Mijn ervaring is dat ik een hele goede en duidelijke instructeur had. Het had niet beter en sneller kunnen gaan.

Zeer prettige rijschool

Op je 51e beginnen met lessen…omdat je in een brommobiel wilt kunnen rijden… de eerste les was een eye-opener: dat stuur draait vanzelf terug…met heel veel support, instructies en bemoedigende woorden van Anita is hetgeen gebeurd wat ik nooit voor mogelijk had gehouden : ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs! Niet alleen Anita is top, de rest van de medewerkers is ook heel vriendelijk en behulpzaam.

Fijne rij instructeur

Rijlessen bij mari waren super fijn. Soms vervanger, maar dat vond ik juist fijn. Door drukte alleen lastig met plannen.

Hele goede ervaring met duidelijke en leerzame lessen op goed niveau

De lessen hadden een goede opbouw en aangepast naar mijn eigen behoeftes. Geen negatieve punten!

Rijbewijs cursus B+E

Vandaag had ik een rijbewijs cursus B+E bij Bax Verkeersopleidingen en ik ben goed geholpen door instructeur Martin. Hij is professioneel, geduldig, kalm, kan goed contact leggen met studenten en met beetje gevoel voor humor. Het resultaat : IK HEB GESLAAGD Bij deze wil ik u bedanken Martin!!!

Super fijne rijlessen gehad met nodige ondersteuning

Ik heb Yama 1 jaar lang als rij instructeur gehad. Super fijne lessen gehad. Duidelijke en goede ondersteuning en natuurlijk met veel plezier gereden. Jammer van de discussies met bax rijschool zelf en de conflicten die we hebben gehad. Daar had beter in gehandeld kunnen worden. Maar ik ben zeer tevreden.

Fijn

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad tijdens de rijlessen. Mijn rijinstructrice was heel erg fijn en ze begeleide me heel erg goed. Hierdoor heb ik mijn rijexamen goed kunnen halen en heb ik ook een fijne tijd gehad!

Heeel goed!! Top lessen gehad

Leerzaam,gezellig en hele fijne instructuur :-)

Rustige maar wel duidelijke rijinstructeurs.

Ze zijn duidelijk met uitleggen, en als je wat fout doet leggen ze goed uit hoe je het beter kon doen

Een “geslaagde” dagcursus!

Afgelopen week een dagcursus voor aanhanger rijbewijs E gedaan. Bij 34 graden met mondkapje onder de bezielende leiding van Barry met goed resultaat afgesloten. Het was wederom een “geslaagde” opleiding. Barry Dahmen dank voor de nuttige tips en de gezelligheid!

Super leuk en leerzaam

Mijn lessen met mustafa waren heel leuk en leerzaam. Hij vertelt duidelijk wanneer je iets beter kan doen en waarom.

Een fijne en goede ervaring!!

Ik vind Bax een fijne rijschool, ze zijn flexibel, meedenkend en gaven goed les

Heel fijne instructeur; ervaren, geduldig, duidelijk, motiverend en uitstekende perceptie.

Met best de nodige onzekerheid een doorstart gemaakt om mijn rijbewijs te halen. Yama heeft me in een kort tempo erg goed begeleid. Met een heel goede balans tussen kritische noten en het laten groeien van mijn vertrouwen in mijn eigen rijkunsten hebben we ook met de nodige leuke momenten in een korte tijd naar in-1-keer-Slagen gewerkt. Superbedankt, Yama!!

Prima chauffeurs opleiding

17-6-2021: Via Randstad bij Bax terecht gekomen voor mijn C rijbewijs. Voornamelijk les gekregen van Frank, en hem ervaren als een prettige, vriendelijke maar vooral rustige instructeur die mij vooral ook liet "doen". Van fouten leer je tenslotte. Inmiddels 2 dagen op de Bakwagen voor het grote gele bedrijf aan de slag. Tevreden dus. Na de zomer CE...weer met Frank ! Paul Wakelkamp, Oosterhout.

Gezellig en leerzaam!

Super gezellige rijschool. Motor rijlessen gehad van Jos en John, super leuk maar ook heel leerzaam. Goede uitleg en tips, en daarbij zijn ze ook erg geduldig en begripvol. Heel tevreden!

Hele goede ervaring!!

Ik heb een hele relaxte ochtend/middag gehad.Hele leuke instructeur (Xander)en het mooiste van alles is dat ik de 1e keer geslaagd ben.Ga zeker ook mijn auto rijlessen bij Bax nemen.

Uitmuntend!

Bij Bax wordt goed en duidelijk lesgegeven, op een ontzettend leuke manier. Mochten er extra lessen nodig zijn is dit ook mogelijk. Enorm fijne, lieve, gezellige en niet te vergeten goede rij instructrice gehad, mede dankzij Anita in een keer mijn tussentijdse- en praktijkexamen gehaald. Enorm bedankt Anita, ga je missen!

Alle afspraken zijn goed nagekomen

Ik kan je aanraden gebruik te maken van de rijopleidingen van Bax.

Duidelijk en snel

Ondanks de vertraging van corona nog snel kunnen lessen. Instructeur was altijd gezellig en direct.

Gewoon tof.

Goede lessen met niet al te veel druk. Veel verschillende routes dat voorbereid op meerdere verkeers situaties.

Zeer goede dagcursus gehad.

Zeer goed voorbereid en goede training gehad om dit toe te passen op het examen waardoor ik in 1x geslaagd ben.

Van Mari heel veel heb geleerd

Super goed met Mari

Zeer goed, veel uitleg, zeer oplettend

Perfecte rijschool, zou het nog een keer doen.

Wel geinig

Goeie rijinstructeur, hij kan op tijd een ingreep doen zonder verdere problemen. Als er iets goed gaat laat hij dit ook weten door een compliment te geven. Bijzondere manoeuvres legt hij ook goed en snel uit. Al met al een goede rijinstructeur.

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.