Het voortraject zou nog wat geoptimalisserd kunnen worden, zoals in de eerste fase ook duidelijk krijgen welke opties er zijn (kunststof schuifpui, dakhelling, optie tuindeuren ipv pui etc) om zo een weloverwogen beslissing te maken. Daarnaast zou het stukje “vergunning aanvragen” ook al in een eerder stadium betrokken moeten worden, vooral als er een kavel in optie is waar nog “vanalles mee moet” Maar werkelijk vanaf het puntjes op de i gesprek (waar we ons zoveel meer dan alleen “opdrachtgever” voelden en we zo welkom waren, alle tijd voor ons was) tot en met de sleuteloverdracht: één grote geoliede machine die in twee maanden tijd onze droomwoning uit de grond stampt. Uiteraard waren (en zijn) er wat puntjes (grote en kleinere) geweest gedurende de bouw en nu de serviceperiode. Maar dat weet je, het blijft mensenwerk. Groothuisbouw lost alles vlot en goed op, fantastisch. Mochten wij ooit nog eens gaan bouwen, dan komen wij zeer zeker bij Groothuisbouw terug!
Beste Monique, Wauw, wat een prachtig cijfer! Bedankt voor de review en de opbouwende feedback. Wij zullen dit meenemen tijdens de evaluaties van ons bouwproces. Namens alle bouwers van Groothuisbouw: veel woonplezier toegewenst in uw droomwoning!
Huis is opgeleverd volgens planning. Slordige afwerking hier en daar, niet schoongemaakt, beschadigingen bij aantal deuren (opmerking bij oplevering, moet toch nog worden geschilderd), lekkage in badkamer, leveringsproblemen van badkamerdelen. Door slechte montage en afstemmingsproblemen (onze conclusie) hebben we ruim een maand in de kou gezeten door niet functionerende vloerverwarming. Een onderdeel was niet gemonteerd en aangesloten. Dat moet bekend zijn geweest, maar daar is naar ons toe niets gemeld. Ruim een maand na melding van corrosie van de inbouwspots buiten, is er nog geen reactie. Na 2 bezoeken van servicemonteurs van Hebo is er (weer) een draaikiepdeur die niet helemaal kan worden afgesloten.
Geachte heer de Jong, beste Frans, Bedankt voor uw review! Wat vervelend om te horen dat u dit zo ervaren heeft en op dit moment nog niet geheel tevreden bent met uw woning. Om hier in de toekomst van te leren gaan wij dit project evalueren met de betrokkenen. Wij streven er naar om servicepunten binnen 30 dagen op te lossen. Door de levertijd van de nieuwe spots zijn hier een aantal dagen bijgekomen, dit is niet duidelijk naar u gecommuniceerd. De communicatie die heeft plaatsgevonden past niet bij hetgeen wat wij nastreven en wij hebben dit uiteraard met onze partner besproken. Er staat op dit moment een afspraak ingepland voor volgende week om deze te vervangen. Ook hebben we contact opgenomen met HEBO inzake het onjuist functioneren van het draaikiepraam. Ook hiervoor is een afspraak ingepland om dit op korte termijn op te lossen. HEBO gaat er alles aan doen om dit op de juiste wijze op te lossen. U bent inmiddels op de hoogte gesteld van de afspraken om deze laatste servicepunten te verhelpen. Wij gaan er vanuit dat u hierna zorgeloos kunt genieten van uw nieuwe woning. Wij wensen u veel woonplezier toe voor nu en in de toekomst! Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord
Mijn ervaren zijn geweldig met dit bedrijf. Alles word correct op tijd en dag afgeleverd. Ook de bouw zelf super goed gepland. Nu een fantastische huis van Groothuisbouw.
