Goed geregeld
Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Goedkoper dan ieder ander
Zeer tevreden mij heb wel wat aanpassing gedaan voor het aansluiten met bestaande veranda maar door de goede beschrijving geen problemen gehad ben zeer tevreden
Prima gegaan allemaal , alleen toen ik nog een onderdeeltje ( deurgreep) op locatie ben komen halen ben ik slecht behandeld.Dit kan en moet beter.
Goede kwaliteit alleen lang moeten wachten tot alles binnen was
Beste Ton, We vinden het fijn om te lezen dat u positief bent over de kwaliteit die wij bieden. Het spijt ons dat u minder te spreken bent over de levertijd. We streven altijd naar een zo kort mogelijke levertijd, maar door drukte is het helaas onvermijdelijk dat de producten langer op zich laten wachten. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Ontzettend blij met de prachtige glazen schuifwand. Levering liet wat langer op zich wachten, maar de twee heren die de bestelling kwamen brengen, waren erg behulpzaam. We kregen nog de nodige tips en tricks mee en hadden de ramen zelf al voor de middag geplaatst. Een echte aanwinst voor het najaar!
Beste Marlies, Vriendelijk bedankt voor uw mooie recensie! We vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de glazen schuifwand, onze medewerkers en de snelle plaatsing. Het spijt ons dat u niet tevreden bent over onze levertijden. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Goed
Beste Bart, Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het fijn om te zien dat u zo tevreden bent. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe glazen schuifwand. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Conform afspraak heb ik de dag voordat de overkapping geleverd zou worden telefonisch contact opgenomen met het servicepunt en geïnformeerd naar het tijdstip van levering. Dit vanwege het gegeven dat het afleveradres niet mijn woonadres is. Desgevraagd werd mij medegedeeld dat levering zou plaatsvinden tussen 09:00 en uiterlijk 10:30 uur. Nadat om 10:45 uur zich nog niemand gemeld had heb ik nogmaals telefonisch geïnformeerd naar het tijdstip van levering. Uiteindelijk heeft levering plaatsgevonden ruim 3 uur na eerder opgegeven tijdstip. Onder het mom van Corona richtlijnen werd aangegeven dat men de af te leveren spullen niet via de tussenwoning naar de achterzijde van de woning kon brengen. Dit ondanks het gegeven dat de te doorlopen gang maximaal werd geventileerd en mondkapjes beschikbaar waren. Ook de mogelijkheid om de materialen via een brandgang achterom de woning te brengen werd resoluut afgewezen met de mededeling dat dit moeilijk zo niet ondoenlijk was. Materialen werden derhalve in de voortuin gelegd, niet bij de voordeur doch zo dicht mogelijk bij het trottoir/de straat. Vervolgens werd mij gevraagd om de lijst met geleverde materialen ongezien af te tekenen. Ook het gezamenlijk controleren op compleetheid en eventuele beschadigingen werd van de hand gewezen met de opmerking "Als iets niet goed is kunt u via de klantenservice reclameren". Ik heb sterk het gevoel dat men door een snelle levering een deel van de verloren tijd op die manier wilde inhalen.
Beste heer Smeets, Wat vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over onze levering. We streven ernaar te leveren binnen het aan u aangegeven tijdvak. Helaas kan het door onvoorziene omstandigheden, zoals drukte onderweg of een uitgelopen levering elders, voorkomen dat de levering langer onderweg is. Wij betreuren echter dat dit niet tijdig met u is gecommuniceerd. Bij een levering, leveren wij tot aan de eerste drempel. Onze medewerkers zullen de route naar de gewenste afleverplek altijd beoordelen op veiligheid en de mogelijkheid om de levering zonder schade af te kunnen leveren. Mochten zij beslissen dat de route niet aan deze eisen voldoet, dan zijn zij bevoegd om uw bestelling op een andere plek, dan door u gewenst, te leveren. Omdat onze chauffeurs meerdere bestellingen per rit vervoeren, kunnen zij helaas niet wachten tot u de complete levering heeft gecontroleerd. Onze bestellingen worden op voorhand gecontroleerd op volledigheid. Mocht er onverhoopt toch iets niet in orde zijn dan adviseren wij dat u contact opneemt met de afdeling Service. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u alsnog kan genieten van uw nieuwe terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal
met het product is niets mis. Met de klantvriendelijkheid wel. Er ging erg veel mis met de levering en ik werd niet serieus genomen of vriendelijk geholpen. Er werd mij het gevoel gegeven dat ik alles fout deed.
