Filters

1

slordig werk

Kwamen om cv ketel te verplaatsen (moest 15 cm lager opgehangen worden). Zeer slordig afgewerkt: 2 knelfitting lekte, mantel cv kapot, etc. Daarna factuur gekregen om van te schrikken. Dit bedrijf komt er niet meer in.

  • Aanbevelen? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

1. Goed voorlichting productinformatie. 2.Prijstechnisch erg scherp. 3.Afspraak is afspraak! Tot nog toe zéér tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heb de fa van Slooten b.v na plaatsing een mail gestuurd dat wij zeer tevreden waren over hun medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring GEEN ENKELE
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fijne monteurs die erg snel een nieuwe ketel geleverd en geïnstalleerd hebben. Factuur werd achteraf gestuurd. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd netjes geholpen en snelle service. Binnen een paar dagen kon de nieuwe ketel al geplaatst worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mijn eerste ervaring met van Slooten is zeer positief, na een afspraak voor plaatsing van een nieuwe ketel ging de oude ketel voortijdig ter ziele, een belletje naar verslooten en er werd alles in het werk gezet om mij te helpen, dat is gelukt en de nieuwe ketel werd op zaterdag geplaatst. Er kwamen twee monteurs die vakkundig en snel te werk gingen, alles werd daarna opgeruimd en er werd uitleg gegeven over het gebruik van de ketel. Samengevat, ik kan v.Slooten van harte aanbevelen, ook wat prijs betreft is hij niet te overtreffen, daarom van mij een 10

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede communicatie voor aanvang werkzaamheden.Vriendelijke en deskundige monteurs (een aanrader). Het bedrijf is een aanrader en indien de mogelijkheid zich voordoet zal ik de firma van Sloten warm aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super service. Zeer snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede informatie, nette prijs en vakkundige plaatsing door prettige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nette en vakkundige installatie nieuwe ketel, mooi afgewerkt leidingenwerk, goed opgeruimd. De monteur ging zelfs even heen en weer naar Zeist om een nieuwe thermostaat te halen (die kapot uit de doos kwam). Niets dan lof, ook over het jarenlange onderhoud aan de oude CV-ketel, dat altijd goed en plezierig verliep. Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring (Niet over de monteurs, maar over de administratie) Het nieuwe onderhoudscontract is warrig opgesteld, waarbij je een machtiging ondertekent zonder dat op het contract een prijs staat (die staat wel op de toelichting, maar die klopte niet). Bovendien is nu het onderhoud tweejaarlijks, terwijl mijn maandbedrag flink omhoog gaat. Dat komt doordat nu het vervangen van onderdelen inbegrepen is, maar (1) dat is bij een nieuwe ketel voorlopig niet aan de orde en (2) ik wil graag een keuze hebben tussen wel/niet inclusief onderdelen, dus wel/niet hoger maandbedrag. Wat mij betreft is dat niet (meer) van deze tijd...
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima advies en vakkundige installatie. Ook rookgasafvoersysteem prima afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Liever bijtijds(nog voor weekend) doorgeven wanneer monteur andere dag komt, i.v.m. afspraken.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer deskundig en meedenkend en zeer snelle levering van de nieuwe ketel. Super service en waren zeer tevreden over alles en de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Nvt
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb positieve ervaringen bij het plaatsen van de ketel. Personeel vriendelijk en maakten een vakkundige indruk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Over de betrouwbaarheid heb ik mijn twijfels nu ik heb gehoord dat de firma in ons complex reeds 4 ketels binnen 10 jaar heeft moeten vervangen. Zonder enige reactie uwerzijds. Dit maakt geen goede indruk. Ik kan uw firma dus niet zonder meer aanbevelen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende service Keurige monteurs Prima prijs kwaliteit verhouding Kortom. .....uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik was vooral blij met de goede voorlichting. Waar andere bedrijven gerust een warmtepomp wilden plaatsen, werd door van Slooten duidelijk gemaakt dat dit in mijn huis weggegooid geld zou zijn zonder vloerverwarming en extreem goede isolatie te laten aanbrengen. Aardige monteurs en alles maakte een zeer professionele indruk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Anders
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

onvoorstelbaar dat er maar een paar dagen tussen de order ingave en het daadwerkelijk installeren zit de monteur nam alle tijd om alles extra te controleren na installatie en is pas weggegaan nadat alles 2x was gecontroleerd. Hij was zeer prettig en zeer correct in de omgang echt een ambassadeur van zn vak en bedrijf ik kan iedereen aanraden met Van Slooten zaken te doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ze doen al jaren het onderhoud aan onze ketel, waar wij zeer tevreden over zijn. Nu moest er een nieuwe ketel komen, goede advies bij het uitzoeken van de ketel en keurig geïnstalleerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De kachel is zeer vakkundig geplaats en alles werd netjes achter gelaten en niet onbelangrijk een zeer scherpe prijs voor het geleverde

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Op zondagavond ketel kapot na 10,5jr. Maandag naar Van Slooten gereden, om de tafel gaan zitten waar ik mijn (toekomstige) situatie heb uitgelegd en vervolgens een Atag ketel met thermostaat uitgekozen incl. onderhoud abonnement. De maandag erna kon die geïnstalleerd worden, maar hij ging z'n best doen om a.s. woensdag al iemand langs te laten komen. Dinsdag werd ik netjes gebeld dat ze idd de dag erna kwamen en woensdagochtend stonden er 2 man voor de deur. Ze hebben keurig werk geleverd, samen alles netjes nagelopen en uitleg gekregen en ze hebben zelfs de thermostaat voor me opgehangen en geconfigureerd. Naast de geweldige service waren ze ook met zowel de ketel, de installatie en het abonnement goedkoper dan de concurrent. Een kapotte ketel is een vervelende situatie en Van Slooten heeft er alles aan gedaan om dit zo snel en zo goed mogelijk voor mij te verhelpen. Ik ben echt heel erg blij met ze!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ketel is keurig geplaatst, leidingen netjes afgewerkt en alles werkt perfect!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Onze ketel werd afgekeurd tijdens het onderhoud en mocht niet worden gebruikt, dezelfde dag een aantal opties besproken en ook dezelfde een nieuwe ketel geplaatst helemaal TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klant vriendelijkheid staat hoog bij GEVO! Bij het plaatsen van een nieuwe CV ketel, maar ook eerder bij de onderhoud van de oude CV ketel en WTW systeem. Binnen een dag was de CV ketel vervangen, 's morgens tijdens normaal onderhoud, ketel kapot geconstateerd, 's avonds een nieuwe CV ketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels

Bedrijfsgegevens

Hogeweg 77

3816BM Amersfoort

033-4720033

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.