Geachte heer, mevrouw Dingenouts, Wauw, bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen u veel woonplezier toe in uw nieuwe woning. De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord
Van begin tot het eind een hele fijne Aannemer. Alles is bespreekbaar. Gaat alles perfect? Nee, natuurlijk niet. Dat maakt Groothuisbouw ook zo bijzonder. Het gaat er niet om of je wel of niet iets fout doet, maar hoe je er daarna mee omgaat om het op te lossen. Ook gaan ze geen enkele uitdaging uit de weg als zicht een probleem voordoet wat ze nog niet eerder hebben meegemaakt. Dat is ook het continue verbeterproces wat Groothuisbouw nastreeft. Wellicht afgekeken van Toyota en/of Scania in de automobiel industrie, maar dat maakt ze juist in de woningbouw uniek
Beste Ron, Wat fijn om te horen dat u het bouwproces bij Groothuisbouw op deze manier heeft ervaren! Wij willen u dan ook bedanken voor deze mooie beoordeling. Mocht er in de toekomst toch nog iets zijn… óók dan staat onze serviceafdeling voor u klaar. Veel woonplezier toegewenst voor nu en in de toekomst! Hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord
Uitermate tevreden over de begeleiding van begin tot einde. Klantgericht en afspraak is afspraak. Ook zeker de nazorg nadat de woning al een tijdje is opgeleverd. Zeer transparant (een eerste goede indruk qua mogelijkheden en de kosten krijg je al via de website en ook tijdens de vervolg fase duidelijke prijslijsten) Communicatie over het algemeen goed, echter zijn er bij Groothuisbouw ook punten ter verbetering, bijvoorbeeld, zoals onverwacht extra kosten omdat de fundering aangepast moet worden ivm bodemgesteldheid. Dat dit kan gebeuren dient men duidelijker tijdens de intake fase aan te geven. Maar al met al een absolute aanrader!
Beste Dennis, Bedankt voor de uitgebreide review en de opbouwende feedback! Wij zijn natuurlijk hartstikke blij met zo’n prachtig cijfer. We zullen de feedback over de communicatie binnen ons bouwproces meenemen tijdens de evaluaties hiervan. Wij wensen u veel woonplezier toe! De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord
Heel goede ervaring. Snel uitgevoerd Goede materialen. Meer info en begeleiding over nutsbedrijven was wenselijk geweest. Bijzonder geschikte werkuitvoerder.
Geachte heer Dijkema, beste Wim, Bedankt voor deze prachtige review! We zullen de feedback zeker meenemen tijdens de evaluaties van ons bouwproces. Hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord
Wij hebben het hele bouw en nazorg proces als zeer positief ervaren. Groet, Bart van den Berg & Diesna Loomans
Beste Bart en Diesna, Namens alle bouwers van Groothuisbouw: bedankt voor deze prachtige beoordeling! Wij wensen jullie heel veel woonplezier toe.
De bouw is exact volgens planning verlopen, wij zijn uitermate tevreden vooral ook over de begeleiding en het gehele bouwtraject. Wel vinden wij dat er meer uitleg gegeven kan worden betreffende luchtwarmtepomp en vloerverwarming met thermostaat. Ook denken wij er soms wat onduidelijkheden zijn betreffende zaken zoals grond afvoer. Al met al een uitstekende ervaring met Groothuisbouw, en ik zou het iedereen aan kunnen raden.
Geachte heer Meijers, beste Tim, Bedankt voor de mooie beoordeling en de opbouwende feedback! We zullen dit zeker meenemen in de evaluaties van ons bouwproces. Wij wensen u veel woonplezier toe! Hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord
Goede begeleiding van begin tot eind. Er wordt meegedacht en problemen worden meteen verholpen.
