Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aardige en professionele monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Jammer dat het de eerste afspraak misging omdat er onduidelijkheid was na het bezoek voor de offerte.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hallo mensen van van Slooten Gisteren zijn bij ons twee mannen geweest om een nieuwe ventilatiebox op te hangen en de cv te onderhouden en schoon te maken. Ik wil ze graag een groot compliment geven voor de manier waarop ze dit gedaan hebben Rustig, netjes, beleefd, aardig kortom fantastisch Ze moesten door het hele huis en ze zijn zo'n anderhalf uur geweest. Petje af voor zulke fijne mensen! Jullie mogen dit van mij op de site zetten Groetjes Marianne Riksen en Peter Groenendijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Mechanische ventilatie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ben voo er het eerst in contact gekomen met van sloten nadat onze ketel (niet in onderhoud bij van slooten) defect was geraakt. gebeld en er werd de volgende dag!! al een nieuwe ketel geplast. super service. Bedankt hiervoor. professionele en zeer bereidwillige monteur in huis gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Ervaring met: Anders
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vakmanschap - vriendelijk - uitleg. E-mail adres is gewijzigd : [email protected]

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een week(!) geleden een offerte aangevraagd voor een nieuwe cv-ketel, nu is hij al gemonteerd! De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed, omdat ook álle oude onderdelen zijn vervangen, zoals kranen, drukvat, dakdoorvoer, enz. De monteurs kwamen 10 minuten later dan afgesproken, maar dáár kreeg ik zelfs een telefoontje over. Aardig en vakkundig personeel, dat snel en goed werkt en géén rommel achterlaat, kortom: perfect!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Had ideeen over vervanging en daar hoorde Vaillant niet bij. Van Slooten heeft alle medewerking gegeven andere merken te evalueren. Er was van hun kant geen enkele merkendruk. Er waren vragen over de aanpassing van de bestaande installatie. Van Slooten besloot hiervoor een expert op te trommelen. Uiteindelijk is besloten - ook na nieuwe ter beschikking komende testen - tot een Vaillant ecoTEC 34 / 5-5 cw/6 met 2 x 12,5 ltr ww buffervaatjes. Aanleg en inregeling netjes uitgevoerd. 2 verschillende monteurs met hulpjes over de vloer gehad. Nieuwe regeling goed ingepast en ingeregeld. Genoegen de desbetreffende monteur te zien werken. Al met al gewoon tevreden en het stijgende vertrouwen in Van Slooten maakte ook dat ik een OGP overeenkomst t/m 2025 aandurfde. Fijn bedrijf, goede mannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
  • Omschrijf uw negatieve ervaring 1. De 'hulpjes' missen gewoon basis vakbekwaamheid. Dit is doorgesproken met allen. De basis ontbreekt en wordt ook nauwelijks meer gegeven en ja dan kun je ook niet verwachten dat er bv. 'loodrecht geschroefd' wordt. Valt Van Slooten niet aan te rekenen en de jongens zelf ook niet. Basisopleiding is gewoon non-existing. 2. Het fittingwerk van de aanlegploeg haalt niet het niveau van beroepsfitters. Terug te vinden in het werk. Punt van aandacht, zeker ook voor de hulpen. 3. Oude ww-voorziening was zeer comfortabel (160 ltr boiler) waardoor nooit problemen. Nu - ondanks 25 ltr voorraad - wordt dat niveau niet helemaal gehaald. Overwogen wordt de 1-handle mengkranen in de douches te vervangen door thermostatisch geregelde in de hoop zo het oude niveau te evenaren. 4. Keukenkraan heeft handdouche. Bij ww vraag werkt dit niet meer goed. Het lijkt erop dat de totale flow net iets te laag is geworden. Toegegeven dat ding is al 25 jr oud, maar nu dat de kw-leiding te vroeg verjongd is bij de nieuwe installatie zou dat mede een reden kunnen zijn.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, er was geen duidelijkheid over of de termostaat in de offerte stond, geen gezeur: de termostaat werd gewoon geleverd. De monteur die de ketel plaatste deed zijn werk zeer nauwkeurig en netjes en na afloop was alles schoon opgeleverd. Zal zeker uw bedrijf aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring tot nu toe niets en gezien bovenstaand verwacht ik het ook in de toekomst niet.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer correct over de uitleg en vergelijk van ketels. Snel en netjes gemonteerd. Uiterst tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Afgelopen mei heeft Technisch Bureau Van Slooten bij ons de mechanische ventilatie vervangen door een exemplaar van het type Itho centrale ventilatie CVE EVO-fan 2. We zijn erg tevreden over het resultaat. Het is heerlijk dat de mechanische ventilatie middels de afstandsbediening in de badkamer te bedienen is, de ventilatie maakt duidelijk minder lawaai dan de oude en er is een duidelijke besparing van elektriciteit te merken. Mijn inschatting is dat het jaarlijkse verbruik met ongeveer 450 kWh per jaar gedaald is door de vervanging van de mechanische ventilatie. Kortom het verdient zichzelf terug door de jaarlijkse besparing van ongeveer 100 euro op de elektriciteitsrekening. Samenvattend: het is financieel aantrekkelijk om een zuinige mechanische ventilatie te hebben en dat bij minder geluid en meer comfort.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Mechanische ventilatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden met jullie en het personeel ook heel vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

