Precies zoals verwacht

Gebeld na constateren van een probleem, direct adequaat op gereageerd, binnen een paar dagen monteurs gekomen en binnen een halfuur alles verholpen, opgelost en schoon achtergelaten. Wederom een fijne ervaring en geruststellend dat ook bij problemen er hulpvaardig wordt opgetreden.

vakmensen

We hebben onze woning gerenoveerd en voor vloerverwarming gekozen. Vloerverwarming Limburg benaderd en zij hebben een goede en duidelijke offerte gemaakt. Ook nog een huisbezoek om zeker te checken of alles klopt. De dag van aanleg was snel en vakkundig gedaan. De mannen werken goed door (ook al was het erg warm). Wij zijn super tevreden en hebben nu lekker warme voeten icm de houten parketvloer. Zeker een aanrader.

Top klus.

Ik ben zeer tevreden hoe de heren( ik ben de namen vergeten) op maandag 25 april j.l. de klus geklaard hebben bij Leon Curfs te Sint Geertruid. Top job. Bedankt

Betrouwbaar bedrijf

Onze vloerverwarming was door de jaren heen langzaam verstopt geraakt. Vloerverwarming Limburg heeft de verwarming doorgespoeld. Nu hebben we weer warme voeten. Het contact, de afspraken en het uitvoeren van het werk door vloerverwarming Limburg verliep vlot en servicegericht. Dit bedrijf is een aanrader voor iedereen.

netjes aangelegd, in goed overleg

het werk is goed voorbereid (huisbezoek) en de offerte is helder. Het werk is professioneel en vlot uitgevoerd en met minimale overlast (stof)

Aanrader ! Verademing in deze tijden....

Na aanvraag per email:binnen enkele dagen een afspraak ingepland, Brian is zeer deskundig in zijn advies; je weet precies waar je aan toe bent middels uitgebreide duidelijke uitleg, zónder tijdsdruk. Redelijke prijsstelling. De daadwerkelijke plaatsing: een feestje !!! Wat een verademing, een bedrijf met vakkundig personeel aan het werk. Komen op tijd, werken snel, schoon en accuraat!! je krijgt ook nog " les" dwz alles wordt uitgebreid uitgelegd EEN VOORBEELD TOV VEEL ANDERE BEDRIJVEN TOPPER !!!!!!!!

Koude *** zooi

Ben al jaren aan het ****** om de vloer warm te krijgen en ze hebben geen storing dienst.

Doen wat ze zeggen

Wat een genot! ‘U ontvangt vandaag uw offerte’ en ‘ik bel u een half uur voor onze afspraak’. Klinkt mooi, maar hier doen ze het! Vervolgens volgt een zeer kundig en onderbouwd advies.

Aanrader.

Bovenal: vakbekwaam en, in ieder geval tot nu toe ;) betrouwbaar bedrijf. Van de mogelijkheden werd optimaal gebruik gemaakt en voor de onmogelijkheden werd een oplossing bedacht. Keurig gewerkt! Ben er van overtuigd dat de beide heren die bij mij het werk gedaan hebben het op dezelfde manier bij zichzelf thuis zouden doen. Veel beter had het dus niet gekund!

Goede communicatie en vakkundig personeel!

Met enige regelmaat werkt vloerverwarming limburg en schuyren Installatietechniek samen. Het is prettig werken met vloerverwarming limburg. Een top bedrijf waar kwaliteit voorop staat.

Nooit meer koude voeten

Vandaag is op de bovenverdieping een vloerverwarming gelegd. Zijn super blij met het eindresultaat. Waren heel professioneel en vakbekwaam. Hebben duidelijke afspraken samen gemaakt. Wanneer wij beneden ook een vloerverwarming willen hebben, laten wij opnieuw Vloerverwarming Limburg komen! Wij raden dit bedrijf aan.

Nooit meer koude voeten

Wat een fijne service! Gebeld ivm het willen van een vloerverwarming op de bovenverdieping. Meteen een afspraak gemaakt en voordat wij het wisten, lag de moderne vloerverwarming. Een professionele en vakbekwame benadering. Alles werd vooraf tot in de detail uitgelegd en samen overlegd! Ik adviseer iedereen die geen koude voeten méér wilt, dit bedrijf. Zijn heel erg tevreden over de service en gaan hun zeker weten nogmaals benaderen wanneer de vloerverwarming beneden gelegd moet worden.

Perfect snel en eerlijke mensen

Vloerverwarming nieuwbouw woning Dit bedrijf is zeker betrouwbaar en aan te raden Ze komen afspraken na Zijn snel, behulpzaam, mee denkend en heel vriendelijk Je kan ze alles vragen en ze geven overal een passend en eerlijk antwoord op Ik heb gewoon niks negatiefs kunnen vinden om hier te schrijven alles was verlopen zoals ze met je afspreken Het enige waar ik van schrok was het boete verhaal wat in de voorwaarden staat, mij kelder stond namelijk gok weg 10-20cm water in Maar de monteurs loste dit vrij snel op en vond dat heel fijn dat ze daar niet moeilijk over deden.

Goede service en geweldige nazorg!

De vloerverwarming werd in 2 fases (diverse etages) gerealiseerd. Werkzaamheden werden kundig en snel verricht. Toen zich na afronding van fase 2 een probleem voordeed, heeft Bryan er alles aan gedaan om een oplossing te zoeken. Uiteindelijk is het netjes afgewikkeld. Echt goed!

