Uiteindelijk goed werk geleverd.
We hadden eind januari een afspraak staan voor het plaatsen van 3 dakramen. Deze werden netjes op tijd geleverd. Helaas kwam door een ongelukje van de beste man te vervallen. Gelukkig was een nieuwe afspraak in februari. Hier gooide het weer roet in het eten, oftewel sneeuw. 25 maart zijn de dakramen geplaatst. Dit ging zeer rap en netjes. Helaas kwam de beste man erachter dat het horgordijn niet meer geplaatst kon worden. We hadden geen ruimte. Gelukkig komt hier een oplossing voor. Het gordijn wordt door Velux teruggenomen, ook al is het een poosje terug dat ze hebben geleverd, of hij kan dit bij een volgende klant installeren. Dit horen we nog.
Gelukkig kon het verduisteringsgordijn wel worden geplaatst.
Het probleem had voorkomen kunnen worden als men eerst ter plaatse komt kijken en dan pas materiaal bestellen. Echter werkt het hier niet zo. Alles gebeurt via mail of Whatsapp contact of bellen. Pas op de dag van plaatsing ontmoet je elkaar.
Nu hopelijk geen last meer van lekkages en dat is het allerbelangrijkst.