Geachte mevrouw Broekhuizen, beste Ingeborg, Bedankt voor deze goede beoordeling en het mooie cijfer! Wij wensen u veel woonplezier toe voor nu en in de toekomst. Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord
Afgelopen jaar hebben wij een GH2 woning laten bouwen door Groothuisbouw. De bouw zelf is enorm soepel verlopen waarbij er goed contact was met de projectleider. De oplevering leek goed te gaan met een paar kleine zaken welke relatief snel opgevolgd zijn. Helaas is het vanaf dat punt toch een stuk minder geworden. Te denken aan lekkende kozijnen, missende rubbers, scheefstand muren, Scheefstand Serre, waterleidingen welke boven de vloer uitkwamen maar in het purschuim verstopt zaten, Missende CAT kabel , lekkend dak etc. Het meeste is dan wel opgelost maar ik zit nu met een lappendeken op de serre waar 14 gaten geconstateerd en geplakt zijn.... (zou je niet gewoon het EPDM membraam vervangen?) Door de lekkage is het gestucte plafond beschadigd waarvan Groothuis nu zegt dat ik het maar met de verzekering moet opnemen.... 6 maanden na oplevering?? Op de zolder lekte er een raam.. Dit is nu verholpen maar de daardoor beschimmelde kitnaden zijn ook zo achter gelaten.. Dus ondanks dat er wel actie op punten ondernomen zijn laat Groothuis ook wel steken vallen. Als ik met deze kennis mocht kiezen voor een bouwer dan zou ik waarschijnlijk weer voor Groothuis gaan alleen kan ik ze momenteel geen dikke voldoende geven.
Geachte heer de Jong, beste Harm-Jan, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de bouw van uw woning en het contact met Groothuisbouw goed zijn verlopen. Wij vinden het erg vervelend dat u nog niet geheel tevreden met uw woning. Er is inmiddels contact met u opgenomen, want uiteraard zetten wij óók de laatste ‘puntjes op de i’. Zo wordt het EPDM membraam vervangen door onze dakdekker, hiervan bent u op de hoogte gesteld. U gaf aan dat u in dat geval erg blij bent met uw woning en dat u diverse bekenden van u naar ons heeft toegestuurd, wat fijn om dit te horen! Bedankt daarvoor. Wij hopen dat u hierna optimaal kunt genieten van uw nieuwe woning. Een vriendelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord
Ik ben echt een enorme fan van Groothuis, laat dat duidelijk zijn ! Echter ze hebben aan ons in 2016 een Daikin Altherma 8kw installatie geleverd. Deze installatie heeft nog geen enkel jaar zonder storingen gewerkt. Jan en allemaal hebben eraan gewerkt.. Groothuisbouw en de installateur Hulst Flier uit Elburg geven niet thuis inzake de miskoop van deze installatie. Onderhoud wordt niet voorzien door de installateur. Een dealer vinden? Vergeet het maar…. Via groothuis een dealer aangeboden, maar er moest eerst 700 extra opleg ivm modificaties…betaald worden, anders geen onderhoudscontract… Dan maar op zoek naar een dealer via Daikin…vele adressen benaderd… Na 5 jaar een dealer gevonden…een landelijk werkende. En nu na 6 jaar stopt de Daikin Intergas combinatie er definitief mee.. En wat denkt u….jarenlange storingen…geen gehoor bij Groothuisbouw of Hulst Flier… Nu maar over gaan op een compleet nieuwe buitenunit van Daikin….. Conclusie: Groothuisbouw een prima partner op bouw gebied, maar een waardeloze zorg verlener op de door haar verkochte hybride ketels…. Ze laten je gewoon zwemmen …zoek het maar uit…wij weten het ook niet. …en daarom nemen wij niet onze verantwoordelijkheid..voor de onderaannemers en de installaties die u bij ons koopt…. Duurzaamheid van hybride ketels…waardeloos! Dat rot apparaat en de verdomd slechte service zijn een bron van stress en geldverkwisting! Woedend word ik wijze waarop “ managers van aftersales” en “ managers van installatie bureau’s” hun straatjes schoon vegen..slapjanussen.. HEEL SLECHT… JAMMER VOOR ZO’n VERREKTE GOED BOUWBEDRIJF!
Geachte heer Jilsink, beste Bouke, Allereerst vinden wij het fijn om te horen dat u fan bent van Groothuisbouw! Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat uw ervaring met de hybride warmteketel van Daikin op deze manier is verlopen. Om deze reden hebben wij naast onze servicediensten binnen de garantieperiode, 3 jaar na het verlopen hiervan een ambassadeurscadeau gegeven ter waarde van de modificaties waar u naar refereert in uw review. Daarnaast hebben wij nu, 4 jaar na het verlopen van de garantieperiode, Daikin gevraagd om uw case alsnog met coulance te behandelen. Hiervan bent u op de hoogte gesteld. We gaan er vanuit dat Daikin u hierin tegemoet komt en u spoedig zorgeloos kunt genieten van uw prachtige woning! Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord
Groothuisbouw komt afspraken na in alle fases van de bouw incl.de onderhandeling leidend tot de AOK alsook de service achteraf. Ik heb geen moeilijke gesprekken in herinnering, alleen maar constructieve gesprekken in de ruimste zin van het woord.
