Mooie kozijnen, slechte afhandeling.
Wij hebben op 3 maart 2022 kozijnen boven en beneden laten plaatsen, dit ging eigenlijk meteen al mis doordat er een verkeerde tijds inschatting werd gemaakt betreft het weghalen van een oud muurtje.
Hierdoor een dag extra moeten terugkomen en wilde axxent ook al de rekening daarvoor bij mij leggen.
Uiteindelijk mooie kozijnen en een schuifpui super tevreden mee, maar de hordeur was een onderdeel van vergeten….
Wanneer wilden ze daarvoor terug komen 14 april, vervolgens probeerden ze via de mail de afspraak van 14 april te verzetten naar 20 mei….
Meteen weer contact opgenomen dat ik daar niet mee akkoord ging.
Uiteindelijk is de servicemonteur 15 april gekomen, hartstikke aardige man niks op aan te merken.
Na 24 niet aan de hordeur mogen zitten erachter gekomen dat de hordeur te kort is hij sluit op 3-4cm niet aan
Gebeld, alweer 20 mei komt servicemonteur weer nee hij is echt te kort kan hem ook niet stellen moet wat nieuws komen.
Of opvullen met een profiel er tussen dat wilden wij niet.
Na heel veel gebel en gezeur en emailtjes en duizend maal contact vanuit mijn kant, je moet elke keer zelf erachter aan.
Tot een oplossing gekomen op maandag 27 juni komt er een nieuwe hordeur.
Servicemonteur komt weer nieuwe hordeur past niet, te kort in hoogte…..
Vervolgens heb ik nu dus helemaal geen hordeur meer, wat ik al heel erg vervelend vind.
Maar bel ik vandaag 5 juli over hoe ver het staat met de hordeur of er uberhaupt al een nieuwe in productie is genomen, dat is er niet er is nog vrij weinig gedaan, ik ben boos heel boos en meneer lacht mij aan de andere kant van de telefoon uit…
Zo ontzettend denigrerend en de toon waarop deze manier spreekt zéér onprofessioneel
Ik heb opgehangen want met zo iemand kom ik er niet uit.
Wij zijn inmiddels 4 maanden na plaatsing van de kozijnen en we zitten nog steeds zonder hordeur.