Vloerverwarming Limburg aan te bevelen

Voor de offerte kwam iemand kijken en gaf goed advies, niet de goedkoopste van mijn drie offertes maar wel de gene die mij het beste gevoel gaven. Dat bleek ook dat een stuk vloer niet gefreesd kon worden en met krimp netten gewerkt moest worden was geen probleem en ook netjes afgehandeld op de factuur.

Goed vakwerk

De uitbreiding van onze vloerverwarming is vakkundig gemaakt. De monteur was mooi op tijd en was klantvriendelijk. Hij heeft de werkzaamheden netjes uitgevoerd volgens de aanwijzingen.

Perfect vanaf opname tot aan uitvoering!

Kundig en leuk bedrijf. Vanaf het moment van vrijblijvend advies tot en met de uitvoering een zeer kundig en prettig bedrijf. Ook altijd bereid om tussentijds nog even te komen kijken en te adviseren. Chapeau!

Goed netjes werk. Vriendelijk personeel

Werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd. Vloerverwarming ligt er goed in. Verdeler netjes geplaatst en aangesloten. Werking gaan we natuurlijk pas in het najaar zien

Prima service van begin tot eind en geweldig hoe netjes en vriendelijk de monteur hier zijn werkzaamheden heeft verricht en uitleg gaf over alles. Dit bedrijf laat zien hoe het moet en kan.

Alles snel geregeld en goed uitgevoerd.

We hebben 100m2 vloerverwarming laten plaatsen. Vanaf offerte tot plaatsen was alles snel geregeld. Er werd netjes gewerkt en alles werd goed uitgelegd. Zeer tevreden met vloerverwarming Limburg!

prima bedrijf met zeer nette werknemers

Wij hadden een gecompliceerd vloerverwarmingssysteem over drie verdiepingen met 4 verdelers , 21 groepen en al 30 jaar oud. `Zelfs toen bleek dat de oude opzet met de nieuwe verdelers niet gekopieerd kon worden werd een perfecte oplossing gevonden zonder meerprijs. Heeft zeker een halve dag extra werk gekost. Komen afspraken prima na en zeer nette en voorkomende medewerkers. Alleen maar lof van begin(klantcontact) tot einde. Ga zo door !

Aardige monteur die al zijn zaakjes op orde heeft en bij vervangen van een oud verdelerblok van cv buis, koper en plastic alles bij zich heeft, nogmaals bedankt!

Naar omstandigheden tevreden

Best tevreden , alleen moet bedrijf zorgen voor goed functionerend materiaal zodat niet hele huis onder stof zit en iets meer aandacht besteden aan sleuven dichtsmeren

Goed werk geleverd.

Goed gewerkt. Problemen snel opgelost. Netjes afgewerkt.

Goed advies, zeer correcte afhandeling

Vloerverwarming Limburg heeft me goed geadviseerd en verschillende offertes uitgebracht voor verschillende systemen. in verband met de moeilijk situatie in mijn huis. Jammer genoeg bleek het bij mij enige mogelijke systeem veel te duur, zodat ik er uiteindelijk vanaf moest zien. Er werden mij geen kosten in rekening gebracht voor de noodzakelijke freesproef ! Heel netjes. Vier, geen vijf sterren omdat ik de prestaties van het bedrijf uiteindelijk dus niet heb kunnen beoordelen, maar ik denk dat die heel goed zouden zijn geweest.

Vakkundig gepland en aangelegd.

Na een duidelijk verkoopgesprek zagen we de aanleg van de vloerverwarming met veel vertrouwen tegemoet. Met een ietwat uitgestelde, strakke planning werd de isobeton, de verwarmingsbuizen en de anhydrietvloer vakkundig gestort/aangesloten/gestort. We zijn heel blij met het resultaat

Perfecte service - Hoge klantvriendelijkheid.