Beste Eldrik, Bedankt voor de prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat u het proces bij Groothuisbouw op deze manier heeft beleefd. Wij wensen u veel woonplezier toe voor nu en in de toekomst! De bouwers van Groothuisbouw
Afgelopen oktober begon de bouw van onze woning. Het gaat dan ook echt als een speer. Nadat de schop de grond ging lagen binnen 2 weken de dakpannen erop. Dan gaat de snelheid er langzaam uit, vooral op installatie gebied loopt het project vertraging op. Op 13 december hadden vooroplevering. Hieruit kwam een groot aantal opleverpunten voor vooral de installatie. Stopcontacten niet afgemonteerd, warmtepomp niet aangesloten, thermostaten niet geplaatst, leidingen die boven de dekvloer uitkomen etc. De oorspronkelijke oplevering was gepland op 23 december. Op deze datum was echter nog nagenoeg niks van deze punten opgelost. De oplevering kon uiteindelijk niet doorgaan omdat de Nuts aansluiting niet geregeld was. Deze ligt volgens afspraak in eigen beheer, maar de commucatie is overgenomen door Groothuisbouw zodat ze deze perfect aan kunnen laten sluiten op hun eigen planning. Erg jammer dat dat vervolgens niet gebeurt. Tijdens de werkelijke oplevering op 13 januari is er eigenlijk nog nauwelijks iets veranderd. Nog geen verwarming, diverse zaken nog niet afgemonteerd, etc. Nu, 18 februari, nog steeds diverse zaken niet afgehandeld. Wanneer je een nieuwe service melding aanmaakt wordt duidelijk dat Groothuisbouw zelf de grootste moeite doet om een melding door te zetten naar een andere partij. Oplossen gaat daarentegen niet snel. In veel gevallen hoor je niks van die partij. Dat betekent veelal dat er dus ook niemand komt. In andere gevallen komen ze wel zonder afspraak te maken, en verwachten dan vervolgens dat je acuut vanaf je werk af komt om even de deur open te maken. Al met al, de verkoop en eerste bouwfase lopen prima. Op service gebied is er echt nog heel veel te halen. Vind je het prima dat je toch elke dag overal achteraan mag (dat geldt overigens ook tijdens en net voor de bouw), laat dan gerust een huisbouwen door Groothuisbouw. Wanneer je echt ont zorgt wil worden is Groothuisbouw misschien niet de juiste partij.
Geachte heer Schonfeld, beste Peter, Bedankt voor deze heldere en concrete feedback. Helaas is de oplevering van uw woning en de service achteraf niet gelopen zoals u van ons mocht verwachten. Het ontzorgen van onze opdrachtgevers is voor ons vanzelfsprekend: we nemen deze beoordeling dan ook uiterst serieus. Om uw serviceaanvraag zo spoedig mogelijk op te pakken, wordt deze bij binnenkomst direct gekoppeld aan de juiste partner. Onze partners konden de werkzaamheden aan uw woning niet in één keer oplossen, waardoor deze punten niet binnen onze oplostermijn zijn opgelost. Dat had niet mogen gebeuren en past niet binnen de hoge kwaliteit die wij binnen Groothuisbouw nastreven. We zullen dit proces zorgvuldig evalueren om te voorkomen dat deze vertragingen in de toekomst vaker voor zullen komen. We willen de openstaande servicepunten zo spoedig mogelijk voor u oplossen, hierover heeft onze serviceafdeling contact met u opgenomen. De afspraken voor het afronden van de openstaande punten staan op korte termijn ingepland. We wensen u alsnog veel woonplezier toe in uw nieuwe woning!