bovenstaande score lijkt me duidelijk genoeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Komen netjes hun afspraken na en hebben kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Over de nazorg kan ik nog niet veel aangeven want is (nog) niet aan de orde geweest. Verder hard gewerkt om alles te installeren. Dit is ook nog eens bijzonder goed en netjes uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring nvt
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

er wordt netjes gewerkt verzorgd uitzien van personeel ik heb al meer klanten naar van Sloten gestuurd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede prijs,zeer snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Wordt niet teruggebeld na klacht over lucht in leidingen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima werk afgeleverd. Over garantie/nazorg kan ik (nog) geen oordeel geven, vandaar niet door mij ingevuld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

onze ervaring met van slooten is zeer positief omdat we binnen 1 dag onze nieuwe ketel mochten ontvangen dat was helemaal super omdat onze oude ketel het begaf en we geen warm water meer hadden .nogmaals onze hele hartelijke dank hans en jose van den berg

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring helaas was er koffie om gevallen en die vlek gaat er niet meer uit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

deskundig en ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

snelle reacties, vakkundige medewerker, netjes gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snelle offerte, goed ketel advies, nette probleemoplossing achteraf bij klacht over installatie zonnepanelen. Voorbeeldig gedrag van monteurs die problemen kwamen oplossen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Slechte communicatie rond offerte zonnepanelen, consequenties van leidingwerk niet voor besproken. Half werk bij installatie, lelijk aangelegd, lomp gedrag van monteurs, foutieve installatie van zonnepanelen.
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Goede, vakbekwame installateur

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Omdat de verbouwing in zijn geheel in een week plaats moest vinden, had ik een redelijk strakke planning. Toen ik de dag voordat de installeur zou komen rond half 5 ´s avonds gebeld werd dat ze er de volgende morgen om half 8 niet konden zijn en de afspraak helaas op een ander tijdstip moest plaatsvinden (niet meer die week), was ik niet erg te spreken over de service. Uiteindelijk wist de planner nog ergens een gat te vinden (2 dagen later in de avond) en kon de ketel geïnstalleerd worden. Op de dag van de installatie werd ik ±5 minuten voordat we hadden afgesproken gebeld dat de bestelde ketel helaas niet binnen was. Ik kon kiezen voor een CW5 (ipv een CW4 die eigenlijk al tegen de grote kant was) tegen bijbetaling (wel wat gereduceerd), of ze moesten een CW4 ketel ophalen bij een filiaal in Utrecht. Als ik voor de tweede optie zou kiezen zou de installatie alleen die week niet meer plaats kunnen vinden. Uiteindelijk heb ik voor de CW5 ketel gekozen omdat ik de dag daarna afspraken waren gemaakt met een stucadoor om alles goed af te werken, die ook al een keer verplaatst was i.v.m. de ketelinstallateur. Deze slechte service, samen met het feit dat er nooit een excuus vanuit technisch bureau van Slooten is gekomen zorgen ervoor dat de beoordeling zo slecht is. Nu, een paar maanden later, heb ik wat problemen gehad met het warme water. Omdat de ketel eigenlijjk te groot is voor het appartement, en de temperatuur van het hete water te hoog stond, werd het warme water afgeknepen tot onder het minimum. Waardoor het dus een paar keer is voorgekomen dat ik onder een ijskoude douche stond. Hiervoor is een monteur langs geweest die de ketel opnieuw heeft ingesteld waardoor het probleem zicht tot op heden niet meer heeft voorgedaan.

Bedrijfsgegevens

Hogeweg 77

3816BM Amersfoort

033-4720033

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.