Enorm fijn en duidelijk

Mijn ervaring was goed en de instructies waren erg duidelijk.

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Goed
  • Wie was je instructeur? Mustafa
  • Hoe ken je ons? Via familie

Top geslaagd met bax.

Prettige rijlessen gehad en gelukkig in een keer mijn praktijk kunnen halen.

• Welke opleiding/cursus heb je gevolgd? Auto rijbewijs
  • Is de inhoud van de opleiding/cursus toepasbaar in de praktijk? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Voldoende
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Ruim voldoende
  • Wie was je instructeur? Alex
  • Hoe ken je ons? Via familie

Top rijschool

Vandaag het LZV certificaat gehaald in vestiging Tilburg. Top uitleg gehad van Angela, alles heel netjes uitgelegd en laten zien, echt een goede instructrice! Ze is mee gereden met het examen voor mijn rust en eventueel als het mis ging om te zien waarom. Maar dat was gelukkig niet, echt heel goed begeleid!

• Welke opleiding/cursus heb je gevolgd? Vrachtwagen + aanhanger rijbewijs
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Goed, Ruim voldoende
  • Wie was je instructeur? Angela van Meel
  • Hoe ken je ons? Via mijn werkgever

Flexibel en attent

Heel erg fijn

• Wie was je instructeur? Jeffrey
  • Hoe ken je ons? Van de auto’s die door de straten heen rijden

Top begeleiding op maat!

Zeer blij met de begeleding op maat! Er wordt gekeken naar - en ingespeeld op je individuele behoefte en kunnen, valkuilen en uitdagingen, en dit met eindeloos geduld, begrip en enthousiasme! Ik kreeg les van zowel Dorien als Peter, twee kundige toppers! Werd door beiden op mijn gemak gesteld en gestimuleerd! En het was ook nog eens gewoon heel gezellig met ze! :-) Superbedankt allebei!

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Ruim voldoende
  • Wie was je instructeur? Dorien en Peter

Was een gezellig dag

Het was een gezellig dag maar ook heel leerzaam zeker aanteraden om hier jee rijbewijs te halen

• Hoe ken je ons? Via het werk

BE rijbewijs behaald op een leuke een serieuze manier

Marten heeft me mee genomen op een dagopleiding BE rijbewijs. Dit was een leuke en gezellige dag. Maar op de momenten dat het moest serieus en door pakkend. Altijd netjes en met respect behandeld. Uit eindelijk rijbewijs behaald dus een geslaagde dag. Bedankt.

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Onvoldoende
  • Hoe ken je ons? Internet

Ik heb met plezier mijn lessen gereden!

Ik kon erg snel met m’n lessen beginnen wat heel fijn was! Met mijn eerste rij-instructeur had ik niet echt een klik en dit had ik meteen aangegeven. De volgende les zat ik al meteen bij iemand anders, snel geregeld dus. Met Esther kon ik het erg goed vinden en zat daarom ook met vertrouwen achter het stuur.

• Hoe ken je ons? Vanuit het dorp

Elke rijles was leerzaam en super gezellig!

De rijlessen bij Bax waren echt heel leuk. Ik heb de meeste rijlessen gevolgd bij Esther en zij zorgde altijd voor een fijne sfeer in de auto. Als er iets was of als ik ergens mee zat kon ik dat kwijt bij haar en daardoor kon ik me goed focussen op het leren autorijden. Ook de verdere communicatie met Bax beviel me heel erg, als er lessen verzet moesten worden werd dit bijvoorbeeld heel snel geregeld. Ik heb echt een toptijd gehad en vind het bijna jammer dat ik nu geen rijlessen meer nodig heb. ;)

• Wie was je instructeur? Esther Verstijnen
  • Hoe ken je ons? Site

Fijne rijschool

Fijne rijschool, fijne planning en makkelijke wijzigingen door veel personeel. Genoten met (vooral) Esther in de auto! Communicatief gaat er af en toe wat langs, maar kan met een belletje ook wel opgelost worden.

• Wie was je instructeur? Esther
  • Hoe ken je ons? Via vrienden die hier ook les hadden

Ik heb mijn rijlessen als erg goed ervaren duidelijke uitleg goede lessen

Amazing

Friendly and lovely people, i really enjoyed my lessons with Esther Verstijnen, i felt comfortable quickly and had a nice experience. She taught me everything really good and she showed her support and boosted my confidence before the exam (very much needed).