Na melden van een item komt er snel een reactie en wordt overgegaan tot meesttijds een snelle actie. De onderaannemer komt snel in actie en het probleem snel opgelost.
Erg tevreden met de dienstverlening vanuit Groothuisbouw. Strakke planning, heldere communicatie mbt financiële aspecten en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wauw, een 10! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier toe!
Goed georganiseerd bedrijf dat kwaliteit levert in een hoog tempo. Ook na het plaatsen van de handtekening, geeft men jou het gevoel dat de klant koning mag blijven. Super bedankt voor de goede klantvriendelijke service.
Beste Elisabeth, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Veel woonplezier toegewenst in jullie droomwoning. De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord
Wij hebben onze GH2 woning laten bouwen door Groothuisbouw. Vanaf het eerste moment zijn we serieus genomen als "jong" met grote plannen. De gemeente maakte het ons allen niet makkelijk, maar gelukkig heeft Groothuisbouw de woning zo aan kunnen passen dat het allemaal goed gekeurd was. Wij zijn voor, tijdens maar ook na de bouw altijd goed te woord gestaan. Ook na oplevering nog super service. Wij zijn erg tevreden en vertellen iedereen over onze fijne ervaring.
Beste Rick, Namens alle bouwers van Groothuisbouw: bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat jullie erg tevreden zijn met jullie woning. Mocht er in de toekomst nog iets zijn, óók dan staat onze serviceafdeling voor jullie klaar!
De meeste reviews hier zijn van mensen die al een huis hebben gebouwd met Groothuisbouw. Ons huis moet nog gebouwd worden. Op dit moment verwacht Groothuisbouw te starten met de bouw in week 21, medio mei (woning wordt uitgezet, bouwput wordt gegraven en start met de fundering etc.). De opbouw van de woning is gepland voor week 25 (medio juni) en verwachte oplevering in week 43 (eind oktober). Waarom dan nu al een review? Nou omdat we de service tot nu toe buitengewoon goed vinden. Korte lijntjes, klantgerichte houding en afspraak is afspraak. We hebben diverse aanpassingen voorgesteld (voor planning, hoogte van de woning etc.) zelfs na indiening van de omgevingsvergunning en daar is door Groothuisbouw een oplossing voor gezocht. Echt top! Wij verheugen ons zeer op de voortzetting van onze samenwerking en hopen na de oplevering van de woning een vergelijkbare review te kunnen plaatsen;)
Beste Ajmal, Wat leuk dat u een review heeft geschreven in dit stadium van het proces bij Groothuisbouw. Fijn om te horen dat jullie de service tot nu toe zo goed hebben ervaren. We wensen jullie een fijn bouwproces en alvast veel woonplezier in jullie nieuwe woning! De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord
Wij hebben al 3 keer gebouwd met Groothuis Bouw en we zijn elke keer heel blij! De site met online prijzen waar je maar woningen en opties kunt aanklikken is al zo'n leuk begin. Ook heel transparant vind ik dat. De te bezichtigen woningen op hun terrein is natuurlijk uniek. Daar word ik al enthousiast van! Verder is onze ervaring dat de planning bijna op de dag klopt. De kwaliteit hoog is en de nazorg goed. Er zat nu bijna een jaar na oplevering een barst in een tegel. Oorzaak waarschijnlijk werking van de muren? Geen idee maar zonder discussie is er een metselaar gekomen die halve dag bezig is geweest om het mooi te herstellen. Zonder dat er discussie kwam waarom die tegel gescheurd kan zijn. Dat is nou service wederzijds vertrouwen. Ik raad Groothuis bouw echt aan. Ik heb zoveel ellende bij buren met andere bouwers gezien. Een heel klein nadeel is dat niet alle maatwerk mogelijk is, zoals bv verlichting in de kap. Dat is wel een klein beetje jammer maar het weegt niet op tegen de kwaliteit, de betrouwbaarheid en redelijkheid van de kosten en de bouwtermijn. We hebben overigens ook ervaring met een andere bouwer. Maar wij bouwen nooit meer zonder Groothuis bouw!
