Keurig en helder

Voor het behalen van het C1 rijbewijs was wat geduld vereist ivm de lockdown. Uiteindelijk les gehad van Berry, Rob, Alan en Eric. Het waren duidelijke lessen, Ik ben goed voorbereid op examen gegaan. En in 1 x geslaagd. Hartelijk dank heren!

Een zeer goede rijschool

In een dag het aanhanger rijbewijs gehaald dankzij Mari.

Hele goede en verzorgde lessen

Het was me een genoegen om met Mustafa te rijden. Mijn zus in een keer geslaagd, ik in een keer geslaagd en nog 2 zusjes te gaan! #wewantmoes

Chillen gozers

Altijd met plezier gaan rijlessen als je een fout maakt wordt het goed opgevangen

Goede en fijne rijlessen

Ik vond dat ik goede rijlessen heb gehad van een leuke en goede instructeur yama.

Mijn ervaring was enorm fijn

De rijlessen bij Anita waren ongelooflijk goed! Ze kan uitstekend uitleggen en les geven. Ze heeft geduld en wil altijd het beste voor je. We hebben het altijd heel gezellig gehad. Ik heb een ontzettend goede tijd gehad.

Fijne rijschool

Onwijs fijne begeleiding van Yama en stoomt je perfect klaar voor het examen.

Leuk, en een hele fijne instructeur

Goede les instructeur , ook gebaseerd op mijn adhd... Ervaring was super.

Goeie ervaring bij Bax

Goed en duidelijk uitleg van instructuur Yama en gezellige lessen. Top

Prima dagcursus voor BE mogen volgen. Top geregeld

Goede ervaring. Kan bax dus prima aanbevelen

Veel geleerd en lol gehad!

Ik vond het erg gezellig met Mustafa als rij instructeur. Ik heb veel geleerd en wanneer het even minder soepel was dat niet erg. We konden om de kleine foutjes meestal wel lachen!

Super fijnerijschool

Fijne instructeur die goed uitlegt wat er beter kan en wat juist weer goed gaat

Ik vond het een fijne dag en heb veel geleerd

Ik heb deze dag goed beleeft en veel kunnen leren van de intructeur

Good driving school

I enjoy the lessons with Yama. He was always punctual and explained everything clearly. He was also very knowledgable about whole process and he explained everything that I should expect from the exam.

Ze hebben mij goed voorbereid voor het examen, en daarom ook in een keer geslaagd

De lessen waren goed verzorgd en het contact met BAX was ook in orde. Rij instructeur wist goed wanneer ik klaar was voor het examen

Fijne rijlessen!

Ik vond de rijlessen erg fijn!

Leuke rijschool fijne rijinstructeur (yama)

Beetje pech gehad met de corona regels tussendoor maar daar zijn yama en bax goed mee opgegaan blij dat ik geslaagd ben

Altijd goede sfeer en goede feedback op situaties

Met Yama was het altijd gezellig in de auto en we hebben altijd kunnen lachen. Hij heeft mij goed op mijn gemak gevoeld tijdens het rijden.

Rijles gehad van Yama en in 1 keer geslaagd, badankt voor de leuke lessen.

Met yama was het altijd gezellig. Ik heb veel van hem geleerd en heb het met hulp van hem in 1 keer gehaald. Beste rijinstructeur ooit!!!

Uitstekend!

Erg fijne rijlessen, prima klantenservice en over het algemeen goede ervaring!

Leuke en leerzame rijopleiding

Ik heb altijd met plezier gereden. Ik heb tijdens de opleiding veel geleerd met een goede en fijne begeleiding.

Veel geleerd in een korte tijd

Veel geleerd in een korte tijd

Goed en professioneel

Lessen met goede uitleg en een fijne sfeer

Een hele goede rijschool, zeker een aanrader!

Ik kreeg les van Mustafa een goede en fijne rij-instructeur. Heel veel geleerd en in 1x geslaagd! Bax is daarnaast een hele goede rijschool, alles wordt goed geregeld en je kan er altijd terecht met vragen.

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.