Goede ervaring nooit paniek gehad

Altijd heel rustig achter het stuur gezeten, goede band met mijn rij instructeur

• Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Goed
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Goed
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Ruim voldoende

Duidelijke les

Fijne en duidelijke instructie

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed
  • Hoe beoordeel je de leermiddelen die gebruikt worden tijdens de opleiding/cursus? Goed

Goede begeleiding en goede uitleg.

Het was een hele fijne ervafing met goede begeleiding en uitleg.

Geweldige rij instructeurs/instructrises

Elke keer als ik weer in de auto stapte, werd ik weer warm en vriendelijk ontvangen. Ik heb leuke gesprekken gehad tijdens het lessen. Ik keek er altijd weer naar uit om weer te mogen rijden! Ik vond de lessen erg leuk en heb telkens weer iets nieuws geleerd. Ik ben eindelijk geslaagd dankzij BAX

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Goed
  • Hoe beoordeel je de administratieve afhandeling van Bax Opleidingen? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je het nakomen van afspraken van Bax Opleidingen? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Top goede uitleg en de ruimte om te leren van je fouten

Mijn ervaring bij bax is zeer goed ik had zelf Hans als instructeur die zorgde altijd voor een goede sfeer en bracht alles op correcte manier. Zeker een aanrader!

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Heb van Mari les gehad. Hij heeft mij kundig en plezierig les gegeven en ben in 1 keer geslaagd. Contact met de rijschool was ook heel goed.

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Zeer professionele rijschool met alles in huis

Gezellig met Angela de gehele praktijk rijlessen gevolgd, iemand die veel praktijk ervaring heeft bij gebracht bij me. Bedankt!

• Is de inhoud van de opleiding/cursus toepasbaar in de praktijk? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Een fijne rijschool die jouw wensen in acht neemt.

Met een goed gevoel kijk ik terug op mijn lesperiode bij Bax. En niet alleen doordat ik voor mijn eerste examen rijbewijs B na het lessen via Bax direct geslaagd ben! Het contact met Bax verliep fijn. Ze hebben mijn wensen in acht genomen wat betreft timings in het starten, het verloop van de lessen, maar ook bij het inplannen van mijn rij-examen. Ik ben in september begonnen met lessen en kon in december al op examen. Op mijn e-mails en berichten werd snel antwoord gegeven. Uiteindelijk heb ik het meeste contact gezocht via Whatsapp, omdat daar het snelst op gereageerd werd. Een les verschuiven of cancellen of de ophaal en/of afzet locatie veranderen was ook nooit een probleem. Zulk soort vragen kon ik zelfs via Whatsapp stellen aan de instructeur(s). De instructeur(s) zijn duidelijk en zetten de theorie goed om naar de praktijk. Wat ik eigenlijk net zo belangrijk vind is dat de instructeur(s) ook in de omgang heel fijn zijn. Ze zien wie jij bent en hoe ze jou het best kunnen coachen. Je moet het uiteindelijk zelf doen op je examen, maar de begeleiding richting mijn examen heb ik als heel fijn ervaren via Bax en zou ik iedereen aan kunnen raden.

• Hoe beoordeel je de kennis van de docent/instructeur? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de bereikbaarheid van onze locatie en de locatie op zichzelf? Ruim voldoende
  • Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Ruim voldoende

Fijne rijschool, Anita is een hele goede instructrice

BAX is een goede rijschool, die gemaakte afspraken altijd nakomt. Mijn instructrice was Anita, ze is een hele goede en fijne instructrice! Anita geeft heel rustig en duidelijk uitleg op een hele motiverende en positieve manier. Bedankt BAX, maar vooral Anita!

Super rijschool !

Echt een hele goede rijschool die ik iedereen aanbeveel. Me rijinstructeur (vrouw) heeft veel geduld met mensen met adhd. Heeft alles ook heel netjes uitgelegd. Door haar heb ik me rijbewijs in 1x gehaald.

• Hoe beoordeel je de algehele kwaliteit van de opleiding/cursus? Goed

Goede rijschool, Anita is een geweldige instructrice!

Goede rijschool, komt gemaakte afspraken altijd na. Anita was mijn instructrice, ze geeft heel fijn en goed les. Ze zorgt ervoor dat je je echt op je gemak voelt tijdens het rijden. Legt goed en geduldig alles uit, op een positieve en motiverende manier. Bedankt Anita en rijschool BAX!

Fijne rijschool, Anita is een geweldige instructrice!

Heb een zeer goede ervaring met deze rijschool, kwamen altijd hun afspraken netjes na. Anita was mijn instructrice en zij geeft echt heel erg fijn les! Anita wist precies wat ik nodig had, gaf heel rustig en duidelijk aan waar ik op moest letten en deed dit op een hele positieve manier! Bedankt BAX en vooral Anita!!

Zeer goede begeleiding gehad!

Ik heb mijn lessen heel fijn en leerzaam ervaren bij mijn rijinstructeur Mustafa. Echt een topper! Ik ben in een keer geslaagd voor mijn praktijkexamen in een korte tijd. Hij motiveert je waardoor je niet de hoop zal verliezen en blijft doorgaan tot je zelfstandig kan rijden!

Lipsstraat 52 A

5151 RP Drunen

Over Bax Opleidingen

Bax Opleidingen is de grootste rijschool gelegen in regio Tilburg en Den Bosch. Met een vestiging in Drunen en Tilburg hebben wij inmiddels meer dan 65 jaar ervaring in een breed scala van verschillende opleidingen. Wij leiden toekomstige weggebruikers op in veel verschillende rijbewijs categorieën. Daarnaast geven wij nascholing aan beroepschauffeurs, verzorgen wij logistieke opleidingen en geven diverse cursussen. Kwaliteit staat bij Bax Opleidingen hoog in het vaandel, daarom lessen wij altijd met de nieuwste materialen.