Waardeloos!

Op hun verzoek de datum naar voren geschoven. Moest daarna opeens alles zelf voorbereiden wat van te voren zo niet was afgesproken. Toen ik dat niet haalde en vroeg of ze alsnog hun afspraak konden na komen kreeg ik als reactie dat ze dat niet haalde qua tijd. Daarna gevraagd om op de oorspronkelijke datum te komen en dan de klus uit te voeren zoals van te voren afgesproken of de klus zonder kosten voor ons te annuleren. Hun reactie hierop was heel kort: Ik kan mij niet vinden in uw stelling dus ik annuleer hierbij de klus. Helaas voor ons hadden wij op dit moment de oude vloer er al uit dus konden wij plots op zoek naar een bedrijf dat per direct kon beginnen.

Goeie ervaringen met gehad met Vloerverwarming limburg, Eerst is er iemand langsgeweest die alles ging nameten en controleren, daarna in een ochtendje alles ingefreesd en via Vloerverwarming Limburg ook de tegels laten zetten door Mark. alles tot in detail netjes afgewerkt, ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Ik zou hen zeker aanbevelen om vloerverwarming te leggen (evenals tegels zetten)

Vloerverwarming ligt er, maar afwerking is slecht

Helaas veel pech gehad met het leggen van de vloerverwarming. Er moest een nieuwe cementdekvloer erin. Dit heeft veel tijd gekost. De cementdekvloer aan de randen niet mooi afgewerkt, waardoor ik iemand moet laten komen om de plinten weer op maat moet laten maken. Bij het plaatsen van de vloerverwarming wilden ze de ontluchting boven een raam uit te laten komen. Nu moet ik een extra vensterbank laten maken. De stekker van de vloerverwarming is 4 cm tekort om in het dichtstbijzijnde stopcontact te steken. Kortom bij de afwerking gaat er veel mis.

Super service! Geweldig!

Geweldige vakmensen, mooi gefreesd, dicht langs elkaar. Eigenlijk zonde dat je er niets meer van ziet. Top service!

kon beter

heb vloerverwarming aan geschaft bij hun. gevraagd kunnen jullie een x komen om de het allemaal te bekijken. en waar de verdeler en of de rest goed is . met name de aansluiting en afvoerleidingen. er is iemand geweest. komen ze slijpen . vragen ze mij waar de verdeler moet komen. beginnen met slijpen en slijpen mij de buizen door. blijkt dat zij dat niet doen herstellen dat je daar zelf voor moet zorgen. dit vindt ik wel jammer. zo gigant zijn jullie dus ook niet. verder het werk wel goed gedaan,

Uitstekend werk en goede service

Prima werk geleverd. Heldere offerte Afspraak nagekomen Extra check op dekvloer Goed meegedacht op plaatsing verdeler Infrezen verliep probleemloos (stof viel mee) Gijs heeft alles netjes in één dag af gekregen. En de prijs is ook goed. Kortom: aanrader

Leuk bedrijf met vele mogelijkheden, indien u vloerverwarming wenst is Vloerverwarming Limburg zeker een aanrader.

Tijdens een complete verbouwing krijg je met heel wat bedrijven te maken. Vloerverwarming Limburg staat voor ons bovenaan. Qua prijs de helft (!) goedkoper dan een andere offerte en in aanloop naar de levering veel e-mail contact kunnen hebben. Samenwerking met de gietvloer levering verliep voorspoedig en het plaatsen van de vloerverwarming verliep erg aangenaam. Vakkundig en met veel vertrouwen. 120m2 werd in één dag aangelegd (tackerplaten)

• Welk product heeft u bij ons gekocht? vloerverwarming

Offerte snel en transparant. Vakkundig en vriendelijk personeel. Alles volgens afspraken verlopen. Zeer tevreden met het resultaat.

• Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Welk product heeft u bij ons gekocht? vloerverwarming

Heel erg tevreden over dit bedrijf. Vriendelijk personeel en goede adviezen. Ga zo door!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

een bedrijf wat niet weet wat afspraken zijn. Na het aansluiten van de vloerverwarming bleek dat we een lekkende koppeling hadden, maakten een afspraak op 6 november 2018 tussen 14.00 u en 15.00 u zou monteur komen halve verlofdag gepakt verwarming leeg laten lopen en maar wachten, om 16.30 u maar eens gebeld maar helaas dit bedrijf is maar tot 12 uur bereikbaar en daarna via mail, raar toch. Dus Mail gestuurd kreeg ook netjes mail terug .Nieuwe afspraak gemaakt voor de lekkende koppeling op 27 november weer halve verlofdag genomen wederom verwarming leeg laten lopen eindelijk monteur later dan afgesproken en dan helaas zonder materiaal, hij zijn baas gebeld en die zou dag later bellen met ons maar helaas 2 dagen verder en nog niets gehoord van deze goede man. Was er klaar mee een verwarmingsmonteur gebeld die de knelkoppeling heeft veranderd en mijn verwarming heeft gevuld. Dus conclusie verlof ingeleverd ,verwarming moeten vullen alsof dat niets kost. Bedankt John voor jullie fijne service

• Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Heinseweg 11