Een rijschool met ervaren instructeurs

Ik heb het hele traject van C met code 95 en E achter C bij Bax mogen doen , elke instructeur heeft me iets bijgebracht of een ander inzicht gegeven , en alles is netjes geregeld zoals de app waarin je afspraken staan en je je voortgang kunt bijhouden . Als ik dan toch een puntje van kritiek mag geven ... De koffiemachine kan veel beter hahaha - verder een prima rijschool waar je vriendelijk word ontvangen

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Goed
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Goed

Door Kevin heb ik meer zelfvertrouwen achter het stuur gekregen.

Toen ik begon bij Bax, was ik er onzeker in de auto. Kevin heeft hier mij op gecoacht, op een rustige manier.

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Ruim voldoende

Zeer fijn

Ik heb de automaat opleiding mogen doen samen met Peter. Vanaf het eerste moment een heel fijn en comfortabel gevoel gehad in zowel de auto, als met Peter. Veel lol gehad, veel vrijheid gekregen en daardoor ook met zelfvertrouwen aan het examen kunnen deelnemen. In een keer geslaagd en raad iedereen Peter aan.

Comfortabel en leerzaam

Goed, makkelijk contact met de Bax Opleidingen en rij instructeur, fijne lessen waar je je op je gemak voelt

Leuke dag

Goeie dag cursus gehad voor mijn be rijbewijs, marten doet wat die moet doen en legt die alles duidelijk uit al met al geslaagd

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

In het begin ging het mij wat minder af maar na alle inzet van meerdere rij instructeurs lukte het me eindelijk na de vierde keer om het te halen

• Is de inhoud van de opleiding/cursus toepasbaar in de praktijk? Ruim voldoende

Erg fijne rijinstructeur

Zo fijn om mijn lessen ben Peter te hebben gevolgd. De meest vrolijke en gezellige rijinstructeur die vaak wel uit is in een grapjes en gezellige praatjes. Legt alles goed en duidelijk uit ook al vraag je het tig keer legt hij het zonder moeite weer uit. Ga hem wel missen nu mijn lessen en examen klaar zijn.

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Super begeleiding en service vanuit bax

Enorm tevreden over de instructeur, kwalitatief goede lessen. Vanuit bax ook meedenkend als je een keertje niet zou kunnen.

• Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Ruim voldoende

Super rijschool!

Mijn instructeur kon goed inschatten wat ik al wel kon en wat ik nog beter kon doen. Het waren super gezellige en fijne lessen. Dankzij Alex ben ik ook in 1x geslaagd!

Echt een top rijschool

Ik heb mijn C rijbewijs vandaag gehaald en wat ben ik blij!! Dank aan de rijinstructeurs angela Albert en marten ik heb veel van ze geleerd en ze geven super tips. Ik vond het fijn dat ik van alle 3 de instructeurs les heb gehad, je krijgt dan meer tips en staat dan sterker in je schoenen. Dank jullie wel en we gaan snel verder voor de CE

Geweldige rijinstructeur

Goed voorbereid op de rijexamen en in een keer geslaagd!

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

BE dagopleiding gehad van marten. Leuke dag,goede instructeur en heel duidelijk. Veel info voor een dag maar geslaagd. Zeer tevreden!

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Fijne opleiding met vriendelijk personeel

Ik vond het personeel altijd vriendelijk en ik had een hele fijne rij instructeur.

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed, Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Voldoende
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Voldoende

Zeer goede rijschool

Uitstekende rijschool met uistekende instructeurs. Alex Helmonds danku wel voor alles.

Supertof het rijbewijs gehaald

Goede les gehad voordat ok het examen kreeg. Na 6 uur rijden exht alles behandeld en aan en afgeleerd. Super geholpen door marten super tnx voor jouw hulp hierbij.

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Van een beginner naar een chauffeur

Ik begon als een leek in de vrachtwagen wereld. in het begin was het even spannend, uiteindelijk na een goede uitleg van angela toch nog geslaagd

Top rijschool

Goede duidelijke lessen van marten albert wilco en angela bedankt BAX!!!

Oke

Rijlessen van alex waren fijn. Erg rustig dus je voelt je snel op je gemak. Qua planning ging het soms wel onhandig en dat je perse 2 uur achterelkaar moet rijden kan soms ook wel onhandig zijn. Theorie lessen had ik zelf niet veel aan.

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Onvoldoende
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Voldoende
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Voldoende, Onvoldoende

Goede en leuke lessen

Maken het lessen leuk zodat het gezellig is en je toch veel leert. Zeker een aanrader!

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Het was een prettige en leerzame dag.

Mijn dagopleiding bij Bax is zeer goed gegaan. Marten heeft me binnen een dag klaargestoomd voor mijn BE rijbewijs. Dit heeft hij zeer kalm en goed gedaan. Ik raad Bax zeker aan als rijopleider. Marten bedankt!

• Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed

Er is duidelijke uitleg gegeven en op een fijne manier les gegeven

Ik vond het fijn dat er bij bax in duidelijke stappen wordt uitgelegd wat je moet doen. Zo begon in met de beheersing van de auto en langzamerhand kwamen er steeds meer stappen bij. Ik vond dit persoonlijk prettig werken.

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Mustafa Ogul ervaren man. Zeker aanbevolen als rij instructeur. Is duidelijk en geeft een goede uitleg.

Doeltreffende aanpak

Nadat ik als doel het C1 rijbewijs had gesteld, trof ik in Bax Opleidingen een vriendelijke en vlotte organisatie met bekwame instructeurs die het mij mogelijk maakten in korte tijd succesvol het CBR praktijk examen af te leggen. Bedankt Bax en complimenten aan de medewerkers.

Super fijne rijinstructeurs

Super fijne begeleiding en hulp bij het halen van mijn aanhanger niet de eerste keer geslaagd maar zeker de 2e keer nog veel meer geleerd van dingen die ik niet wist. Ook super fijne instructeur Marten die weet wat die doet en zeker de juiste hulp geeft

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Super capabel en erg vriendelijk en persoonlijk.

Na aanmelding zeer persoonlijk benaderd om afspraken te maken over het lespakket. Ook na slagen een felicitatie ontvangen. Super leuk. Geweldige manier van communiceren en altijd vriendelijk.

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.