Super ervaring bij bax en met Esther als rij instructrice

Ik ben vorige week geslaagd voor mijn herexamen bij bax. Mijn rij instructrice (Esther) heeft mij daar heel erg bij geholpen. In de rijlessen was het altijd gezellig maar ook heel leerzaam. Bax denkt heel erg met je mee en zorgt ervoor dat de lessen voor jou persoonlijk passen. Ook complimenten voor de planning en de hulp van Marie-Louise, er werd in de gaten gehouden of er eerder plekje voor mijn herexamen vrij kwam en daardoor heb ik een paar weken eerder af kunnen rijden en wanneer ik niet kon rijlessen werd er goed gezocht voor een ander plekje voor de rijles. Ik was altijd heel zenuwachtig voor de rijlessen en tijdens mijn praktijk examens ook maar Esther wist daar altijd goed mee om te gaan en ik kon alles aan haar vragen! Kortom een super ervaring bij bax en met Esther als rij instructrice.

• Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Goed
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Ruim voldoende

Heel erg fijn!

Het was allemaal goed geregeld. Ik had een hele leuke en fijne instructrice die me goed heeft geholpen!

• Is de inhoud van de opleiding/cursus toepasbaar in de praktijk? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Voldoende
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Goed

Rij-instructeur die je zelfvertrouwen geeft om je rijbewijs te halen.

Ik moest herexamen doen en kwam bij Bax terecht waar ik flexibel en meteen aan slag kon gaan. Mijn Rij-instructeur was Kevin: super relaxed, legt alles duidelijk uit en geeft je tips en trucs die je meteen kan gebruiken. Hij ziet meteen verbeterpunten waar je dan ook meteen aan werkt. Ik had na een les al meteen het gevoel dat ik beter reed en zat vanaf eerste moment relaxed achter het stuur. Als je een fijne Rij-instructeur zoekt zou ik voor Kevin gaan! Ik was meteen bij Bax gaan lessen als ik eerder had geweten dat je ook op deze manier kan lessen.

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Goede en leuke opleiding D gehad!

Prima opleiding gehad. Alles netjes verlopen. Per mail of telefonisch op de hoogte gehouden. Goede instructeurs met veel kennis en ervaring. Bedankt Bax opleidingen

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Geen woorden om uitleggen!

Ervaring als volg is zo uitstekend geweest, meedenkend rijinstructeur en zeer duidelijk wat mij betreft applausje verdient. Voor de andere leerlingen zeker de aanrader om bij Mustafa te lessen!!!

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Goed alles snel geregeld en goed

Fijne instructeur en lette goed op alles.

• Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Er werd gekeken naar wat wil ik

Iedereen heeft behoefte aan iets anders en ik merkte wel dat ze ook met je mee dachten en dat er werd gekeken naar wat ik fijn vond. In mijn lessen was ook vaak de vraag wat wil ik doen/extra behandelen, hierdoor was ik ook meer op mijn gemak en kon ik zorgen dat de dingen die ik iets minder kon goed werden geoefend en dat ik die beter kan.

• Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed

Gezellige en leerzame lessen op de vroege ochtend

Erg leuke en leerzame lessen. Mijn rij instructeur (Kevin van Weert) was erg prettig om mee te rijden. Hij luisterde goed naar wat ik moeilijk vond en hielp op zoveel mogelijk manieren. Ik ben erg tevreden met Bax en de flexibiliteit die ze bieden. Toch ben ik blij dat ik, met mijn rijbewijs op zak, ze niet meer hoef te zien.

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Ruim voldoende

Wise to choose BAX!

I feel like I’m lucky to have my instructor Peter for the past few months, he is super nice and professional, very patient with teaching every single learning point. I can’t get my license without his help! And also everyone else from BAX is friendly and helpful with all the things. The car is also in a very good condition, pretty new and easy to control. In a word, I would definitely recommend anyone to learn at BAX! You’ll not be disappointed!

