Positief

Goeden lessen

Goede evaring

Goeie doorzetting vermogen en goeie lessen

Uitstekende rijervaring

Ik ben goed begeleid tijdens de rijlessen en heb zo veel goede dingen geleerd van Yama.

Prima rijschool

Prima rijschool , soms lijkt het heel druk omdat er bijna geen plek is op bepaalde uren.

Leuke en leerzame lessen gehad. Goed opgevangen toen ik van anderen rijschool komen.

Blij met mijn BE rijbewijs in een keer!

Als ik het kan, kun jij het ook.

goede opgebouwde lessen

De lessen waren goed opgebouwd. Elke les herhalen van de fouten helpt om ze de volgende keer beter te doen. In het algemeen fijne feedback en begeleiding

Alles is helemaal goedgegaan

Veel geleerd van Mustafa

Ik heb mijn opleidingstijd bij Bax als zeer prettig ervaren. Mustafa is een geweldige instructeur en ik raad hem bij iedereen aan. Verder was de service vanuit het hoofdkantoor goed en werd ik altijd vriendelijk te woord gestaan. Mustafa ik ga je lessen, gezelligheid en je "yavaş" missen, maar ik zal zeker naar je zwaaien als ik langs gereden kom ;) Vriendelijke groet, Hester Kiel

Perfect!

Mijn ervaring was heel goed, mijn rij-instructeur Yama heeft alles uitstekend uitgelegd en voorgedaan zodat ik mijn examen goed kon rijden. Ik zou Bax bij iedereen aanbevelen!

Gezllig en gezllig

Goede en gezellige mensen, zowel leraar als personeel achter de balie, Goede en duidelijke uitleg bij AVB en AVD.

Het was een hele ervaring.....met Dave 24 uur in een cabine....

het C rijbewijs met code 95; dat was de wens die ik had toen ik bij Bax informeerde naar de mogelijkheden. Die waren er, inclusief praktijklessen in een originele handgeschakelde euro3 Scania - dat kan niemand weerstaan! Theorie was een eitje dus de praktijk kon beginnen. Ik dacht alle didactieve trucs en grapjes wel meegemaakt te hebben - maar Dave heeft er nog een aantal aan toegevoegd; wat te denken van visuele instructie met Dinky Toys op het dashboard van een Scania, opmerkingen die het (nog) ontbreken van routine duidelijk maken ("dan kom je toch gewoon nog een keer terug") en de mooiste van allemaal: na een intensieve les van twee uur de vraag: "toen we wegreden bij de rijschool heb je toen die moeder met kind op de fiets gezien?" Alsof je alles kan opslaan!! Het was een geweldig leuke tijd met Dave in de cabine en hij weet het (vrachtauto rijden) je ook nog te leren. Van harte aanbevolen en afgesloten met een taart voor het hele team!!

Ik heb leuke rijlessen en geweldige rij instructeur gehad. Veel van geleerd daarom heb ik ook mijn rijbewijs gehaald Zeker een aanrader om bij bax te lessen!

Goede cursus, goede instructeur

De dag was goed verzorgd en de juiste oefeningen en situaties zijn geoefend zoals deze op het examen voor kunnen komen

Topervaring voor rij-opleidingen

Drie kinderen, alle drie in één keer geslaagd!!

Na mijn switch naar xander. Ben goed transparant begeleid dmv praktijk voorbeelden.

Afgelopen periode was voor mijzelf wel stressen. Deze stress is goed weggenomen door Xander. Kan zich goed inleven en het pijnpunt dmv vootbeelden in kaart brengen.

Positieve ervaring

Goed, ik heb over het algemeen aan elke les veel gehad.

fijne rijschool die tijd en aandacht heeft

Het is fijn dat de rijschool tijd en aandacht heeft. Ook zijn de theorielessen nuttig.

uitstekende service

Vandaag geslaagd voor mijn CE rijbewijs, zeer tevreden over de service . Nog even complimenten voor mijn rij instructeur Dave, super bedankt voor de goede uitleg en begeleiding !!

Super goede rijschool voor zowel theorie als praktijk!

Top.

Afgelopen woensdag mijn C-rijbewijs behaald. Met dank aan de instructeurs Frank en Alan, en vooral Dave die mij geleerd heeft door echt smalle straten te manoeuvreren. De lessen op zich waren al een feest. Goede, leuke en leerzame uitleg met de nodige humor. En wat een spiegels hebben zij mij voorgehouden. Buiten het leren rijden met de Volvo zit er een groot stuk (zelf-)reflectie bij. Als ik verder ga met mijn CE weet ik wel waar ik naartoe ga: Bax natuurlijk, en dan graag de lessen van Dave. Uiteraard mogen de mensen die op de achtergrond (kantoor) werken ook niet vergeten worden. Bij Bax staan klantvriendelijkheid en service voorop!

heel goed, gastvrij en behulpzaam

ik heb bij jullie de opleiding C en CE gedaan, deze beviel mij zeer goed , kan goed overweg met de instructeurs en de rest van het personeel. je word vriendelijk en gastvrij ontvangen en geholpen.

Uitstekende rijopleiding

Ik heb geen problemen gehad met de instructeurs tijdens mijn rijopleiding.

• Contact/informatieverstrekking kantoor

• Ervaring met: Auto B

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.