Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Echt een top bedrijf hier kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen !! Alleen de prijs maar die is altijd te hoog :) Klasse volhouden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd goeie service, altijd snelle reacties. Vriendelijk personeel, nooit problemen, redelijke kosten en perfecte dialoog

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Personeel, kwaliteit en kennis & vakmanschap op 8 ipv 9 gescoord omdat in ons storingstraject voorafgaand aan de aanschaf van de nieuwe ketel 1x een andere monteur kwam. Over de acties daarbij had ik een minder goed gevoel, had het idee dat het een herhaling van zetten was en dat dat achteraf ook bleek. Kan een keer gebeuren, maar jammer. Verder prima tevreden.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle, vlotte installatie van nieuwe ketel. Goed werk afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prijs> kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring aanbeveling over onderhoudscontract
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

snel.goed en voor herhaling vatbaar.zeker gezien de plaatsing net voor de kerst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed advies en correcte en nette levering volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Zelf achter bewijs van garantie (5 jaar) aan. Nog (steeds) geen reactie op vraag van geen onderhoud noodzakelijk gedurende de eerste 2 jaar ; zoals bij koop door medewerker aangegeven. Zie e-mailbericht.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

In de koude tijd dat we al enkele dagen bezig waren met ons oude bedrijf dat allerlei beloftes had gedaan en niet nakwam, en ons dus met tempraturen van -8 liet stikken. Kwam technisch bureau van Slooten begrijpelijk en hulpvaardig over. De service is super, ben echt tevreden met het resultaat en wij als gezin zijn zo blij dat jullie er toen wel voor ons waren. Nogmaals dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer nette en correcte afhandeling van installatie CV ketel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snel en vakkundig geïnstalleerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Mondelinge garantie van 5 jaar bij onderhoudscontract werd in eerste instantie niet vanzelf schriftelijk gegeven. Maar werd wel bij navraag alsnog gedaan.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super geregeld binnen een dag een nieuwe cv ketel en de radiator in de gang kon ook meteen aangesloten worden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

uitstekend in nakomen afspraken, vakkundig, zeer redelijk geprijsd. Correcte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

- Mannen die de uitvoering hebben gedaan waren vriendelijk en geduldig. Op zich hebben ze het prima gedaan, behalve dat er lijmschade was op het tapijt en niet alle bouten waren aangedraaid zodat wij ook lekkage hadden achteraf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring - De eerste keer een verkeerd advies (en dus ketel) gekregen. Een medewerker van van Sloten heeft intern gelogen dat er gesproken is over bepaalde zaken (dit was nl niet zo). Dit kostte ons een dag extra vrij. - Van Slooten was niet op de hoogte van een boiler die bij ons hing, dus de administratie bij hen is niet goed (is nl door hen daar neergehangen samen met de ketel waarvan ze het bestaan wel wisten!) - Lekkage nadat nieuwe ketel was opgehangen; dit hebben wij zelf verholpen, echter wel schade aan tapijt. - Lijmschade aan het tapijt nadat nieuwe ketel was opgehangen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Montage van de nieuwe (Vaillant) ketel snel en goed uitgevoert door correcte en vakkundige monteurs. Hoe de nazorg en garantie verloop moet ik nog afwachten, maar hebt daarin het volste vertrouwen, en kan iedereen T.B. Van Slooten aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben enkel zeer positieve ervaring en vooral erg blij met onze keuze voor "Van Slooten".

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Supersnelle levering, en dat in het hoogseizoen voor ketelonderhoud en -vervangingen. Monteur heeft netjes gewerkt, goed uitgelegd wat de aanpak was, en heeft aangenaam verrast met de afwerking van het leidingwerk en het op eigen initiatief plaatsen van een vulkraan op een veiliger plek dan de aanwezige vulkraan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onze nieuwe ketel werd dezelfde dag nog geplaatst, nadat onze oude ketel het begeven had. Sneller kan niet, Nog bedankt voor alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

website info, mondelinge informatie en hulp bij ketelkeuze, snelheid van reactie en levertijd, prijs, vriendelijke monteurs

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Omschrijf uw negatieve ervaring wellicht buiten uw controle maar wegens persoonlijke omstandigheden kwam de installateur een paar uur later dan afgesproken en de monteur voor de thermostaat plaatsing bij de eerste afspraak helemaal niet; wel werd ik beide keren netjes gebeld en werd er gezegd dat ik voor een nieuwe afspraak gebeld zou worden; dit gebeurde niet dus zelf teruggebeld.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Monteur op tijd en heeft snel nieuwe ketel gemonteerd. Uitleg gegeven en alles binnen de afgesproken tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Wat beter kan is een stukje aandacht zorg. Monteur moest nieuwe thermostaat installeren en dus gaatjes boren etc. het was netter geweest als hij het gruis etc even had opgeruimd. Ook zou het handig zijn als monteur de thermostaat even instelt zoals de klant dat graag wil. Tot slot zit er een donkere vlek in het tapijt op zolder.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer correct bij de mondelinge aanvraag voor een nieuwe combi ketel; helder advies en scherpe prijs. stipte levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
  • Omschrijf uw negatieve ervaring n.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prijs, overleg vooraf, het geheel van plaatsen en daarna verhelpen van enkele kleine punten was snel en grotendeels naar tevredenheid. Tot nu toe in zijn totaliteit tevreden. Hoe het verder gaat zal in de toekomst blijken. Daarom "Betrouwbaarheid"en "Nazorg en garantie" nog niet ingevuld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Monteur die nieuwe ketel en nieuwe MV plaatste deed dit goed en snel, maar was ook wat makkelijk. Een aantal zaken waren net niet af (o.a. kleine lekkage in aansluiting tussen 2 leidingen), de uitleg van de werking van klokthermostaat en afstandbediening was wat kort. Monteurs die kleine problemen kwamen verhelpen gingen niet echt provessioneel met elkaar om in bijzijn vd klant (elkaar en 1e monteur over werkwijze/geleverd werk afvallen etc.).

Bedrijfsgegevens

Hogeweg 77

3816BM Amersfoort

033-4720033

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.