communicatie onderling en naar ons liet te wensen over
Betere communicatie en doen wat je afspreek. Opleverpunten zouden in twee weken worden opgelost. Laatste punt staat nu al 3 maanden open een maand geleden weer gemeld maar er wordt niks aan gedaan.
Dik tevreden
Vind ik dat het contact tussen de aannemers die keuken en badkamer gaan installeren beter kan, er is bij niet goed gereageerd op de tekeningen die zijn door gestuurd ivm aanleggen van leidingen e.d
graag opmerkingen van opdrachtgevers tijdens de bouw serieus nemen en niet weg'bagetaliseren'.
Heroverweeg de samenwerking met de badkamerzaak uit Urk. Leveren niet dezelfde kwaliteit als groothuisbouw
Sales stroperig, projectmanagement dramatisch. Ons 'begrip voor de drukke periode' waarin ook Groothuis zich bevind demp best wat weg maar je kan het ook te gek maken.
opvolging rest punten zou men kunnen verbeteren,tevens beter uitleg van installaties zoals de CV /vloerverwarming,zonnepanelen etc etc. tijdens oplevering wordt er eea uitgelegd maar dat ben na een week weer kwijt en na 2 maanden klussen ben je dat vergeten er zou dus nog maal een moment kunnen zijn om nog maals een ronde te lopen
Zorg dat de werkdruk afneemt. Dan wordt de kwaliteit beter en kunnen de projectbegeleiders neer tijd in de klant steken.
Betere controle van Groothuisbouw tijdens de bouw, op de locatie zelf. Dit verkleind denk ik het aantal opleverpunten en het aantal problemen die naar voren komen na oplevering. Ik heb denk ik ook wel pech gehad met het installatie bedrijf.
Iets meer controle tijdens de bouw van de Met name de isolatie tussen de platen, achter de knieschotten en achter het buitentimmerwerk.
Geregeld de bouwplaats bezoeken zodat je weet wat er speelt. Zeker als je veel met onderaannemers werkt. Dus minder projecten per PM. Kost meer aan de voorkant, maar scheelt een hoop aan de achterkant. Goed aangeven wat de wachttijd is. Die werd pas gegeven na de letter of intent.
Gewoon doorgaan met het bouwen van prachtige woningen.
Besteed veel meer aandacht aan de kwaliteit van afwerking, met name binnen. Denk mee met een klant bij het ontwerp en lever geen zaken op die tot grote problemen bij de klant leiden bij de afwerking en verdere afbouw binnen.
Zorg ervoor dat de bouwvakkers voldoende tijd hebben voor hun werk. Slordigheidjes komen doordat men niet voldoende tijd heeft om netjes af te werken.
* zou ik de binnendeuren na oplevering installeren i.v.m. eventuele schade/ inkorten deuren * zou ik Haard Totaal NIET adviseren aan de klant (de service past niet bij die van Groothuisbouw)
Wees eerder in het traject duidelijk over extra kosten (o.a. stelposten voor zand, rijplaten, hekken). Dit hebben wij bij het inventariseren/aanvraag van hypotheek geen rekening mee gehouden en was een onaangename verassing! Bij het laten vervallen van de uitvoering van de badkamer via Groothuisbouw (dus casco opgeleverd), kwam er gelijk meer te vervallen dan wat je zou verwachten (bv. grote gaten rond ventilatie punten in plafond). Na oplevering wat problemen/vertraging gehad met de service (servicemonteur 2 uur te laat, zonder bericht! Reeds gemeld bij Ruben Snoeijing).
nazorg is goed, maar duurt soms wel lang voor dat het aangepakt wordt, ook van de onderaannemers.
Betere begeleiding bij de intake/verkoopgesprekken naar onze mening zijn aan ons onvoldoende de mogelijkheden en onmogelijkheden kenbaar gemaakt. Kortom een betere adviserende rol.
Veel timmergaten in houtwerk daardoor veel plamuur werk. Dit kan volgensmij veel klantvriendelijk gemaakt worden.
Het enige puntje wat ik heb is dat bij oplevering het huis erg smerig was, was zeker niet bezemschoon, en de badkamer was ook smerig bij oplevering niet te beoordelen of er schade was.
Doorgaan zoals ze bezig zijn echt TOP!
Zou het leuk zijn om een 3D weergave van de binnenkant van het huis te zien voorafgaand aan de bouw.
Titaniumweg 10
8304BR Emmeloord
Bij Groothuisbouw bouwen we hoogwaardige woningen door heel Nederland. Deze woningen stemmen we volledig af op de persoonlijke wensen en woonstijl van de opdrachtgever. Met een gestroomlijnd bouwproces, onze modelwoningen in Emmeloord en een unieke bouwkundige garantie geven we vertrouwen en zekerheid. Opdrachtgevers beleven de woning al vóór de bouw, terwijl een vaste opleverdatum en de betaling bij oplevering het bouwproces transparant maken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.