Inmiddels de L-woonkamer voorzien van vloervervewarming d.m.v. infrezen van de cementdekvloer. Bestaande vloerverwarming in keuken en hal laten spoelen en voorzien van nieuwe verdeelunit (18 jaar oud) incl. magnetische vuilafscheider. Van uitbrengen offerte tot aan de oplevering van de nieuwe vloerverwarming en toebehoren, zeer tevreden over de geleverde werkzaamheden. Gijs, Ricardo en Dylan, zeer kundige, nette en vriendelijke monteurs, waar geen enkele vraag teveel voor is. Super bedankt en aankomend najaar in de herfst/winter, zullen we onder het genot van een heerlijk tempratuurtje aan jullie denken :)

Zeer correcte service en prijs kwaliteit verhouding.

Werkzaamheden: infrezen vloerverwarming woning. Zowel telefonisch als voorbezoeken, zijn als prettig ervaren. Duidelijke uitleg, netjes gewerkt en volgens afspraak. Ik raad Vloerverwarming Limburg iedereen aan!

Fijne en nette mensen die snel werken

Fijne en nette communicatie gehad met Vloerverwarming Limburg. Ook de montage is goed en snel verlopen. We zijn tot nu toe dik tevreden.

Fijne ervaring !

Vriendelijk hardwerkend personeel. Altijd bereid uitleg te geven. Wanneer ik bel met een probleem helpen ze en komen ze kei fijn langs en lossen ze het op. Top service !

Top service!!!

De mannen van vloerverwarming limburg hebben super netjes en vlot gewerkt. Heel erg tevreden en blij met het resultaat :)

Kundig en conform verwachtingen

Onze eerste reactie is wat is het toch prijzig. Maar als je er goed naar kijkt dan is het advies aan de voorzijde goed, de informatie verstrekking is duidelijk en transparant. De monteur, Dylan in deze, legt alles netjes uit en neemt de tijd om alles goed voor te bespreken zodat ze ook aan de verwachting voldoen. de radiatoren en vloerverwarming is in ieder geval een stuk warmer nu, dan is het mijn verwachting ook dat dit terug te zien is in de gasrekening......hoop ik :-) Ik kan ze in ieder geval van harte aanbevelen.

Alles netjes en verzorgd verlopen.

Prima bedrijf dat zich aan de afspraken houdt.

Klant is koning!

Van offerte-aanvraag, afspraak maken tot aan het werk aan de installatie zelf. Alles klopt! Zeker aanbevelen aan anderen!

Prima dienstverlening!

De jongens kwamen in de ochtend binnen, begonnen meteen met spoelen en het plaatsen van een nieuwe verdeler, en 'smiddags was de vloer weer heerlijk warm! Binnen de tijd, binnen de prijs van de offerte, geen verrassingen, helemaal prima!

Netjes!!

Fijne vloerverwarming opgeleverd, in het voortraject met de advisering, inmeten etc. duidelijk. Verschillende alternatieven bekeken en uitgewerkt in de offerte fase. Paar kleine onvolkomenheden na de installatie vakkundig en netjes opgepakt en afgehandeld. Aanrader om hier je vloerverwarming te laten aanleggen.

Wist voorheen niet dat onderhoud ook mogelijk was

Oude verdeler met pomp laten vervangen door energiezuinige. De oude pomp deed het niet meer. Eerst de leidingen laten spoelen/reinigen. Daarna is nieuwe verdeler met pomp geplaatst met pompschakelaar zodat vloer in de winter langer warm blijft en in de zomer de pomp 1x in de 24 uur even draait. Monteur was klein dingetje vergeten en belde me op en heeft verteld wat ik moest doen. Tevens wacht ik nog op een offerte voor een onderhoudscontract. Anders was het 5 sterren.

Top werk geleverd

Vloerverwarming ingefreesd in cementdekvloer. Ik was vooraf bezorgd over de staat van/ oneffenheden in de vloer maar door de ervaring van de mannen is het helemaal goed gekomen. Ruim binnen een dag klaar. Praktische benadering en prettig contact gedurende het hele traject. Afwerking ook prima dus zeer tevreden.

Precies zoals verwacht

Gebeld na constateren van een probleem, direct adequaat op gereageerd, binnen een paar dagen monteurs gekomen en binnen een halfuur alles verholpen, opgelost en schoon achtergelaten. Wederom een fijne ervaring en geruststellend dat ook bij problemen er hulpvaardig wordt opgetreden.

Heinseweg 11

6131BR Sittard