• Wie was je instructeur? Esther verstijnen
  • Hoe ken je ons? My girlfriend

Erg educatief met veel plezier

De dagcursus met Marten: Je komt op locatie en daar staat die al, blij op je te wachten. We begonnen met de theorie doornemen. Vervolgens stapte we de auto in. Marten leg alles op een rustige vermakelijke manier uit. Tijdens het rijden is hij heel consequent en secuur. Alles in het kort: Voor een leerzame en vermakelijke dag moet je naar bax toe

• Hoe ken je ons? Via werk

Ik had een hele goeie instructeur waardoor ik in 1 keer slaagde.

Super instructeurs!

Hele goede ervaring gehad met BAX rijschool/opleidingen. De instructeurs die ik heb gehad , Hans omgeving ( Tilburg ) heeft mij goed voorbereid op het examen en het lessen zelf voelde heel vertrouwd. Esmee ( omgeving denbosch ) heeft mij heel veel geleerd omtrent kijkgedrag en positie op de weg. Mehmet heeft mij de kleine puntjes op de i geleerd waar ik ook heel veel aan heb gehad. Kortom toppers en top rijschool!

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed
  • Wie was je instructeur? Hans van Gorp - ( Esmee de Haan ) -( Mehmet Ogul )
  • Hoe ken je ons? Via Esmee de haan aanbevolen.

Compleet en met kennis van zaken

Ze hebben mij als particulier die een D-rijbewijs wilde gaan halen erg goed geholpen. Een fijne club mensen. Bax stelt zich flexibel op in de planning van de rijlessen en probeert altijd mee te denken.

• Welke opleiding/cursus heb je gevolgd? Bus rijbewijs
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed, Ruim voldoende
  • Wie was je instructeur? Sjef en Marten
  • Hoe ken je ons? Aangeraden en Google

Fijn en rustgevend

Ik vond de instructeur altijd kalm en hij gaf goede uitleg. Ik voelde me hierdoor nooit gestrest en dat was erg prettig.

• Wie was je instructeur? Alex Helmonds
  • Hoe ken je ons? Vrienden

Vriendelijk, niet streng en sociaal contact was goed

Alle lessen bij bax waren fijn om te volgen met een fijne instructrice en instructeur. :)

• Wie was je instructeur? Eerst Peter daarna Larissa
  • Hoe ken je ons? Via internet

Ik heb een geweldige tijd gehad tijdens mijn rijlessen, de instructeur was fantastisch!

Mijn rijlessen waren geweldig! De instructeur was erg geduldig en ik voelde me altijd op mijn gemak.

• Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed, Ruim voldoende

Zeer goede rijles!

Na een vervelende ervaring bij een andere rijschool bij Bax terechtgekomen. Vanaf het begin fijne rijlessen waarbij goed gekeken wordt naar persoonlijke verbeterpunten. Aanrader!

• Wie was je instructeur? Mustafa Ogul
  • Hoe ken je ons? Via mijn vriendin

Echt top hoe ze echt de tijd voor je hebben.

Ik heb een c1 dagcursus gevolgd met Angela. Ze geeft duidelijke voorbeelden en legt op een fijne manier alles uit waardoor je het meteen toepast in het rijden. Ook laten ze je een rustig gevoel krijgen in de wagen, zodat je smiddags op een fijne manier examen kan doen. Echt een aanrader echt top.

• Welke opleiding/cursus heb je gevolgd? Camper / kleine vrachtwagen rijbewijs
  • Wie was je instructeur? Angela van meel

Very comfortable

I would highly recommend Peter for the driving lessons. He speaks very good English and he makes very comfortable. He teaches very nicely.

• Wie was je instructeur? Peter Van de Wiel
  • Hoe ken je ons? Through internet

Uitstekend!

Super fijne rijlessen gehad van Mustafa! Leerde snel van hem en was leuk om naast te zitten in de auto. In 1 keer geslaagd dankzij hem!

• Is de inhoud van de opleiding/cursus toepasbaar in de praktijk? Goed
  • Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Ruim voldoende
  • Wie was je instructeur? Mustafa Ogul
  • Hoe ken je ons? Via een collega van mij moeder

Hele fijne 2-daagse rijopleiding voor BE gevolgd

Ik wilde graag mijn BE rijbewijs halen. Uiteindelijk uitgekomen bij een cursus van 1,5 halve dag via bax. En op vrijdagmiddag examen gedaan en gelukkig in 1x geslaagd. Echt een aanrader!

• Wie was je instructeur? Xander
  • Hoe ken je ons? Gezien op de weg

Leuk

Je krijgt alles duidelijk uitgelegd ik ben in 1 keer geslaafs

• Wie was je instructeur? Alex
  • Hoe ken je ons? Mijn zus heeft bij bax gelest

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.