Super fijn

Jos was een fijne rijinstructeur, gaf altijd goede tips. BAX altijd als goed ervaren. Op de app altijd snelle reactie en goede hulp. Bedankt BAX

Ik heb een goede ervaring met het lessen.

Ik heb zeer professionele lessen gehad met een fijne sfeer.

Zorgt er voor dat je ten alle tijden veilig deweg op kan

John geeft je veel vertrouwen en leert je de juiste dingen op de juiste momenten. Hij blijft werken aan de dingen die eerder minder gingen en geeft je vervolgens vertrouwen als het wel lukt wat enorm helpt.

goede kwaliteit les

Kwaliteit wordt gewaarborgd bij John. Hij zorgt er niet alleen voor dat je gewoon slaagt, maar dat je veilig de weg op gaat.

Erica Picciani ❤️

Ik wil Bax bedanken, maar vooral mijn instructeur Mustafa. Na veel inspanning heb ik mijn rijexamen gehaald! met de lessen van Mustafa voelde ik me zelfverzekerder en heb ik veel van hem geleerd. Mustafa is een geweldige en super bekwame instructeur! heel erg bedankt Mustafa en het hele Bax-team!

Vakkundig!

De rijlessen verzorgt door de heren John en Jos bij Bax zijn uitgebreid en bereiden doorgrondig voor de dagelijkse situatie op de weg, met name de dingen waarbij je extra moet opletten als motor rijder. Tevens erg veel geduld, en niet te vergeten is het erg plezierig met hun! Bedankt!

Goede rijschool

Ik ben heel tevreden over deze rijschool. Zeer vriendelijk personeel, dat altijd wil helpen. Mijn instructeur Mustafa gaf goede uitleg en veel tips, waardoor ik snel vooruitgang maakte.

Genoten vanaf de eerste minuut!

Van intest tot na het examen uitstekend begeleid door John. Elke les voelde als een feestje door de fijne begeleiding die elke les weer werd geboden.

Binnen 2 maanden me rijbewijs gehaald bij Mustapha ogul fijne rij instructeur en legt alles rustig en goed uit. Fijn praatje maken tijdens het rijden als je dat wil en altijd alles goed geregeld. Kortom fijne rijschool en zeker aan te raden!

Ik begon nieuw kon er niks van toen kwam toen Xander zoiso werknemer van het jaar als hij mij kan laten slagen dan kan iedereen slagen

Heb goede ervaring

Ik vond het een goede rijschool ze hebben mij goed geholpen. Wel 5 keer opgeweest voor examen. Maar ze hebben mij wel goed geholpen.

super goed en gezellig

Een goeie lerares en altijd gezellig

Leerzaam en gezellig

Leerzaam en gezellig

Fijne lessen en goeie instructie

het was gewoon top.

Dank u

De beste rijschool ooit, ik had ook de beste rijinstrecteur Aanrader

Goede rijschool en fijne instructeur.

Ik heb in al mijn lessen veel geleerd en ook veel gezelligheid gehad. Ik werd ook met al mijn vragen snel en goed geholpen. Ik ben ook in 1x geslaagd.

Kundige instructeur

Kundige instructeur. Goede lange lessen met veel mogelijkheden tot oefening.

Goed en gezellig

Gezellige lessen met Yama, veel geleerd

GEWELDIG SNEL GEHAALD.

In 3 maanden mijn Rijbewijs gehaald dankzij YAMA! 😁

Super goed

Het is een goede rijschool. Ze geven heel goed les.

Professionele begeleiding en een hele fijne dag.

Fijne, rustige en goede uitleg waardoor ik wel het vertrouwen had.

Hele fijne rijschool

Annita is een zeer fijne rij-instructeur en heb veel geleerd!

Leuke lessen altijd goed geholpen zeker een aanrader om bij bax te gaan lessen!

Fijne rijschool!

Goede rijlessen gehad en toen ik het wilde mocht ik meteen wisselen van instructeur! SO naar Jos!!!!

Topinstructeur! John,bedankt

Mijn motorlessen hier gehad en een hele goede ervaring. Fijne instructeur en een topervaring!

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.