Aan de hand van het resultaat van één van onze buren hebben wij Axxent laten komen, om voor ons ook eens te kijken wat de mogelijkheden zijn.. We hebben een prettig gesprek gehad met een dame Puck. Ze gaf duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Heel fijn! We hebben de opdracht bij Axxent neergelegd en kunnen niet wachten op het resultaat! Bij de buren is het in ieder geval prachtig.
Allereerst team axxent bedankt !! Wij hebben ons gehele huis laten renoveren en dat in zoon korte tijd.. Wij hebben het erg spannend gevonden toen de gehele gevel er in 1x uit was.. Alle monteurs hebben keihard gewerkt en zelfs kleine productie fouten zijn tijdens de montage werkzaamheden door het serviceteam nog opgelost, heel blij mee.. Wij wachten nu enkel nog op 2 nieuwe ruiten die kapot zijn gegaan met transport en de glazenwasser voor de andere ramen.. Nogmaals iedereen bedankt
Keurig geplaatst! Wat zijn wij tevreden. De communicatie ging vlot. Voor wat laatste puntjes, verliep de afwikkeling uitstekend en snel. Top, service! Super bedankt Groetjes uit Amsterdam!
Na het plaatsen waren er wat puntjes die nog afgemaakt/aangepast moesten worden. Dit werd snel opgepakt. Zijn heel blij met de kozijnen.
Top service! Kwaliteit in combinatie met professionaliteit.
Zijn nu voor de derde keer klant bij Axxent en zijn wederom erg blij met de nieuwe kozijnen en schuifpui. Kozijnen die vorige keer geplaatst zijn allemaal nog even nagelopen als service van de zaak. Alles door de (erg vriendelijke monteurs) netjes opgeruimd en gaan nu sparen voor een dakkapel en dan is het hele huis voorzien van Axxent kozijnen.
De plaatsing van de kozijnen was door een zzp bedrijf gedaan en deze was netjes en vakkundig geplaatst. Bij het plaatsen bleek dat wij een kapot raamkozijn hadden gekregen. Het ging om een raamkozijn in de slaapkamer. Dit betekent dus niet ventileren etc. Dit was overigens voor de corona crisis. We hebben drie maanden moeten wachten (inmiddels coronatijd). Wat wij erg vonden is dat wij geen enkele berichtgeving hebben gehad van Axxent met de stand van zaken. Vervolgens komt er een beste monteur uit Duitsland onaangekondigd het raam maken. Op zich fijn maar met thuis zittende scholieren met toetsen is dat niet handig. Na wederom een radiostilte van 3 dagen krijgen we vervolgens een aannaming omdat we in gebreken zijn gebleven met de betaling. Blijkbaar werkt het zo. De klus is geklaard of het nu wel goed is of niet. Betalen! Dus voor de duidelijkheid JA m het plaatsen NEE voor de service. Axxent heeft nadien zeker laten zien dat dit niet de bedoeling is geweest.
Beste familie Grassnick, Onze excuses dat u zolang heeft moeten wachten. Wij vinden dit ook erg vervelend, wij hebben er alles aan gedaan om dit probleem eerder op te willen lossen. Alleen in deze uitzonderlijke situatie waarbij wij tegen een probleem zijn aangelopen en onze eigen service monteur dit niet direct kon verhelpen waren wij afhankelijk van onze Schuco partner welke door de corona crisis niet naar Nederland mocht rijden. Helaas zijn wij niet in de gelegenheid elke week u te berichten als er geen wijzigingen zijn, wij waren u zeker niet vergeten. Zo hebben wij zodra wij een datum hadden u hierbij op de route ingepland zonder dat wij u voorafgaand telefonisch hebben kunnen bereiken, dit hebben wij uiteraard wel geprobeerd. Wij waren op de hoogte van de noodzaak en gelukkig is het die dag opgelost en kunt u het raam nu bedienen. Na terug koppeling werd hierdoor bij ons in het administratie systeem de openstaande service voltooid en ging daarop een aanmaning uw kant op. Wij nemen uw feedback serieus en zullen proberen hier een andere oplossing voor te bedenken. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen gaan zijn. Met vriendelijke groet, Axxent Nederland
Originele beoordeling
De plaatsing van de kozijnen was door een zzp bedrijf gedaan en deze was netjes en vakkundig geplaatst. Bij het plaatsen bleek dat wij een kapot raamkozijn hadden gekregen. Het ging om een raamkozijn in de slaapkamer. Dit betekent dus niet ventileren etc. Dit was overigens voor de corona crisis. We hebben drie maanden moeten wachten (inmiddels coronatijd). Wat wij erg vonden is dat wij geen enkele berichtgeving hebben gehad van Axxent met de stand van zaken. Vervolgens komt er een beste monteur uit Duitsland onaangekondigd het raam maken. Op zich fijn maar met thuis zittende scholieren met toetsen is dat niet handig. Na wederom een radiostilte van 3 dagen krijgen we vervolgens een aannaming omdat we in gebreken zijn gebleven met de betaling. Blijkbaar werkt het zo. De klus is geklaard of het nu wel goed is of niet. Betalen! Dus voor de duidelijkheid JA m het plaatsen NEE voor de service.
