Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle reactie, zowel prijsopgave als uitvoering. Afspraken netjes nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Anders
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede info, nette installatie inclusief Honeywell Evohomesysteem Vakkundige toelichting op gebruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

snelle levering goede service goede contacten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zie bovenstaand rapport, het lijkt mij duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De installateurs, die bij ons in huis aan het werk zijn geweest, zijn buitengewoon vriendelijk, correct en servicegericht. De aanloopproblemen na installatie van de nieuwe cv werden adequaat opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De beantwoording van de telefoon laat te wensen over, de telefoon wordt soms gewoon helemaal niet opgenomen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij onverwachte situaties treden ze flexibel en adequaat op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima vaklieden. Goed advies en netjes gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Storingsdienst goed bereikbaar. Zeer snelle levering en installatie van nieuwe cv-ketel wegens defect van de oude.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eigenlijk alleen maar positief over de behandeling en houding van de installateur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het enige puntje van kritiek is de € 100,00 reiskosten welke bovenop de rekening kwam. Ik vind een aanbieding is een aanbieding en als Rotterdam te ver weg is zou dit van te voren in de offerte moeten worden opgenomen. Wellicht is dit het probleem van offertes via internet maar misschien een aandachtspuntje. Voor de rest super tevreden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Oude CV ketel was defect, dus hadden wij met spoed een nieuwe ketel nodig. Na uitstekende info over diverse ketels, een keus gemaakt. Volgens de planning was het pas een week later mogelijk om deze te plaatsen. Er werd intern met een monteur overlegd en hij wilde de CV ketel wel de volgende dag in de avonduren plaatsen. Super wij waren zeer blij met deze actie. De monteur ook bedankt voor het plaatsen. Van Slooten vinden wij een Top bedrijf. Volgens mij heet de monteur Giant?

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De monteurs zijn zeer deskundig en vriendelijk. Maar dat ademt eigenlijk de hele firma uit vanaf de eerste kennismaking tot en met de levering en plaatsing van de Atag CV ketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

keurig netjes gemonteerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring nvt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

prettige communicatie met monteurs. Goede uitleg over de werking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Omschrijf uw negatieve ervaring nvt
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aardige en professionele monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Jammer dat het de eerste afspraak misging omdat er onduidelijkheid was na het bezoek voor de offerte.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hallo mensen van van Slooten Gisteren zijn bij ons twee mannen geweest om een nieuwe ventilatiebox op te hangen en de cv te onderhouden en schoon te maken. Ik wil ze graag een groot compliment geven voor de manier waarop ze dit gedaan hebben Rustig, netjes, beleefd, aardig kortom fantastisch Ze moesten door het hele huis en ze zijn zo'n anderhalf uur geweest. Petje af voor zulke fijne mensen! Jullie mogen dit van mij op de site zetten Groetjes Marianne Riksen en Peter Groenendijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Mechanische ventilatie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ben voo er het eerst in contact gekomen met van sloten nadat onze ketel (niet in onderhoud bij van slooten) defect was geraakt. gebeld en er werd de volgende dag!! al een nieuwe ketel geplast. super service. Bedankt hiervoor. professionele en zeer bereidwillige monteur in huis gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Ervaring met: Anders
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vakmanschap - vriendelijk - uitleg. E-mail adres is gewijzigd : [email protected]

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een week(!) geleden een offerte aangevraagd voor een nieuwe cv-ketel, nu is hij al gemonteerd! De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed, omdat ook álle oude onderdelen zijn vervangen, zoals kranen, drukvat, dakdoorvoer, enz. De monteurs kwamen 10 minuten later dan afgesproken, maar dáár kreeg ik zelfs een telefoontje over. Aardig en vakkundig personeel, dat snel en goed werkt en géén rommel achterlaat, kortom: perfect!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Nieuwe ketels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Had ideeen over vervanging en daar hoorde Vaillant niet bij. Van Slooten heeft alle medewerking gegeven andere merken te evalueren. Er was van hun kant geen enkele merkendruk. Er waren vragen over de aanpassing van de bestaande installatie. Van Slooten besloot hiervoor een expert op te trommelen. Uiteindelijk is besloten - ook na nieuwe ter beschikking komende testen - tot een Vaillant ecoTEC 34 / 5-5 cw/6 met 2 x 12,5 ltr ww buffervaatjes. Aanleg en inregeling netjes uitgevoerd. 2 verschillende monteurs met hulpjes over de vloer gehad. Nieuwe regeling goed ingepast en ingeregeld. Genoegen de desbetreffende monteur te zien werken. Al met al gewoon tevreden en het stijgende vertrouwen in Van Slooten maakte ook dat ik een OGP overeenkomst t/m 2025 aandurfde. Fijn bedrijf, goede mannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming
  • Omschrijf uw negatieve ervaring 1. De 'hulpjes' missen gewoon basis vakbekwaamheid. Dit is doorgesproken met allen. De basis ontbreekt en wordt ook nauwelijks meer gegeven en ja dan kun je ook niet verwachten dat er bv. 'loodrecht geschroefd' wordt. Valt Van Slooten niet aan te rekenen en de jongens zelf ook niet. Basisopleiding is gewoon non-existing. 2. Het fittingwerk van de aanlegploeg haalt niet het niveau van beroepsfitters. Terug te vinden in het werk. Punt van aandacht, zeker ook voor de hulpen. 3. Oude ww-voorziening was zeer comfortabel (160 ltr boiler) waardoor nooit problemen. Nu - ondanks 25 ltr voorraad - wordt dat niveau niet helemaal gehaald. Overwogen wordt de 1-handle mengkranen in de douches te vervangen door thermostatisch geregelde in de hoop zo het oude niveau te evenaren. 4. Keukenkraan heeft handdouche. Bij ww vraag werkt dit niet meer goed. Het lijkt erop dat de totale flow net iets te laag is geworden. Toegegeven dat ding is al 25 jr oud, maar nu dat de kw-leiding te vroeg verjongd is bij de nieuwe installatie zou dat mede een reden kunnen zijn.

Bedrijfsgegevens

Hogeweg 77

3816BM Amersfoort

033-4720033

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.