Snel, adequaat, men neemt de zorgen meteen over.
Na gemakkelijk contact met de betreffende persoon te hebben gekregen, heeft zij direct geregeld dat de glaszetter contact met mij heeft opgenomen en de volgende dag is de schade door een medewerker van het aangesloten bedrijf perfect gerepareerd. Ook de de betaling van de reparatie is direct door De Heer & Partners aan het bedrijf voldaan, zodat er nadien geen enkele nota's o.d. meer hoeven worden opgestuurd.
Moest worden door gewezen naar de DAS Uw schade afd kon dit niet aan en zou graag weer een nieuw schade formulier ontvangen hartelijke groeten
Altijd bereikbaar, snelle afwikkeling, overleg altijd mogelijk
Er is een luisterend oor als je belt. reactie volgt als wij erom vragen. Een gesprek verloopt duidelijk en daarna wordt de afgesproken handeling uitgevoerd.
Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u de behandeling van uw schade, ondanks onze inzet hiervoor, niet als positief hebt ervaren. Buiten kantooruren zijn wij in principe altijd op twee noodnummers (06-nummers) bereikbaar voor het melden van calamiteiten. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om te proberen u in voorkomende gevallen beter van dienst te zijn.
zeer snelle behandeling en afhandeling prima
helaas door mijn fout, een flinke schade. gemeld en alles door meerdere personen in orde gekomen, klasse hoe zo snel is opgelost; zitten voor mij persoonlijk ook extre 20 uur werk in, en beetje opgelost nogmaals dank het nieuwe jaar kan weer goed beginnen; ik wens jullie allemaal een zeer goed 2014
Ik ben zeer tevreden. Alles was snel geregeld.
Snelle afhandeling en correcte telefonische ondersteuning/ lees uitleg.
Ik hoorde lange tijd niets over de afhandeling, maar na één telefoontje werd alles correct en vlot geregeld .Ik werd schriftelijk op de hoogte gehouden en uiteindelijk kreeg ik een duidelijke brief dat alles afgehandeld was.
Heel netjes en duidelijk maar na zoveel jaren al bij uw verzekert weten wij niet beter. Wij hopen nog vele jaren bij uw verzekert te kunnen zijn.. Uw en alle medewerkers fijne dagen en een gezond 2014 toegewenst. Familie Weijers.
1 telefoontje is genoeg voor als er iets is en alles wordt gelijk geregeld.
kort en bondig, snelle behandeling en afhandeling!
Ben zeer tevreden over De Heer & Partners. Snelle en correcte afhandeling en duidelijke taal. Mooi verzorgde brieven!
Ik ben al veel jaren bij de Heer en dat bevalt goed. Alles wordt goed behandeld.
eenvoudige en snelle afhandeling
Correcte afhandeling zoals we van De Heer gewend zijn.
Helaas moet ik u mededelen dat ik niet tevreden ben met de manier waarop deze schade is behandeld door De Heer en Partners. Op 6 november jl heb ik het schadeformulier voor de opstalverzekering van de V.v.E Judith Leysterstaat ingevuld voor de schade die ontstaan was in huis nr 35zw. Op 12 november jl kreeg ik van u een antwoord terug waarin vermeld stond dat de verzekeraar helaas niet tot schadevergoeding kon overgaan. In deze brief werd het mij niet duidelijk dat u op welke wijze ook ,voor mij als verzekerde, bent opgetreden. Wat mij verbaast. Ik was van oordeel dat u voor mij als tussenpersoon zou optreden en in ieder geval uw best zou doen voor mij als klant er meer uit te halen dan alleen maar een briefje met de bevestiging dat ik niets zou ontvangen. Ik zou graag willen weten hoe u uw taak ziet als tussenpersoon. Bent u er voor de verzekeraar of ook misschien voor de verzekerde. Ik heb geluk dat ik één van die personen ben die niet gauw eens is met de eerste mening. Ik, als klant, heb u gebeld en pas vanaf dat moment bent u in aktie gekomen met het resultaat dat ik uiteindelijk € 935,18 heb mogen ontvangen. Ik vind dit een kwalijke zaak dat ik er voor moet zorgen dat u uw werk voor mij doet en dit is dan ook de reden dat ik absoluut niet tevreden ben met de afhandleing van deze zaak.
Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden was over de afhandeling van uw schade. Inmiddels hebben wij uitgebreid contact met u gehad en de zaak bekeken. Bij een onverhoopte volgende schade vertrouwen wij erop u wel geheel naar tevredenheid te kunnen helpen.
Ik ben positief verrast over de zeer snelle en accurate afhandeling van de schade. In 2 of 3 dagen stond het geld op mijn rekening.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.