Beste Richard, Wat spijtig om te horen dat u ontevreden bent over de levering en de manier waarop u bent geholpen. We nemen uw reactie mee en zullen kijken wat we hieraan kunnen verbeteren. Onze excuses als wij u het gevoel hebben gegeven dat we u niet serieus nemen. Wij hopen dat u alsnog kan genieten van uw nieuwe terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
het kan niet zo zijn dat je 6 weken op je bestelling moet wachten terwijl het op voorraad ligt want als ik het zelf was komen halen dan kon dat meteen en nu word je 3 dagen voor dat geleverd zou worden opgebeld met de mededeling dat de spullen er niet zijn
Beste Peter, Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Wij streven inderdaad naar een kortere levertijd, maar helaas kan het door drukte voorkomen dat de levertijd iets laner is. We proberen altijd zo snel mogelijk een leverdatum in te plannen en doen ons uiterste best om de tijd in te perken. Bedankt voor de tip over de communicatie en planning, we zullen kijken wat we hieraan kunnen verbeteren. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Glazen wand besteld. levertijd zou 10 dagen bedragen. Dit werd na een telefoontje 6 weken. Na een 2e telefoontje werd dit 10 weken. 3 dagen vooraf werd er gebeld dat bepaalde onderdelen nog niet leverbaar waren. We hebben de bestelling uiteindelijk afgezegd.
Beste Chantal, We vinden het jammer om te horen dat u ontevreden bent over de langere levertijd en dat de communicatie hierover niet goed is verlopen. Door onvoorziene drukte kan het helaas voorkomen dat dat levertijd langer blijkt te zijn dan oorspronkelijk de verwachting was. We proberen altijd zo snel mogelijk een leverdatum in te plannen. Op onze website willen we klanten ook op de hoogte houden van de levertijden. Onze excuses dat u niet goed geïnformeerd was en dat u uiteindelijk de bestelling heeft geannuleerd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Wij hebben de bestelling geplaats bij de mooie showroom waar we netjes geholpen werden, op de voorwaarde dat het in mei geplaatst zou worden ivm de planning met andere tuinwerkzaamheden. De dag van de plaatsing kwam niemand opdagen en ik moest er zelf meerdere keren er achteraan bellen om vervolgens te horen dat er niemand komen zou ivm een ziekmelding. Wij hadden al voorbereidingen getroffen in de tuin zoals terras er uit halen, regenpijpen verwijderd enz. Dus waren er goed ziek van ook omdat we 2 kleine kinderen hebben die erdoor niet fatasoenlijk in de tuin meer konden spelen. Nu moesten we anderhalf maand langer wachten op de overkapping op aandringen. Ze wouden het nog later uitstellen. De kosten die we gemaakt hadden zouden we een compensatie voor krijgen. Dat is niet gebeurd. 2 dagen voor de plaatsing kreeg ik ineens een mail met een rekening (met extra montage kosten) die ik voor de plaatsing nog moest betalen anders zouden ze niet komen. Achteraf bleek dat die kosten onnodig en onterecht. De 2e keer kwamen ze gelukkig wel. Na het plaatsen lag er overal door de tuin slijpsel verspreid, planten zijn takken van afgebroken en de afstandsbedieningen van de verlichting misde, die hebben de monteurs per ongeluk mee genomen denk ik want ik had ze wel zien liggen. Ik belde meteen op maar niemand kon helpen om die jongens ff te zien te bereiken en ik moest maar een email sturen waar je vervolgens geen reactie op krijgt. Later wordt er toch zonder iets te terug melden plat in een kartonnetje bezorgd. De overkapping is super mooi maar door de slechte ervaring zou ik dit bedrijf niet aanbevelen.
Beste mevrouw van Wordragen, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de levering, communicatie en de afhandeling van de montagewerkzaamheden. Wij betreuren het dat de montage uitgesteld moest worden wegens ziekte van een van onze monteurs. Helaas hebben wij vanwege de drukte, geen plaatsvervangende monteur mee kunnen sturen voor de montage van uw terrasoverkapping. Wij hebben getracht, zo snel mogelijk een nieuwe afspraak voor de montage in te plannen. Onze excuses voor de hinder die u hierdoor heeft ondervonden. Wij hebben telefonisch contact met u gehad met betrekking tot het ontbreken van de afstandsbedieningen. Uiteraard was het meenemen van deze afstandsbedieningen een fout van onze kant, waarvoor onze excuses. Het telefonisch contact met u vond plaats op de dag nadat de overkapping geplaatst werd, zodoende dat wij de monteurs die uw overkapping gemonteerd hebben, niet meer konden bereiken. Daarna hebben wij de afstandsbedieningen verstuurd en u daar per email van op de hoogte gebracht. Wellicht heeft u dit emailbericht gemist. Tevens hebben we dit nogmaals bevestigd, nadat u onze klantenservice hierover gebeld heeft. Nogmaals onze excuses voor de gemaakte fouten. Wij hopen dat u alsnog kan genieten van uw terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal
het materiaal is goed en heel netjes echter mijn bestelling liep maar liefst 6 weken vertraging op toen ik daarop reageerde werd ik op een zeer koele manier te woord gestaan ook door de manager waar ik naar gevraagd had het kwam er op neer dat ik het maar moest accepteren. Ik had geen keuze, ik had immers al moeten betalen vooraf
Beste Jac, Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de levertijd. We streven inderdaad naar een kortere levertijd, maar helaas kan het door de drukte voorkomen dat de levertijd iets langer is. We proberen altijd zo snel mogelijk een leverdatum in te plannen. Bedankt voor de tip betreffende de levertijd. Wij zullen kijken wat we hieraan kunnen verbeteren. Nogmaals onze excuses voor de gemaakte fout. Wij hopen dat u alsnog kan genieten van uw nieuwe zonwering. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal
We werden netjes op de hoogte gehouden wanneer onze levering plaats ging vinden en het werd met veel zorgvuldigheid en door zeer vriendelijke medewerkers op plaats van bestemming gezet.