Beste familie Grassnick, Onze excuses dat u zolang heeft moeten wachten. Wij vinden dit ook erg vervelend, wij hebben er alles aan gedaan om dit probleem eerder op te willen lossen. Alleen in deze uitzonderlijke situatie waarbij wij tegen een probleem zijn aangelopen en onze eigen service monteur dit niet direct kon verhelpen waren wij afhankelijk van onze Schuco partner welke door de corona crisis niet naar Nederland mocht rijden. Helaas zijn wij niet in de gelegenheid elke week u te berichten als er geen wijzigingen zijn, wij waren u zeker niet vergeten. Zo hebben wij zodra wij een datum hadden u hierbij op de route ingepland zonder dat wij u voorafgaand telefonisch hebben kunnen bereiken, dit hebben wij uiteraard wel geprobeerd. Wij waren op de hoogte van de noodzaak en gelukkig is het die dag opgelost en kunt u het raam nu bedienen. Na terug koppeling werd hierdoor bij ons in het administratie systeem de openstaande service voltooid en ging daarop een aanmaning uw kant op. Wij nemen uw feedback serieus en zullen proberen hier een andere oplossing voor te bedenken. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen gaan zijn. Met vriendelijke groet, Axxent Nederland
Kozijnen met rolluiken naar wens geplaatst. Na 1.5 jaar schiet een veer uit een rolluik. De man aan de telefoon lacht om garantie en zegt als zij het repareren komen er kosten aan omdat het een foutief gebruik van de luiken is. Het zijn elektrische rolluiken met een knop te bedienen dus hoe kan het verkeerd gaan. Ga niet in zee met dit bedrijf want ze willen geen garantiewerk (wat altijd kan ontstaan) uitvoeren.
Geachte heer Donkerbroek, Onze excuses dat wij u niet naar verwachting hebben kunnen helpen. Wij zullen gaan kijken hoe wij in deze situatie onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Wij vinden het erg jammer te horen hoe u nu denkt over onze service, al kunnen wij ons niet geheel vinden in uw uitlating. Met betrekking tot uw ontstane probleem hebben wij u per mail aangegeven dat hiervoor onze service monteur ter plaatse kon komen dit kon helaas niet binnen een voor u gewenste periode. Waarop wij hebben voorgesteld een expert bij in de regio te benaderen en indien overlegd kon worden dat dit door een fabricage fout zou zijn ontstaan wij de factuur zullen betalen. Indien er fabrieksgarantie's van toepassing zijn zullen wij dit ten alle tijde kosteloos oplossen. Tot op heden hebben wij nog geen factuur van u ontvangen. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Axxent Nederland
Na heel wat zoeken op het internet, Axxent benaderd om een aantal houten kozijnen te laten vervangen voor Kunststof. De afspraak kon op korte termijn worden ingeplanned (<1 dag na 1e contact) en vervolgens is Jan langsgekomen, om het eea uit te leggen, doorspreken en bespreken van de wensen. De wensen werden duidelijk op papier gezet en kregen wij een duidelijke uitleg over de details. Tijdens de hele afspraak werd door Jan meegedacht over de praktische zaken en indien nodig, verder uitgelegd. Uiteindelijk rolde er een aantrekkelijke offerte uit, die stof tot nadenken gaf. Helaas heb ik de offerte van Jan niet tot de opdracht omgezet, maar desondanks wilde ik wel deze ervaring delen. Een goede tip van mijn kant, zorg dat je, net zoals ik, de wensen, maten en voorbeelden op papier hebt. Dit maakte het gesprek heel soepeltjes en Jan en ik waren binnen een mum van tijd klaar.
Mijn ervaring met axxent is gewoon perfect Kwam een leuk team om de kozijnen te plaatsen Alles wat hout was is vervangen voor kunstof prima gewoon zijn er erg blij mee Ook de service is perfect De tuindeuren klemde nog al even bellen en ze kwamen meteen om de deuren op nieuw aftestellen gewoon perfect Nu snel weer sparen voor jullie volgende klus dus hopelijk tot snel
Onze ervaring met axxent is prima. We hebben voor axxent gekozen omdat onze buurman ook bij hun de kozijnen had laten plaatsen en hij was super tevreden. En de kozijnen zien er mooi uit goede kwaliteit. Bij ons verliep het iets minder soepel maar alles is uiteindelijk goed gekomen. Ze lossen alles netjes op en komen met oplossingen om het uiteindelijk netjes af te kunnen ronden. Als we in de toekomst de kozijnen aan de andere kant willen vervangen kiezen we zeker weer voor axxent! Super tevreden klanten zijn we.