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Fijne tijd gehad met de rijlesse

Ik heb goeie lesse gehad van rob en erik waar ik veel van geleerd heb en graag wil bedanke ze hebbe me goed geholpe en het zijn fijne instructeurs verders ben ik zeer tevrede over bax

Amazing teacher

Peter is a great instructor. He teaches explicitly and explains every situation on the road in detail. Besides that he supports his students and encourages them. I definitely recommend him and Bax to anyone who wants to learn how to drive. Additionally, his English is very good. Perfect address for internationals.

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Ik heb de dag cursus BE gevolgd en met goed gevolg ben ik geslaagd. Ik ben bijgestaan door Albert en Marten, beide zeer kundige instructeurs met een gezonde dosis aan humor. Heren bedankt, jullie zijn toppers!

Helemaal prima

Vond t goed geregeld en duidelijk.

Een goede leerschool

Marten een goede leraar die mij in een paar uurtjes heb laten slagen voor mijn BE rijbewijs.

Goed/gezellig

Ester

• Is de inhoud van de opleiding/cursus toepasbaar in de praktijk? Voldoende
  • Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Voldoende
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Voldoende

Goede uitleg en fijne rij instructeur

Rij instructeur had vertrouwen in mij en zei ook wanneer ik iets goed deed en ook wat ik zou moeten verbeteren. Hele fijne ervaring!

Super goede begeleiding!

Ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald door de goede lessen van Eshter! Heel blij met haar als instructrice, altijd goede begeleiding gehad. Je kan alles aan haar vragen en als het een keertje minder gaat dan gaat ze daar heel goed mee om! Kortom super blij dat ik les heb gehad van Esther!

Alles prima

Wat je verwacht van een rijschool was ook aanwezig.

Gezellig

Friendly people

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Ze dachten mee, zodat ik wat sneller mijn BE kon halen

Iedereen kent natuurlijk de BE dagcursussen, die kun je bij Bax ook doen. Het duurde alleen wat lang voordat ik dan aan de slag kon, mede door het CBR (volgens mij qua timing met de examens). Dus hebben we de dagcursus opgesplitst, na de intest bleek dat ik wel wat meer mocht oefenen met de speciale verrichtingen. (vooral bochtje achteruit was een ramp, geef ikzelf eerlijk toe :) ) Dus nog 2 uur extra erbij gedaan om nog wat meer te oefenen en het te laten "klikken". Dat kon gelukkig nog gewoon voor het al geplande examen. Ik heb ook twee rijinstructeurs gehad, wat ik wel fijn vind. Iedereen doet het net wat anders en je pikt weer wat extra op. De examinator vond ook dat ze het me goed geleerd hadden, want meteen de eerste keer geslaagd. Klein verbeterpuntje: Bij facturen aan particulieren altijd de prijzen meteen inclusief BTW zetten. Ik begrijp dat BE voornamelijk zakelijk gedaan wordt, maar dat gaf nog even verwarring.

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Goed, Ruim voldoende

Erg fijne instructeur

Ik vond het leuke leerzamen en fijne lessen. Mustafa was Streng op de momenten dat t moest en erg gezellig met zo nu en dan een grapje ertussen. Hierdoor snel de draad opgepakt en lekker fijn kunnen rijden. Ook van bax zelf enorme hulp en steun gehad van marie louise die voor me klaar stond toen het cbr niet mee wou werken. Twee dikke duimen naar zowel mistafa als marie louise

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Hele fijne begeleiding, lessen zijn lekker lang dus genoeg tijd. Ook altijd goed en snel contact!

Super fijne ervaring!

Ik heb mijn rijlessen super fijn ervaren. Ook kreeg ik duidelijke feedback die voor mij zeer fijn was.

Hartstikke fijne rijschool

Fijne rijschool altijd open om mee te denken en goede instructeurs en instructrices

over het algemeen positief

De lessen bij Ron de Jongh zijn als positief ervaren. Angela en Diana hebben ons ook fijn les gegeven terwijl Diana ook fijn begeleid heeft tijdens het examen. De les met Marten Veenstra was minder prettig. We hadden niet echt een klik met zijn manier van lesgeven helaas.

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.