Hele fijne 2-daagse rijopleiding voor BE gevolgd

Ik wilde graag mijn BE rijbewijs halen. Uiteindelijk uitgekomen bij een cursus van 1,5 halve dag via bax. En op vrijdagmiddag examen gedaan en gelukkig in 1x geslaagd. Echt een aanrader!

• Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Goed
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Goed
  • Wie was je instructeur? Xander
  • Hoe ken je ons? Gezien op de weg

Leuk

Je krijgt alles duidelijk uitgelegd ik ben in 1 keer geslaafs

• Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Ruim voldoende
  • Wie was je instructeur? Alex
  • Hoe ken je ons? Mijn zus heeft bij bax gelest

Geweldig!!

Mijn ervaring bij Bax was/is gewoon super. Ik ben daar in Februari gestart om mijn C te behalen 3 theorie examens en 3 praktijk zijn ervoor nodig. Ondanks de drukte bij Cbr is het mij gelukt dankzij hun om dit in 6 mnd te behalen. Goed lesmateriaal en cursusdagen waar je ook nog eens goed verzorgd word wel veel knokken om de kroketten maar dat was het waard. Loop je ergens tegenaan of snap je iets gewoon niet dan word daar extra naar gekeken ook al moeten ze het jou tig keer uitleggen. De mensen daar zijn erg begripvol en zagen mijn faalangst en onzekerheid wat heel fijn was en hebben mij daar doorheen geholpen. Bij Bax voel je je dan ook niet een leerling maar onderdeel van hun dankzij hun gastvrijheid, begrip en expertise en dat maakt het leren ook nog eens heel erg leuk!!!. Bedankt Bax voor alles en tot snel want ga mijn E ook bij jullie doen!!.

• Welke opleiding/cursus heb je gevolgd? Vrachtwagen rijbewijs
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed
  • Wie was je instructeur? N.v.t.
  • Hoe ken je ons? Via nieuwe werkgever

Erg positieve ervaring met Bax Opleidingen!

Ik ben erg tevreden over Bax Opleidingen. Ik ben overgestapt van ANWB rijschool (nadat ik twee keer gezakt was) en ik merkte gelijk het verschil. Geen wachttijden voor het inplannen van rijlessen en examens, goede communicatie en erg meedenkend. De lessen van Dorien waren leerzaam en leuk. Afgestemd op wat ik persoonlijk nodig had om veilig en zelfstandig te kunnen rijden. Zeer professioneel en geduldig. Ook de nieuwe ID.3 vond ik geweldig om in te rijden. Al met al erg positieve ervaring!

• Wie was je instructeur? Dorien van den Hoogen
  • Hoe ken je ons? Google

Het was een zeer prettige ervaring.

Met een goede geduldige rijinstructeur: Marten. kom je er goed en relaxed doorheen.

• Welke opleiding/cursus heb je gevolgd? Auto + aanhanger rijbewijs
  • Is de inhoud van de opleiding/cursus toepasbaar in de praktijk? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Ruim voldoende
  • Wie was je instructeur? Marten
  • Hoe ken je ons? Werk

De perfecte opleiding

Een dagcursus gevolgd voor rijbewijs BE bij Marten. Vriendelijke vent, legde alles keurig uit en veel van geleerd. Tijdens deze dagcursus werd er ook nog gezorgd voor een lekkere lunch. Zeker aan te raden om je rijbewijs hier te gaan halen!

• Wie was je instructeur? Marten
  • Hoe ken je ons? Via attractieverhuur Moonen

Goede instructies en hulp

Ik ben goed geholpen tijdens mijn rijles waardoor ik ben geslaagd de mensen zijn aarig en behulpzaam

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Voldoende
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Ruim voldoende
  • Wie was je instructeur? Jeffrey
  • Hoe ken je ons? Via een vriend

Mustafa heeft een goede manier van lesgeven en heeft een goede kennis in de auto. Topervaring!

• Wie was je instructeur? Mustafa ogul
  • Hoe ken je ons? Internet

Super gezellig en goede tips

Goede adviezen en tips en gezellige dag gehad

• Wie was je instructeur? Angela van Meel
  • Hoe ken je ons? Via bedrijf

Zeer goed!

John is een zeer fijn instructeur voor de motor. Hij heeft geduld, is prettig in de omgang en is direct wanneer dat nodig is. Ik gun iedereen een John.