Geachte mevrouw van der Knokke-Brand, beste Marlou, Wauw, alweer jullie derde Groothuisbouw woning! Wat fijn om te horen dat jullie het bouwproces alle keren op deze manier hebben ervaren. Wij wensen jullie veel woonplezier voor de komende jaren! De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord
Excellent. In 1 woord. Keurig. Op tijd. Klantgericht. Flexibel binnen het concept. Met mooie menselijke “finishing touch”. Ik gebruik mijn ervaring met Groothuisbouw als lesmateriaal voor mijn medewerkers en klanten om te begrijpen wat een goede “Customer journey” is. Wij wonen nu ruim 11 jaar in onze Groothuisbouw-woning heel gelukkig en met veel plezier.
Beste Shaif, Wat leuk om te horen dat u nog steeds met veel plezier terugkijkt op het proces bij Groothuisbouw. Namens het gehele team van Groothuisbouw, bedankt voor de prachtige beoordeling!
De bouw ging geolied, elke dag waren er wel bouwvakkers aan het werk. We kregen 1 week vertraging door de vorst maar dat werd tijdens het project weer ingelopen. De woning werd op afgesproken datum opgeleverd, enkele puntjes moesten nog afgewerkt worden maar dat is ook tot volle tevredenheid gebeurd. De bouw duurde totaal 13 weken. TOP BEDRIJF
Beste familie van der Harg, Bedankt voor de mooie beoordeling! Hier doen wij het uiteindelijk voor. Veel woonplezier toegewenst voor nu en in de toekomst!
Wij hebben in mei onze tweede Groothuisbouw woning opgeleverd gekregen. Vanwege corona is de hele bestelling on-line gegaan, waarbij we het voordeel hadden dat we wisten waar op te letten. Je wordt keurig geholpen en alle personeelsleden en sub-contractors zijn echte professionals. Waar dat kan wordt met (on-)mogelijke wensen rekening gehouden. Ondanks dat er altijd iets kan gebeuren tijdens de bouw wordt dat zonder problemen zeer vakkundig opgelost. De nazorg is werkelijk uitstekend, je wordt van elke stap die een oplossing vergt onmiddellijk op de hoogte gehouden. Hoewel het ons sterk lijkt dat we nog een keer verhuizen zouden we niet aarzelen ook ons derde huis bij Groothuisbouw te bestellen.
Beste Dick, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te horen dat u het proces en de nazorg bij Groothuisbouw zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel woonplezier in uw tweede Groothuisbouw woning!
Mocht u overwegen om met ghb uw woning te realiseren kan ik alleen nog zeggen, twijfel niet, dit bedrijf is een topper, konden ze alle woningen in nederland maar bouwen, super kwaliteit, en harde werkers, bovendien foutloos bouwen, wie wil dat niet, ook de medewerkers op kantoor zijn toppers, allemaal!! Ga zo door, als ik ooit weer ga bouwen kom ik zeker weer bij jullie terecht
Geachte heer Huenen, beste Ralph, Wauw, wat een prachtige beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons bouwproces en uw woning. Hier doen wij het uiteindelijk voor. Namens alle bouwers van Groothuisbouw: bedankt!
Het opbouwen. van de woning gaat zeer snel en niets wordt aan he toeval overgelaten bij het inspecteren van de woning viel op dat er een groot verschil is bij de kwaliteit van ramen en kozijnen, alle vaste ramen en kozijnen in de buitengevel zijn van onberispelijke kwaliteit! daarintegen een paar puntjes van kritiek voor alle kozijnen in het huis, ja ze zitten goed in de grondverf maar die moet je er compleet afschuren en om het hout een enigzins een fatsoenlijk aanzien te geven er zitten overal gaatjes in en er zijn duidelijke verdiepte sporen van de vlakbank? Dit geld evenzo voor de in delen gevingerlaste hardhouten trap! Wij zouden een ieder die een groothuis woning in overweging nemen willen adviseren hier uitdrukkelijk aandacht aan te schenken. Ook het beloofde behangklaar opleveren laat nogal te wensen over Er zitten nogal wat deuken en hobbels in het stucwerk. Niettemin kan ik een ieder een groothuis woning aanbevelen Alles wordt tot in de puntjes geregeld. Maar er zijn wel enkele aandachtspunten.
