Het is mij gelukt om mijn rijbewijs te halen

Aan het begin van mijn rijlessen, had ik een verkeerde rijinstructeur; ik werd niet gemotiveerd vanuit mij eerste rijinstructeur, wilde mij graag over laten gaan naar automaat omdat hij het gevoel had dat ik schakelen niet kon. Later kreeg ik gelukkig een goede rijinstructeur die mij motiveerde en waar ik veel dingen van geleerd heb. Zonder mijn laatste rijinstructeur was het mij niet gelukt om mijn rijbewijs (schakelen) te halen.

• Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Voldoende

Positieve praktijk, administratie kan lastig zijn.

Theorie had niet veel toegevoegde waarde, was vooral alleen toetsen, niet echt les. Praktijk was zeer goed, fijne instructeur en een goed gevoel van progressie in iedere les. Administratie kan lastig zijn tenzij je belt.

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Voldoende
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Goed
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Ruim voldoende

Super goede rijlessen! In 1 keer geslaagd

Super fijne lessen!

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Goed

Fijne instructeur, goede instructies

Heel Fijne tijd gehad bij Bax met Mustafa. Duidelijke instructies en uiteindelijk geslaagd!

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Hele fijne rij instructeur beste die ik kon wensen

Hij was heel duidelijk heb alles snel door hem geleerd en een hele goeie rij instructeur.

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Fijne instruties en goede opleidingen

Veel geleerd van verschillende instruteurs. Aandacht voor leerling als zeer positief ervaren.

• Is de inhoud van de opleiding/cursus toepasbaar in de praktijk? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Ondanks het hardewerken, ook veel gelachen. Uitstekend lunch gehad en heb nu inmiddels een goede basis opgebouwd om veilig de weg over te kunnen.

ja

Voordat ik met rijlessen begon, had ik het erg moeilijk om te rijden.Ik voelde me erg onzeker. Bij de rijlessen van Bax en de instructeur Peter kreeg ik duidelijke instructies en ik vond de lessen rustig en geduldig. Zo had ik elke les meer zelfvertrouwen. Dus ik ben vandaag geslaagd voor het praktijkexamen. Nogmaals bedankt voor hulp. MUCHAS GRACIAS Groetjes, Maria

Goede lessen helemaal top

In een keer geslaagd goede lessen, gezellige instructeur die me goed begeleidt heeft tot het examen

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Ruim voldoende

Absoluut klantvriendelijke rijschool!

Zeer ervaren instructeurs die je op een rustige manier alles duidelijk uitleggen.

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Ruim voldoende

Prettig en gezellig gelest

Goede duidelijke instructies en ook rustgevende

Geweldige rijschool

Door Bax heb ik prettig mijn rijbewijs kunnen halen op mijn eigen tempo

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

De school is snel en goed in planning.

Ik heb een hele goede ervaring met deze rijschool. hun hebben mijn planning goed geregeld en ze hebben snel antwoord als ik iets vraag. Ik heb Peter van de Wiel als mijn instructeur. Hij was zo rustig en had heel veel geduld voor mij. Hij heeft mij heel veel geleerd en hij vertrouwt mij daarom de rijles samen met hem was niet zo zwaar. Ik heb heel erg genoten tijdens mijn uurtjes les

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Ik heb een hele rustige fijne les gehad van Peter van de wiel.Hij legt alles op een rustige fijne tempo uit, zijn energie is fijn rustgevend! Bedankt dat ik bij jullie een fijne maar ook een leuke rijervaring heb kunnen doen en uiteraard in een keer Geslaagd met dank aan Peter

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Ik vond lessen met u heel erg leerzaam en gezellig, maar soms stressend :D

U bent heel erg duidelijk en doelgericht, u mag me wel ietje meer complimenten geven over de dingen die ik goed deed :P Voor de rest was het heel gezellig en leerzaam, dankjewel!

Goede begeleiding en communicatie

Duidelijke uitleg en tips, fijne rij-instructeur en goede samenwerking met het kantoor.

Voldoende

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Onvoldoende
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Voldoende

Ik heb mijn volledige C E bij de mensen van Bax gevolgd, los van de positieve uitkomst tijdens de examen, waren de lessen super met juiste en gezellige instructies. Bax is zeker een aanrader. Dank je wel Angela en Albert!

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Leuke leerzame plek om je rijbewijs te halen

Fijne plek en mensen die je op de juiste manier helpen om je rijbewijs zo goed en snel mogelijk te halen

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

The best lessons and the fun way of driving

I changed couple of driving courses before having lessons at Bax. I have the lessons from Peter. Peter is the best instructor that I have ever experienced so far. He is very calm and tells the mistakes in a very constructive way. He also explains how to make it correct very clearly and helps you to practice. All my lessons were very structured. Before the exam, therefore I already practiced all the key points couple of times. The lessons were also fun! Peter is a very friendly and nice person. Thank you very much for all your efforts! Although I am happy that I passed my exam, I will miss our lessons!

Goede zinvolle lessen gehad

Ik heb een goede ervaring met Bax Drunen. De rijlessen waren top

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Super rustig en goede uitleg van gehad van mijn instructrice.

Ik heb een hele fijne ervaring gehad. Larissa was heel rustig en heeft mij alles heel goed uitlegt. Ze heeft me meer zelfvertrouwen gegeven en ben bij Bax in een keer geslaagd. Echt super tevreden.

Fijn

Ik vond het fijn om te lessen bij Bax, als ik een les wilde verplaatsen ging dat makkelijk. Alles was duidelijk.

Ruimte voor aangepaste/persoonlijke begeleiding

Tav rijschool: Vooraf aan mijn aanmelding als leerling al fijn contact nav vragen vanuit mijn kant ivm ICD. Fijne afspraken kunnen maken nav medische/persoonlijke situatie tov afmelden lessen. Halverwege mijn traject lesuren kunnen aanpassen ivm medische achteruitgang. Tav instructrice: begripvol, gezellig, af en toe rechtdoor zee (wat nodig is) en vooral denken vanuit wat de leerling nodig heeft.

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.