Den Hartigh is van "oudsher" bij ons bekend , zonder negatieve ervaringen.
Naar aanleiding van een woningbrand bij mijn zoon heb ik , ,als zijn belangenbehartiger contact gehad over de afwikkeling van de schade. Ik heb ervaren dat dit vlot en secuur gaat en was blij met de betrokkenheid. Vooral de duidelijke uitleg over de gang van zaken vond ik erg fijn, gelukkig had ik nog geen ervaring met zo'n ingrijpende gebeurtenis.
Jullie veranderen polissen zonder overleg. Zoals het jullie te pas komt; na de wil van de klant wordt niet gevraagd.
Uw negatieve ervaring is voor ons herkenbaar. Er zijn een aantal polissen gewijzigd zonder dat vooraf een persoonlijk gesprek heeft plaats gevonden. Wij zijn ervan overtuigd dat de wijzigingen in uw voordeel zijn en dat we u als gevolg hiervan in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Eventuele toekomstige wijzigingen zullen wij vooraf overleggen.
reageert snel en adequaat
Het telkens veranderen van verzekeringsmaatschappijen vinden we vervelend. Bij vragen wordt er niet altijd terug gebeld en moeten we daar zelf achteraan.
Uw reactie is herkenbaar. De afgelopen jaren hebben wij diverse polissen ondergebracht in onze volmachten van diverse maatschappijen. Wij zijn ervan overtuigd dat wij met deze stappen die we hebben gemaakt onze dienstverlening aanzienlijk hebben kunnen verbeteren. Wij hebben hierbij de keuze gemaakt om de omzettingen schriftelijk te communiceren. Het is gebruikelijk dat als een maatschappij volmacht verleend er door de gevolmachtigde polissen moeten worden afgegeven, echter wij beseffen dat een persoonlijk gesprek veel onduidelijkheden had kunnen voorkomen.
Verscheidene malen een mail ontvangen, dat er nog een rekening openstond, echter jullie maken gebruik van automatische incasso. Het reageren op vragen van de klant, zou mijns inziens sneller kunnen, maar waarschijnlijk heeft dit te maken met het feit, dat er parttime wordt gewerkt.
Afhandeling en uitbetaling van verzekeringskwesties duren in enkele gevallen te lang en ik moet zelf navragen hoe ver het staat met de afhandeling dan wel uitbetaling
Heel soms duurt het even voor je een reactie terug krijgt......meestal gaat alles wel goed.
reageren snel en adequaat
Bij het oversluiten van mijn autoverzekering heeft men echt alles uit de kast gehaald om mij een scherp aanbod te doen.
Biezenvijver 7
3297 GK Puttershoek
Hoeksche Waard Assuradeuren is een InsurTech volmachtbedrijf met volmachten van meerdere gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen uit binnen- en buitenland. Dit volmachtbedrijf is onderdeel van Den Hartigh Beheer & Exploitatie B.V. en werd opgericht in mei 2007. Als gevolmachtigde hebben wij de bevoegdheid om producten van verzekeraars onder ons eigen merk aan te bieden. Voor de klant levert dit veel voordelen op. Door verregaande geïntegreerde automatisering kunnen wij de klant een snelle polisafgifte en schadeafwikkeling bieden. Alle schade wordt direct en online binnen ons bedrijf afgehandeld volgens vooraf vastgelegde procedures.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.