Eerst kwam er een adviseur bij ons langs die de tijd nam om alles uitgebreid uit te leggen. Liet ons zien wat de mogelijkheden waren en gaf ons ook goed advies en wat het gaat kosten. Overigens ook erg vriendelijk benaderd. Na dit gesprek kwamen ze de kozijnen al erg snel plaatsen (binnen 2 weken). (volledige voorkant van onze woning). Personeel was erg vriendelijk en betrok ons veel bij het proces. Binnen 2 dagen waren alle kozijnen allemaal al vervangen, erg snel dus. Na ongeveer een jaar zijn we nog steeds erg tevreden over onze nieuwe kozijnen. Ze zien er erg mooi uit en alle kiepramen die wij hebben laten plaatsen functioneren prima. De adviseur die dit allemaal had geregelt is na een lange tijd zelfs nog even langs gekomen om te vragen of alles nog in orde was en of alles nog naar wens is. In het kort dus perfect werk geleverd, vriendelijk, betrouwbaar en professioneel. Dit bedrijf zal ik zeker aanraden!!!
Duidelijke afspraken, ze komen de afspraken ook na. Snel en netjes werken en vooral een goed serviesteam !
Ik heb alleen maar positieve ervaring met axxent. Duidelijke afspraken en die worden allemaal netjes na gekomen en hele goeie en vriendelijke monteurs. Echte vakmensen.
Zeer professionele, aardige monteurs die topwerk geleverd hebben, binnen en buiten! Alles geregeld, alles opgeruimd, geweldig!
We zijn zeer tevreden over het hele proces. Vooraf een hele duidelijke uitleg waarin je je wensen kan bespreken. De verkoper is 2x langs geweest, 1x om alles op te nemen en een offerte te maken en daarna om de opdrachtbevestiging door te nemen en de puntjes op de i te zetten. Op de dag van plaatsing waren de monteurs al vroeg aanwezig, 3 man sterk. En wat hebben ze gebuffeld, met heel veel plezier in hun werk. We zijn super blij met het resultaat, echt hele mooie kozijnen. Hier gaan we heel lang van genieten!!
De communicatie verloopt niet erg vlotjes, vooral niet bij de mensen (Polen) die het werk uit moeten voeren. Dit wil absoluut niet zeggen dat er geen communicatie mogelijk is. We hebben wat kleine werkzaamheden gevraagd te doen en dit hebben ze gedaan. Alle werkzaamheden (zijkanten van kozijn voorzien van Keralit en Schüco kozijn plaatsen met twee draai-kiepramen, voorzien van rolluik en horren op de tweede verdieping) zijn naar grote tevredenheid uitgevoerd. Het bedrijf komt zijn afspraken na en overlegd de eventuele verbeteringen van het project vóór de uitvoering ervan.
Vorige week heeft Axxent voor de derde maal ons huis mooi gemaakt. Ditmaal met een prachtige achterpui en, op een paar ramen na, de rest van de benedenverdieping. Eerder hebben we al de kozijnen van de gehele bovenverdieping en de voordeur laten vervangen door Axxent. Jan Herman is een no nonsense verkoper. Heeft geen gladde praatjes en kan ter plekke (na het nodige meetwerk) direct vertellen wat de kosten zullen zijn. En je zit nergens meteen aan vast, je kan er gewoon over nadenken. De monteurs waren alle drie de keren keurig op tijd, vriendelijk, werkten keurig en snel en lieten alles netjes achter. En als er een puntje bijgewerkt moet worden, kan je gewoon bellen en dan komt er op korte termijn iemand langs om het te maken. Wij moeten nog een paar ramen laten vervangen en ook dan zullen wij kiezen voor Axxent.
we hadden Axxent gekozen van wegen eerdere klantervaringen. Ze hebben alles waargemaakt. Tijdens het plaatsen was er wel een dingetje, maar dat is heel snel en goed opgelost. Echt een aanrader!
Op de afgesproken dag zijn er 4 boven kozijnen van 9-14u geplaats. Helaas de laatste naar onze mening slordig afgewerkt, maar dat is later keurig netjes opgelost. Ramen zijn handig met de extra 4 lucht standen.
Echte vakmensen aan het werk gehad. In 2 dagen was het zolder en de slaapkamers klaar en alles was weer keurig opgeruimd. Ben zeer tevreden!!
Verder geen enkele toelichting alles was keurig en super geregeld. M.a.w. chapeau.
Goed werk werken netjes in goed overleg.
Mijn ervaring was dat het allemaal netjes geregeld was, wat ik wel jammer vond was dat je met de mannen een afspraak maakt hoe laat ze er zijn zo rond half 8 en dan zijn ze er pas rond 9u. Als ze uit Enschede moeten komen snap ik dit nog, maar als je in de buurt in een hotel slaapt en de volgende dag ook nog niet op de afgesproken tijd aanwezig bent dat vind ik jammer, want je houdt er toch rekening mee. Verder hebben ze uitstekend werk verricht en ziet het er prachtig uit en hebben ze alles keurig achter gelaten.
Mooie kozijnen vakkudig geplaatst door meedenkende monteurs, ze namen amper tijd om te eten zo dat alles zo snel mogelijk klaar was ,wel werd de kwaliteit in het oog gehouden .
Josink Esweg 45
7545PN Enschede
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.