Filters

9

goede service, goed behandeld

Snel, adequaat, men neemt de zorgen meteen over.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
10

perfect, zeker aan te bevelen

Na gemakkelijk contact met de betreffende persoon te hebben gekregen, heeft zij direct geregeld dat de glaszetter contact met mij heeft opgenomen en de volgende dag is de schade door een medewerker van het aangesloten bedrijf perfect gerepareerd. Ook de de betaling van de reparatie is direct door De Heer & Partners aan het bedrijf voldaan, zodat er nadien geen enkele nota's o.d. meer hoeven worden opgestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen
6

voldoende, een redelijke ervaring

Moest worden door gewezen naar de DAS Uw schade afd kon dit niet aan en zou graag weer een nieuw schade formulier ontvangen hartelijke groeten

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet
  • Totaal oordeel
9

goede service, goed behandeld

Altijd bereikbaar, snelle afwikkeling, overleg altijd mogelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet
  • Totaal oordeel
5

slechter dan verwacht

Er is een luisterend oor als je belt. reactie volgt als wij erom vragen. Een gesprek verloopt duidelijk en daarna wordt de afgesproken handeling uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Er is alleen bereikbaarheid in kantooruren, zodat brand niet gemeld kan worden daar. ook geen belangstelling erbij. Andere verzekeringen(van onze zoon) doen dat wel. Geen eigen initiatief om na te gaan of afhandeling vlot verloopt, ook niet als noodsituatie is uiteengezet. Klant krijgt zelf meer voor elkaar dan uw bureau. Te weinig effectieve hulp dus.
10

perfect, zeker aan te bevelen

zeer snelle behandeling en afhandeling prima

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
9

goede service, goed behandeld

helaas door mijn fout, een flinke schade. gemeld en alles door meerdere personen in orde gekomen, klasse hoe zo snel is opgelost; zitten voor mij persoonlijk ook extre 20 uur werk in, en beetje opgelost nogmaals dank het nieuwe jaar kan weer goed beginnen; ik wens jullie allemaal een zeer goed 2014

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
9

goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden. Alles was snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet
  • Totaal oordeel
9

goede service, goed behandeld

Snelle afhandeling en correcte telefonische ondersteuning/ lees uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet
  • Totaal oordeel
9

goede service, goed behandeld

Ik hoorde lange tijd niets over de afhandeling, maar na één telefoontje werd alles correct en vlot geregeld .Ik werd schriftelijk op de hoogte gehouden en uiteindelijk kreeg ik een duidelijke brief dat alles afgehandeld was.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
8

goede service, goed behandeld

Heel netjes en duidelijk maar na zoveel jaren al bij uw verzekert weten wij niet beter. Wij hopen nog vele jaren bij uw verzekert te kunnen zijn.. Uw en alle medewerkers fijne dagen en een gezond 2014 toegewenst. Familie Weijers.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
10

perfect, zeker aan te bevelen

1 telefoontje is genoeg voor als er iets is en alles wordt gelijk geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
9

goede service, goed behandeld

kort en bondig, snelle behandeling en afhandeling!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet
  • Totaal oordeel
9

goede service, goed behandeld

Ben zeer tevreden over De Heer & Partners. Snelle en correcte afhandeling en duidelijke taal. Mooi verzorgde brieven!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: geen
9

goede service, goed behandeld

Ik ben al veel jaren bij de Heer en dat bevalt goed. Alles wordt goed behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
8

goede service, goed behandeld

eenvoudige en snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
7

voldoende, een redelijke ervaring

Correcte afhandeling zoals we van De Heer gewend zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: de schadevergoeding duurde wel iets langer dan verwacht, maar zal waarschijnlijk aan de tegen partij hebben gelegen
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas moet ik u mededelen dat ik niet tevreden ben met de manier waarop deze schade is behandeld door De Heer en Partners. Op 6 november jl heb ik het schadeformulier voor de opstalverzekering van de V.v.E Judith Leysterstaat ingevuld voor de schade die ontstaan was in huis nr 35zw. Op 12 november jl kreeg ik van u een antwoord terug waarin vermeld stond dat de verzekeraar helaas niet tot schadevergoeding kon overgaan. In deze brief werd het mij niet duidelijk dat u op welke wijze ook ,voor mij als verzekerde, bent opgetreden. Wat mij verbaast. Ik was van oordeel dat u voor mij als tussenpersoon zou optreden en in ieder geval uw best zou doen voor mij als klant er meer uit te halen dan alleen maar een briefje met de bevestiging dat ik niets zou ontvangen. Ik zou graag willen weten hoe u uw taak ziet als tussenpersoon. Bent u er voor de verzekeraar of ook misschien voor de verzekerde. Ik heb geluk dat ik één van die personen ben die niet gauw eens is met de eerste mening. Ik, als klant, heb u gebeld en pas vanaf dat moment bent u in aktie gekomen met het resultaat dat ik uiteindelijk € 935,18 heb mogen ontvangen. Ik vind dit een kwalijke zaak dat ik er voor moet zorgen dat u uw werk voor mij doet en dit is dan ook de reden dat ik absoluut niet tevreden ben met de afhandleing van deze zaak.

  • Aanbevelen? Nee
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet
  • Totaal oordeel
8

goede service, goed behandeld

Ik ben positief verrast over de zeer snelle en accurate afhandeling van de schade. In 2 of 3 dagen stond het geld op mijn rekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schadeafdeling is goed bereikbaar
  • De schade was eenvoudig in te dienen
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
  • De schade is snel afgehandeld
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
  • De afwijzing van de schade is in begrijpelijke taal uiteengezet N.v.t.
  • Totaal oordeel

Bedrijfsgegevens

Rijksstraatweg 269

2024DH Haarlem

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.