Geachte heer Strijb, beste Hans, In uw beoordeling lezen wij dat u grotendeels blij bent met uw woning en het bouwproces, maar dat de details van de afwerking van uw woning niet volledig aan uw verwachting hebben voldaan. Dat is jammer. De door u genoemde punten zijn bij oplevering niet genoteerd als oplever- of servicepunten. Wij waren hier zodoende niet van op de hoogte. Als alsnog service nodig is om uw woning te perfectioneren, dan verzoeken wij u om een servicemelding aan te maken via [email protected].
Na het bezoeken van de modelwoningen in december 2019, waren we erover uit: Groothuisbouw gaat onze woning bouwen! In maart 2020 deed corona zijn intrede. We hebben het proces toen een tijd stil moeten leggen vanwege de grote onduidelijkheid. Daarbij was ons eerste ontwerp (het herenhuis) door de gemeente afgekeurd, we zouden teveel aanpassingen moeten doen. Daarop zijn we bij de GL2 uitgekomen. Al die tijd heeft Groothuisbouw heel goed met ons meegedacht. In oktober 2020 hebben we de definitieve aannemersovereenkomst getekend tijdens het puntjes-op-de-i gesprek. Groothuisbouw denkt goed mee, maar dit is wel een pittig gesprek, waarin het hele bouwplan nogmaals wordt doorlopen. Het vervelende is, is dat er dan ook nog keuzes gemaakt kunnen worden, zoals bijvoorbeeld een deur in de serre. Het maakt dat je op het laatste moment toch weer gaat twijfelen, dat is wel jammer. Verder zijn er twee bijzondere aandachtspunten tijdens dit gesprek: 1. het aansluiten van vuilwaterafvoer en hemelwaterafvoer. Als GHB dit voor je doet, kost het bij ons 1500 euro. We hebben het nu zelf gedaan en de loonwerker die ook onze oprit zou uitgraven gevraagd om een geul te graven. totale kosten incl materiaal 350 euro. 2. aanvraag van nutsvoorzieningen. Dit kost ons echt heel veel moeite. GHB geeft aan welke week ze dit nodig hebben, maar dit is echt onmogelijk te regelen met het bedrijf (A.Hak) die dit moet aanleggen. Als GHB meteen in februari 2020, toen wij de intentieverklaring tekenden) dit had gezegd hadden wij dit meteen kunnen regelen. GHB kan voor watertubs en een aggregaat zorgen, maar dit gaat ook in de duizenden euro's lopen. Gelukkig konden we water via de buren krijgen en konden we via via een aggregaat regelen. Dit heeft ons veel geld gescheeld. Over de bouw alleen maar lof! Dit loopt echt gesmeerd. Iedereen werkt keihard door en de planning is strak maar wordt ook eigenlijk altijd gehaald. Blij met Groothuisbouw!
Geachte mevrouw Steendam, beste Dorien, Een 10! Wat een geweldige beoordeling, bedankt! De aandachtspunten die u noemt, zullen wij zeker meenemen om ons proces nog verder te verbeteren. Dank voor deze heldere en concrete feedback. Geweldig om te horen dat de bouw van jullie woning zo soepel en volgens plan is verlopen. Wij wensen jullie heel veel woonplezier voor de komende jaren! De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord
Titaniumweg 10
8304BR Emmeloord
Bij Groothuisbouw bouwen we hoogwaardige woningen door heel Nederland. Deze woningen stemmen we volledig af op de persoonlijke wensen en woonstijl van de opdrachtgever. Met een gestroomlijnd bouwproces, onze modelwoningen in Emmeloord en een unieke bouwkundige garantie geven we vertrouwen en zekerheid. Opdrachtgevers beleven de woning al vóór de bouw, terwijl een vaste opleverdatum en de betaling bij oplevering het bouwproces transparant maken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.