• Welke opleiding/cursus heb je gevolgd? Motor rijbewijs
  • Wie was je instructeur? John Verstijnen
  • Hoe ken je ons? Via internet

Geweldige rijschool& rijinstucteurs

Een goede instructeur gelachen geleert humor heeft die wel grappen maken en tog leren veel gepraat over van alles en nog wat Door jeffrey ben ik meteen eerste keer geslaagd voor mijn praktijk dus wie tilburg wil lessen kies hem en doe hem de groetjes hopelijk tot snel

• Wie was je instructeur? Jeffrey venmans
  • Hoe ken je ons? Google

Mijn instructeur had goede kennis en was fijn om mee te rijden

• Wie was je instructeur? Peter van de wiel
  • Hoe ken je ons? Mijn zus heeft hier ook gelest

Duidelijke en leerzame lessen!

De duidelijke en leerzame lessen hebben ervoor gezorgd dat ik in 1x geslaagd ben! En dat heb ik volledig te danken aan Mustafa Ogul. De lessen waren goed gestructureerd en zijn geduldige en professionele aanpak hebben echt het verschil gemaakt. Met behulp van zijn tips en tricks ging iedere rijles steeds beter. Ik kan Mustafa zeker aanraden als rijinstructeur!

• Wie was je instructeur? Mustafa Ogul
  • Hoe ken je ons? Via mijn ouders

Prima instructeurs, goed georganiseerd, top

Op een prettige manier, goed les gehad.

• Welke opleiding/cursus heb je gevolgd? Vrachtwagen + aanhanger rijbewijs
  • Wie was je instructeur? Angela van Meel

Goede en fijne uitleg

• Hoe ken je ons? Op gezocht

Super goed!

Ik vond het een superfijne rijschool en ben door de fijne lessen heel zelfverzekerd in de auto.

• Wie was je instructeur? Peter van de wiel
  • Hoe ken je ons? Via internet

Ik heb mijn C1 rijbewijs op 11 juni behaald

Ik heb de cursusdagen als zeer prettig ervaren. Heb van Frank mijn opleiding opgevolgd de omgang met elkaar was prettig en leerzaam. Ik zal BAX zeker aanraden dan andere cursisten. Ik zal ook zeker terug komen voor een opfris cursus voor de motor. Heb deze 25 jaar in mijn bezit en ga opnieuw opstappen. Wel een aandachtspunt is het ontbreken van een airco van de Iveco. Telefoon gesprekken en mail waren prettig

• Welke opleiding/cursus heb je gevolgd? Camper / kleine vrachtwagen rijbewijs
  • Wie was je instructeur? Frank
  • Hoe ken je ons? Internet

Een fijne,duidelijke en rustige instructeur!

Alex is een hele fijne instructeur. Hij zit rustig met je in de auto en laat je fouten maken en dan los je ze samen rustig op. De paar rijlessen die ik van hem heb gehad sluit ik met een heel positief gevoel af.

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed, Ruim voldoende
  • Hoe ken je ons? Via mijn zus die oom rijles had bij Bax

Fijne en duidelijke lessen zorgen voor in een keer geslaagd!

Fijne en duidelijke lessen zorgen voor in een keer geslaagd!

• Wie was je instructeur? Mustafa Ogul
  • Hoe ken je ons? Via via

fijne en leerzame lessen gehad met John

hele goede ervaring met Bax opleidingen Drunen. Alles is snel geregeld en binnen een paar weken was er een her-examen beschikbaar. super fijn. de Lessen met John waren heel fijn, leerzaam & Gezellig. Nogmaals dank voor alles

Recommend

Driving lessons was nice experience! Instructor was helpful and supportive. Helped me to understand where I need to focus to drive safe and smooth. I pass so I'm happy and thankful!

Erg goed!

Ik ben heel blij met mijn ervaring bij Bax. De lessen waren leerzaam en heb er erg van genoten!

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

SUPER GOED en bijzonder goede service

Rijinstructeurs zijn deskundig, sociaal en geven lessen 'op maat'. De communicatie, omgang en uitleg, is helder en prettig. Het bedrijf als geheel straalt warmte uit en heeft een erg goede service. Dit blijkt uit het contact, de afspraken die gemaakt worden en nagekomen worden, de reminders die verstuurd worden en , wellicht, bovenal het enthousiasme dat voelbaar is.

Goede lessen

De lessen en instructeurs waren super goed, ik had soms wel problemen met de administratie, maar dat was ook af en toe mijn eigen schuld. Wat ik niet fijn vond is dat ik 6 verschillende instructeuren heb gehad. Al met al een goede ervaring.

In 1 keer geslaagd

Goede rijschool niks op aan te merken

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.