Goede lessen 2 uur is lang genoeg

Goede lessen en Voorbereident op hierna

Bax lest best!

Fijne rij-instructeurs en veel geleerd van de lessen. Goede voorbereiding op het examen!

In 1 keer geslaagd

Hele goede rijschool, ik wil mijn instructeur meneer Ogul bedanken voor de fijne lessen!

Ik heb rijles gehad van Mustafa, echt 100% aanrader. Erg vriendelijk en gezellig, maar ook de ideale instructeur!!

Erg fijne rijinstructeur

Ik vond mustafa een erg fijne rijinstructeur. Dit kwam doordat er een goede afwisseling was tussen een serieuze uitleg, maar hij mij ook vaak testen of ik wel oplette! Verder kon ik het erg goed vinden met mustafa

positieve en behulpzame instructeurs! Top!

Goede heldere instructies, fijne communicatie zowel met instructeurs als andere medewerkers. Is er door omstandigheden de instructeur niet beschikbaar wordt er direct voor vervanging gezorgd waardoor de lessen op schema blijven. Erg blij mee.

super bedrijf

weer heeft u er voor gezorgd dat wij vooruit kunnen op de weg nu is het ons Davey die voor de eerste keer voor zowel theorie als praktijk is geslaagd ga zo door bax rijschool gr Fam. Duijster Haarsteeg

Plezierige lessen

Ik heb rijles gehad van instructeur Manuel. Denkt in de planning goed mee en bekijkt het heel goed vanuit het perspectief van de leerling. Lessen zijn relax, plezierig en een mooie mix tussen de vaardigheden die je nodig hebt voor het behalen van je rijbewijs.

Erik heeft mij fouten goed aangepakt en goed laten herhalen zo dat ik meer vertrouwen kreeg.

Positief over bax ik vond de comenicatie minder maar de lessen van Erik die me in een dag goed heeft voorbereid

Heb persoonlijk een goede ervaring met bax en hun rij instructeurs

Altijd prettige rijlessen gehad, ben begonnen met mari als rij instructeur en toen later heeft yama het overgenomen. Ik heb bij allebei een prettige ervaring gehad. Zeer professionele instructeurs al zeg ik het zelf.

Goede en gezellige ervaringen opgedaan!

Mustafa, de beste rijinstructeur die ik had kunnen wensen. Greep niet te snel in, vertrouwde op mijn beslissingen, praatte gezellig mee en legde alles goed uit! Bedankt Mustafa!

Super, goed les gegeven en met een luchtige sfeer.

Yama was was een super goede instructeur Hij heeft mij scherp gehouden en mijn aandachtspunten door de lessen heen elke keer duidelijk aangegeven. Het is al met al een hele goede instructeur en een gezellige instructeur voor mijn generatie.

Super goed

Ik heb 2 u. een opfrisles gehad van Emmanuel en hij heeft mij veel tips en trucs geleerd. Wat een geweldige service. Daarnaast vond Ik hem erg aardig en goed. Echt aan te bevelen.

Hele fijne rijinstructeur gehad die me veel geleerd heb echt topp

Grote rijschool goed verzorgd

Alle opleidingen onder 1 dak

Goede leerzame rijlessen

Het is fijn dat je 2 uur les krijgt, zo kan je in je rijles een lekker eindje rijden. Bax als rijschool houdt rekening met je lesmogelijkheden en je hebt makkelijk contact met het hoofdkantoor. Yama als rij-instructeur vond ik erg fijn, hij laat je op gemak voelen in de auto. Hij geeft feedback op een fijne manier, benoemt het positieve en de verbeterpunten.

geslaagd

introductie gehad kreeg advies 24 uur nodig voor examen. kreeg les van marten veenstra deze was redelijk streng maar rechvaardig na 24 uur op examen en geslaagd !!! kan niet beter toch !

Gezellige en leerzame rijlessen

Ik heb rijles gehad van instructeur Manuel. Ik vond de lessen altijd gezellig en natuurlijk leerzaam. Als ik een verkeerssituatie eens een keer niet zo goed had ingeschat, werd dat achteraf even besproken met tips voor de volgende keer. Manuel greep nooit te snel in. Hij zorgde dat een situatie veilig bleef, maar dat er ook mogelijkheid was om fouten te maken en hiervan te kunnen leren. Hierdoor kreeg ik vertrouwen in het rijden. Ik heb veel gelachen tijdens de lessen, dus ik zou Manuel als instructeur zeker aanraden.

Super fijne ervaring.

Super leuke dag voor mijn BE rijbewijs gehad. Instructeur Marten is zo gek als de achterdeur bij de linker buurvrouw, maar in de goede zin. Heel veel lol gehad onderweg, lekker geouwehoerd met z'n 2en en gruwelijk gelachen. Buiten het lachen en gieren om ook veel geleerd en zodoende ook mogen slagen. Marten, super bedankt voor deze toffe dag, en wie weet tot een volgende keer.

Super begeleiding in het hele traject.

Bij Bax is de communicatie super goed. Ik heb altijd fijne lessen gehad en ben goed geholpen op weg naar mijn examen. Ook voor het examen goed geholpen en daardoor in 1x geslaagd !

snel en veel geleerd

hij legt op een fijne en duidelijke manier uit waardoor ik snel leerde

leuke/Leervolle rijschool

Mijn vrachtwagen lessen gevolgd bij bax fijne opleiding theorie/lessen/ examen gehad voor de vrachtwagen rijbewijs c Fijne instructeurs ( diana en eric gehad )

Duidelijke aanwijzingen

Veel geleerd, over het algemeen altijd fijn gereden

Leuke, leerzame en geslaagde dag!

Voor mijn BE-rijbewijs de dag cursus gedaan bij Bax. Instructeur Marten legde alles goed en rustig uit waardoor de informatie makkelijker bleef hangen :) Eindresultaat Geslaagd! Op naar de C1

Goede rijinstructeur Marten, alles duidelijk en begrijpelijk uitgelegd. Goede hints en uitleg waar je op moet letten en waarom.

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.