Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Den Hartigh is van "oudsher" bij ons bekend , zonder negatieve ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Naar aanleiding van een woningbrand bij mijn zoon heb ik , ,als zijn belangenbehartiger contact gehad over de afwikkeling van de schade. Ik heb ervaren dat dit vlot en secuur gaat en was blij met de betrokkenheid. Vooral de duidelijke uitleg over de gang van zaken vond ik erg fijn, gelukkig had ik nog geen ervaring met zo'n ingrijpende gebeurtenis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Jullie veranderen polissen zonder overleg. Zoals het jullie te pas komt; na de wil van de klant wordt niet gevraagd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
  • Omschrijf uw positieve ervaring Bij schade alleen goede hulp,
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

reageert snel en adequaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Het telkens veranderen van verzekeringsmaatschappijen vinden we vervelend. Bij vragen wordt er niet altijd terug gebeld en moeten we daar zelf achteraan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
  • Omschrijf uw positieve ervaring Schade vorig jaar is prima opgelost.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verscheidene malen een mail ontvangen, dat er nog een rekening openstond, echter jullie maken gebruik van automatische incasso. Het reageren op vragen van de klant, zou mijns inziens sneller kunnen, maar waarschijnlijk heeft dit te maken met het feit, dat er parttime wordt gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
  • Omschrijf uw positieve ervaring Er word opvolging gegeven aan datgene wat de klant vraagt. Bij schade geen problemen i.v.m. uitkeringen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Afhandeling en uitbetaling van verzekeringskwesties duren in enkele gevallen te lang en ik moet zelf navragen hoe ver het staat met de afhandeling dan wel uitbetaling

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
  • Omschrijf uw positieve ervaring Diederik is er bijna altijd en kent ons dossier als zijn broekzak. Daphne is ook zeer correct en ook zeer goed op de hoogte. Ik mocht zelfs van een whatsapp gebruik maken om foto's door te sturen, er wordt altijd getracht om een goede oplossing te vinden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel soms duurt het even voor je een reactie terug krijgt......meestal gaat alles wel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
  • Omschrijf uw positieve ervaring Altijd wordt je op een positieve manier verwelkomd aan de telefoon.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

reageren snel en adequaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij het oversluiten van mijn autoverzekering heeft men echt alles uit de kast gehaald om mij een scherp aanbod te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen

Bedrijfsgegevens

Biezenvijver 7

3297 GK Puttershoek

078-6769000

[email protected]

Over Hoeksche Waard Assuradeuren

Hoeksche Waard Assuradeuren is een InsurTech volmachtbedrijf met volmachten van meerdere gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen uit binnen- en buitenland. Dit volmachtbedrijf is onderdeel van Den Hartigh Beheer & Exploitatie B.V. en werd opgericht in mei 2007. Als gevolmachtigde hebben wij de bevoegdheid om producten van verzekeraars onder ons eigen merk aan te bieden. Voor de klant levert dit veel voordelen op. Door verregaande geïntegreerde automatisering kunnen wij de klant een snelle polisafgifte en schadeafwikkeling bieden. Alle schade wordt direct en online binnen ons bedrijf afgehandeld volgens vooraf vastgelegde procedures.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.