Leerzaam

Ik heb bij Bax alle zware rijbewijzen gehaald. C D DE en CE. Zeer fijn familiebedrijf waar ik op een zeer fijne wijze voor alle examens geslaagd ben. Bovendien gaat het bedrijf met zijn tijd mij door te investeren in lessen over elektrisch rijden. Helemaal top.

Gezellig maar wel altijd duidelijke instructie.

Er werd mij constant duidelijk verteld wat er moest gebeuren. Er kon gelachen worden maar we waren ook sirieus als dat moest. Hij stelde me voor het examen goed op mijn gemak. Instructeur, Yama

Extreem tevreden

Heel vriendelijk personeel! Mustafa heeft me heel goed geholpen. Praktijk in een keer gehaald.

Ik voelde mij op mn gemak en vond de manier van lesgeven fijn.

Fijne sfeer, goede begeleiding

Goede rijinstructeur en gezellig

Tijdens het lessen ben ik goed opgeleid. Heb zeer genoten van de rijlessen. Ik heb me 100% ingezet! Mustafa is echt een topper en een aanrader!

Hele fijne en gezellige lessen!

Ik heb les gehad van Anita en ze heeft mij heel goed geholpen. De lessen waren altijd duidelijk, gezellig en rustig. Ook met mijn wisselend schoolrooster werd rekening gehouden. Al met al een super fijne rijschool!

Goede rijschool!

Hele fijne rijschool met begeleiding (Yama) en planning.

Het personeel denkt met je mee met een planning maken. Yama evalueert de les nog met je en aan het begin van de rijles kort terugpakken of wat er de vorige keer gebeurt is. Heel fijn.

Een hele goede rijschool.

Ik heb het afgelopen jaar rijles gehad bij Bax en ik zou ze zeker aanraden! Ik kreeg les van Anita, en dat is echt een topper! Met haar is het heel gezellig in de auto (ik ga de wekelijkse lessen echt missen), maar ze leert je ook heel veel en daardoor ben ik in één keer geslaagd! Anita, dankjewel!

Soms klopte de planning niet, dit werd snel aangepast en de rijlessen waren leuke en leerzaam.

De planning ging niet altijd goed, dit kan natuurlijk gebeuren. Mede door mijn rijinstructeur heb ik op de voor mij mogelijke tijden kunnen rijden. De rijlessen waren gezellig, fijn, duidelijk en leerzaam.

Super goede ervaring!

Ik heb goed en snel auto leren rijden. Yama leert je met humor goed auto te rijden. Super ervaring en super lessen gehad bij Yama!

Goede hulp en tips na een geslaagd rijexamen

Goed geholpen door fijne en ervaren rij instructeurs waardoor geslaagd voor mijn aanhanger rijbewijs. Bedankt Eric, Diana en Marten!!

Ik heb vrijwel alleen van yama les gehad beter heb ik het nooit kunnen krijgen. Yama is een duidelijke, lieve en oplettende rij instructeur.

goed en proffesioneel

was een leerzame en leuke dag met Marten. goede uitleg en hele handige tips voor het rijden met een aanhanger

Gelache en geslaagd

Goeie les gehad gelache op me vlikker gekrege ma wel van geleerd van Marten

Geweldige rijschool met geweldig personeel!

Ik heb vanaf juni 2020 tot en met augustus 2021 rijlessen gehad bij Bax (inclusief 3 maanden niet kunnen lessen ivm de lockdown) en Ik had geen fijnere rijschool kunnen wensen. De instructeurs die hier werken zijn toppers en nemen de tijd voor jou en al je vragen. Ik had een lastige schema ivm werk en toch hebben ze het voor elkaar gekregen dat ik elke week sowieso twee uur kon lessen. in mijn ogen de beste rijschool uit de regio. Mari en Anita hartelijk bedankt!

Goede rijschool met veel ervaring

Goede rijschool. Kunnen duidelijk uitleggen wat je fout hebt gedaan als je een fout maakte, en leggen duidelijk uit wat je moest doen om het te verbeteren. Ik heb voornamelijk Yama gehad. Yama is een goede instructeur met veel ervaring, aardige man en maakt altijd een praatje met je.

Profesioneel beglijd zonder stres.

Fijn ontvangen in professionele setting. Duidelijk en rustig les gekregen. Goed gekeken wat er beheerst is en wat nog naar standaard voor het examen gebracht moet worden. In de middag aanscherping en uitdagen puntjes op de I te zette zonder een verlies van focus. fijn examen gehad vanaf een prima locatie. TOP!

Fijne rijschool

Bax is een fijne rijschool waar je kunt lessen op je eigen tempo. Verder ook erg gezellige instructeurs waardoor je je meteen op je gemak voelt!

"Veel plezier!"

Ik heb rijles gevolgd voor motor AVB en AVD inclusief examens. Jos en Xander zorgen ervoor dat je met veel plezier op de motor stapt waardoor het ook echt genieten wordt in plaats van een moetje.

Moustafa verzorgt gezellige lessen met veel uitdaging en liet me altijd op mijn gemak voelen!

Ik heb super veel geleerd van moustafa ik vond het rijden allemaal best spannend maar we hebben super veel geoefend en hele gezellige lessen gehad samen. hij bleef altijd rustig en bleef me uitdagen toen ik het kon.

Fijne rijschool

Goed klantencontact, goede lessen met goede tips. Ze zijn eerlijk en staan altijd open te helpen als er iets niet uit komt. Een tip zal zijn dat het niet slim is om het wachtwoord van de app waar persoonlijke gegevens in staan in elke mail mee te sturen.

Fijne en duidelijke instructeur de planning was effect aangepast op mijn situaties

fijne leer omgeving

Fijne rijschool met goede instructeurs leggen alles op jouw tempo uit top!

Hele fijne rijschool

Ik vond bax een hele fijne rijschool met goede en duidelijke uitleg

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.