactmomenten die ik met Bax, instructeurs in opleiding en andere instructeurs heb gehad, heb ik als heel erg prettig ervaren!!

Fijne rijschool

Goede begeleiding en Fijne mensen om bij te lessen

Instructeur was top, maar de rijschool zelf qua informatie verschaffen wat minder

Ik heb zeer fijne duidelijke rijlessen gehad, dus over de lessen zelf niets te klagen. Administratie is wat minder

Een zeer fijne manier om mijn rijbewijs te halen

Het was altijd prettig in de auto en een relaxte sfeer en dat heeft mij heel erg geholpen en verder altijd tekeningen van de situatie maken waardoor het heel duidelijk werd

Ik heb rijles bij Yama heel erg fijn ervaart.

Ik heb aantal verschillende rij-instructeuren gehad en Yama vond ik het fijnst om mee te rijden. Altijd terechte tips en adviezen gegeven. Super aardig en eerlijk, wat ook belangrijk is. Ook wat voor mij heel erg fijn was dat Yama nooit te laat kwam. Ik waardeer het echt. Kortom, Yama is een fijne instructeur en als je in een keer wil slagen, ga naar Yama!

Vaak zin in de rijlessen, want ik werd op mijn gemak gesteld

Ik had meestal wel zin in weer een nieuwe rijles. Ik vond het heel gezellig met Yama, maar heb ook veel geleerd. Niet alleen over het besturen van de auto, maar ook over het verkeer en aan het verkeer deelnemen. Ik ga de rijlessen ergens stiekem wel een beetje missen.

Prima opleiding gekregen met een positief resultaat!

Fijne en bekwame instructrice. Zowel de intake als de dagcursus prima verlopen. Wat ook goed geregeld was is de lunch tussen de middag. Zeker een aanrader deze rijschool!

Helemaal top

Zeer goede begeleiding met top resultaat! Helemaal tevreden. Super bedankt Yama!!

Helemaal goed

Zeer fijne ervaring met Yama gehad. Hele goede instructeur en gezellig.

Gewoon goed

Fijne en goede instructie gehad, zowel theorie als praktijk. Alles is goed georganiseerd. Er zitten veel ervaren instructeurs en dat merk je

Het was een geweldige ervaring!

Voornamelijk dankzij rij-instructeur Martin is het gelukt om mijn C te halen. Super bedankt!

Prima rij instructeurs

Zelf bij Bax gereden. Ben zelf zeer positief over Manuel, zeker een aanrader. Plannen van Bax zelf is mij wel af en toe tegengevallen. Maar als je eenmaal les hebt( 2 uur, heel fijn) dan zit het wel goed.

Super gezellige en leerzame tijd gehad!

Altijd enorme gezellige en leerzame lessen gehad van Anita! Altijd met veel plezier gelest. Bax Verkeersopleidingen zal ik zeker aanbevelen aan anderen.

Super tijd gehad!

Ik heb een super leuke tijd gehad samen met Anita. Buiten dat ik veel heb geleerd ben ik altijd met veel plezier gaan lessen. Ik ga deze tijd nooit meer vergeten!

Heb hier mijn a rijbewijs gehaald. Helaas gooide covid roet in het eten en duurde het langer dan gepland. Vanaf dag 1 voelde ik me thuis bij bax. Goede instructeurs die de tijd voor me namen. Heb gedurende de opleiding meerdere rij instructeurs gehad. Sinds kort is hun motorpark ook vernieuwd en reden we op nieuwe kawasaki's. Het voelt bii bax als 1 grote familie en mocht ik meer rijbewijzen gaan halen dan kom ik zeker terug

Kwalitatief en communicatief gewoon goed!

Voor CE rijbewijs bij BAX geweest vanuit locatie Tilburg. Les gehad van Marten en 1x van Albert. Duidelijke en fijne begeleiding. Zou het zeker aanraden!

Top begeleiding!

Altijd begripvol en bereid je te helpen! Goede begeleiding!

Goeie en duidelijke rijlessen

Yama gaf goed en duidelijk uitleg, en vragen werden altijd duidelijk uitgelegd, verder vond ik de rijlessen altijd gezellig!

Gezellig en leerzaam

De instructeurs & instructrices die ik heb gehad waren erg goed. Ik kon er leuke gespreken mee voeren. Het was ook altijd heel fijn om met ze te rijden, ook heb ik veel van ze geleerd. Met name heb ik dit te danken aan Xander.;-)

Bax had altijd alles goed geregeld.

Ik heb altijd goed contact gehad met Bax, Bax heeft heel vriendelijke medewerkers. Als er vragen waren werd ik altijd heel goed en vriendelijk geholpen. Mijn rijlessen van Mustafa waren altijd goed. Hij wist precies waar mijn verbeterpunten zitten en bereiden mij goed voor op mijn rijexamen. Waardoor ik in een keer mijn rijbewijs heb gehaald.

Goede instructeur snel afgerond

Ik kon snel worden ingepland in deze drukke tijd, de lessen waren erg leerzaam en hebben mij super geholpen. Omdat de instructeur (Mustafa) duidelijke uitleg geeft en goed corrigeerde had ik alles vrij snel onder de knie. Gelukkig ook in 1x geslaagd.

BAX Verkeersopleiding is een hele goede rijschool!

De instructeur (Mustafa) is een gezellige instructeur. Hij heeft mij geholpen tot een volwaardige autobestuurder. Als je iets fout doet legt hij uit waarom en probeert deze fout in het vervolg te voorkomen. Het enige minpunt was, dat ik de laatste 5 lessen van 2 uur voor mijn gevoel niet per se meer nodig had. In overleg is er dan ook een les geschrapt. Aan het begin een goede planning gemaakt met BAX en hier is ook aan gehouden. Hierdoor kon ik de lessen volgen in een redelijke periode van 4 maanden. Bedankt BAX en Mustafa!

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.