Heel goed!

Bij de tweede keer geslaagd! De lessen van Jos waren fijn en het was altijd gezellig.

Super fijn leren autorijden!

Mustafa is een super fijne rij-instructeur en ik zou hem zeker aanraden! Ik heb super veel geleerd en ben in één keer geslaagd. :)

Super fijne rijschool!

Super fijne rijschool die altijd alles voor je regelt omtrent de lessen en examens! Super fijne lessen op je eigen niveau met aardige en goede instructeurs. Zeker aan te raden!

Ge-wel-dig!!

Hele fijne rijschool, luistert goed naar wensen en handelt snel! Dikke pluim naar Mustafa mijn rijinstructeur en Jourian voor een fijne en snelle handelen. Goede communicatie! Eerste keer geslaagd, kon het niet beter wensen! Bedankt!

Gezellig & leerzaam!

Altijd gezellige lessen gehad met Mustafa en zowel mijn theorie als praktijk examen in 1x gehaald! Aanrader ;)

Top lessen van Mustafa gekregen!

Je krijgt goed advies van instructeur Mustafa! Hij helpt je goed bij het behalen van je rijbewijs. Daarom raad ik jullie aan om bij Mustafa te lessen!

Na meer als 3 jaar met anita toch geslaagd

Goede rijlessen en duidelijk uitleg

Top! Gezellige en goede instructeur. Altijd alles goed uitgelegd, fijne ritten mee gemaakt.

Goede en leuke maar vooral leerzame lessen!

Top ervaring! Goede service, heel erg vriendelijk!

Fijne flexibele rijschool, goede instructeurs en veel gezelligheid

De twee uur les vlogen altijd voorbij en waren altijd supergezellig. De instructeurs stellen je op je gemak en leggen ook alles goed uit. Ook het kantoor was super vriendelijk en meedenkend, als er iets was stonden ze voor je klaar.

Je leert gewoon goed rijden instructeurs zijn heel gezellig! Van Mustafa daar kreeg ik les van vond het altijd kei gezellig met hem in de auto!

een hele goede rijschool.

1e keer geslaagd bij rijinstucteur Mostafa!!!!

Fijne instructeur met duidelijke feedback

Mijn ervaring met Bax is erg goed, alles wordt snel en optijd gepland zowel de lessen als het examen. Daarnaast zijn Jos en John beide goede instructeurs waarbij ik met name les heb gehad van John. Hij is duidelijk in feedback en geeft goede tips en tops.

toppie!

alles als goed ervaren

Prettige instructeur, rustige en duidelijke uitleg, nemen ook de tijd.

Bovengenoemde, en heb met een rustig en goed gevoel de cursus beleeft en met positief resultaat behaald.

Gezellige, duidelijke lessen en een goede voorbereiding op het examen.

Fijne instructeurs die duidelijke kunnen uitleggen hoe je moet motorrijden.

Leerzaam en snel je rijbewijs

Met Xander als instructeur kan het haast niet fout gaan hij heeft me erg geholpen met het behalen van mijn rijbewijs! Verder was alles prima bij de rijschool.

top rijschool met vriendelijke medewerkers en een betrokken en deskundige rij instructice

ik heb mijn brommobiel rijbewijs gehaald bij Bax en ik heb met veel plezier de theorie en praktijklessen gevolgd. Er was veel aandacht voor de verplichte opdrachten van het praktijkexamen, maar ook voor het deelnemen in het verkeer. Ik kan je deze rijschool zondermeer aanraden!

alles in een keer gehaald kortom tevreden

fijn les gehad van jhon en jos soms wel met 2 personen tegelijkertijd lessen dit vond ik zelf minder prettig.

Met veel plezier heb ik mijn rijbewijs bij Bax in een keer gehaald!

Na de drukke periode na Corona heeft Bax mij in de gelegenheid gebracht om snel op een leuke manier mijn motorrijbewijs te behalen. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen bij anderen!

Goede lessen

Ik heb goede lessen gehad en veel geleerd. Bedankt!

John een goede instructeur.

John is serieus en aardig.

fijne uitleg en alles op t gemakje

altijd alles goed en rustig uitgelecht en de tijd genomen

Veel geleerd, super tevreden!

Super blij dat ik begin dit jaar over gestapt ben naar jullie. Fijne communicatie, stuk voor stuk fijne, rustige en gezellige instructeurs en natuurlijk veel geleerd! En de eerste keer geslaagd, bedankt!

Fijne rijervaring, goed gedaan!

Ik ben altijd goed begeleid en heb een fijne ervaring. In 1x gehaald dankzij Mustafa! Dankjewel!

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.