Na de digitale melding al snel een telefoontje voor toelichting. Direct daarna een snelle tevreden afwerking van de schade.
geen
Hebben we niet
In mijn hoofd blijft nog steeds spoken, van jaren geleden, dat ik een vraag stelde, daar kreeg ik 3 verschillende antwoorden op: 2 daarvan waren, HET KAN NIET! Het 3 de antwoord was: jij hoor, je bent er gewoon voor verzekerd! Vind ik nog steeds vreemd
gelukkig heb ik niet vaak een beroep hoeven te doen op mijn verzekering maar mijn recente ervaring betrof een kapotte telefoon en dit is heel goed behandelt door dhr Brussaard.
Betrokken en deskundig. Heel snelle afhandeling en uitkering.
Het invullen op de site van het schade formulier is wat omslachtig. Een eenvoudige verwijzing vanaf de home site zou eea al vereenvoudigen.
Binnen twee weken heb ik bericht van hoe de schade afgehandeld wordt. Dat is echt heel snel.
Goede snelle service en informatie.
Schade telefonisch gemeld. Werd direct bevestigd dat deze viel onder onze inboedelverzekering. Dhr. Brussaard gaf aan dat hij nog in de buurt van Westmaas zou zijn die dag en heeft ons vervolgens thuis geholpen met het invullen van het schadeformulier. Nadat we de factuur van de reparatie hadden ingeleverd was het geld een week later aan ons overgemaakt. Al met al voor ons een zeer snelle en fijne afhandeling van deze schade.
altijd te bereiken, prima afwikkeling
weinig persoonlijk contact over de lopende verzekeringen bijv. bij een andere verzekering maatschappij worden de lopende polissen met regelmaat met de klant overlegt of dat alles nog klopt met de huidige situatie.
Het on line invullen van het schade formulier werkte eerst niet goed. Het duurde vrij lang voordat de fout (van HW ass.)ontdekt was. Daarna verliep het gehele traject van melding tot uitkering prima.
Vlotte afhandeling en duidelijke communicatie van de medewerkers die mij geholpen hebben.
Geen
Geen
Dat was een beetje jammer een paar keer moeten bellen voor dat het in orde was.
geen
Ik heb alleen ooit een brief ontvangen dat Hoeksche Waard assuradeuren is opgericht en daarna diverse wijzigingen in polissen zonder persoonlijk overleg en of toelichting. De persoonlijke benadering van den Hartigh was destijds mijn motivatie om over te stappen naar den Hartigh. Echter na de overstap is de persoonlijke benadering volledig verdwenen. Daarom zal ik nu den Hartigh ook niet aanbevelen
Wij betreuren het dat u onze inspanningen op deze wijze moet waarderen. Uw reactie is doorgezonden naar de directie van Hoeksche Waard Assuradeuren. Er zal spoedig contact met u worden opgenomen.
Afstand is vrij groot, persoonlijk contact is begrensd.
Directe en korte lijnen, alsmede de "persoonlijke" relatie.;
Biezenvijver 7
3297 GK Puttershoek
Hoeksche Waard Assuradeuren is een InsurTech volmachtbedrijf met volmachten van meerdere gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen uit binnen- en buitenland. Dit volmachtbedrijf is onderdeel van Den Hartigh Beheer & Exploitatie B.V. en werd opgericht in mei 2007. Als gevolmachtigde hebben wij de bevoegdheid om producten van verzekeraars onder ons eigen merk aan te bieden. Voor de klant levert dit veel voordelen op. Door verregaande geïntegreerde automatisering kunnen wij de klant een snelle polisafgifte en schadeafwikkeling bieden. Alle schade wordt direct en online binnen ons bedrijf afgehandeld volgens vooraf vastgelegde procedures.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.