Beste meneer Donders We vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en medewekers. Vriendelijk bedankt voor uw recensie en nog veel plezier gewenst met uw nieuwe overkapping. Als u nog mooie foto's heeft van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Mijn idee was voor de zomer de overkapping aan mijn huis te hebben gemonteerd en te kunnen genieten... Liep even anders helaas: - in maart besteld - zou 5 juni geleverd worden - in week van 5 juni werd ik gebeld; moderne staanders waren niet in voorraad; of ik genoegen nam met de klassieke - op 5 juni bleken eerst om kwart over 6 ochtend en later kwart voor zeven voor de deur te hebben gestaan, ook gebeld (heb mijn telefoon op stil in nacht). Balen, ze reden door - gelijk gebeld; levering was niet alsnog na te leveren, ophalen kon ook niet, eerstvolgende mogelijkheid 27 juli (!!). Klantvriendelijkheid nul, inlevingsvermogen beneden 0 en flexibiliteit ook ver beneden peil. - mijn aannemer zou op 8 juni monteren, hij ging zaterdag -na tel. overleg- naar Eindhoven om spullen op te halen - hij stond ruim 1,5u in de rij te wachten, vervolgens blijken aantal onderdelen niet in voorraad, onverrichte zaken huiswaarts en montage gecanceld... - gelijk weer gebeld met planning voor nieuwe leverdatum: 24/7!! - dit keer gecheckt hoe laat ze zouden leveren (idd weer vroeg, 7u) - en gelukt dit keer... - inmiddels overkapping geplaatst en blij - je bent niet meer dan een bestelnummer in de massa en met alle hectiek (goed om je te realiseren bij het bestellen) ;-) O ja, nog een onderdeel vergeten uit de laden bij levering.... of ik daar dan een week op kon wachten of evt zelf kon ophalen... Niet dus
Beste Judith, Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de leveringen en de communicatie. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw bestelling na de eerste poging tot levering niet volledig geleverd kon worden, onze excuses voor het ongemak. We streven naar een kortere lever en afhaaltijd, maar helaas kan het door de drukte voorkomen dat de lever en afhaaltijd langer is dan u van ons gewend bent. Wij doen ons uiterste best om de tijd in te perken. Bedankt voor de tip betreffende de communicatie en planning. Wij zullen kijken wat we hieraan kunnen verbeteren. Nogmaals onze excuses voor de gemaakte fout. Wij hopen dat u alsnog kan genieten van uw nieuwe terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal
2 x keer gebeld voor een bezorgd datum
Beste Inge, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Ondanks de corona een goede regeling wat betreft de toegang tot de showroom. Goed geholpen door de medewerkster. Nette levering. Vriendelijk personeel van het transport. Goede beschrijving van de opbouw.
Beste Ron, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij doen er alles aan om ook in de huidige omstandigheden u de maximale service te bieden die u van ons gewend bent! We wensen u veel plezier met uw glazen schuifwand. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Perfecte levering door buitengewoon vriendelijke mensen.
Beste H. Koninkx, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn verheugd om te lezen dat u tevreden bent over onze levering en onze medewerkers. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Prima maar een beetje lange levertijd
Beste Bas, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw glazen schuifwand! Bedankt voor de tip betreffende de verpakkingen van onze producten. Wij zullen kijken wat we hieraan kunnen verbeteren. Wij wensen u nog maximaal plezier met uw glazen schuifwand. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Een onderdeel was niet meegeleverd, daarnaast had ik achteraf een artikel teveel besteld. Dit omgeruild, geen probleem.
Beste Ben, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service! Wij wensen u nog maximaal plezier met uw glazen schuifwand. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Snel en makkelijk besteld via de website. Keurig geleverd.
Beste Mike, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze website en onze service! Wij wensen u nog maximaal plezier met uw glazen schuifwand. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Deuren besteld levertyd langer als gezegd en 1 deur beschadigd de levertyd voor vervanging ook weer 4wkn
Beste Miranda, Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de langere levertijd. We streven inderdaad naar een kortere levertijd, maar helaas kan het door de drukte voorkomen dat de levertijd langer is. We proberen altijd zo snel mogelijk een leverdatum in te plannen. Wij proberen onze klanten zo volledig mogelijk te informeren middels onze website. Onze excuses dat u niet op de hoogte was van de huidige levertijden. Nogmaals onze excuses voor de late levering en omruil van het glas. Wij hopen dat u alsnog kan genieten van uw nieuwe glazen schuifwanden. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal
het plaatsen ging super. Maar jullie zijn vergeten de loodgieter te verwittigen waardoor ik meerdere klachten heb weg gelegd waar ik niks van gehoord heb tot op heden en uiteindelijk een maand lang met een gat in de tuin gezeten heb terwijl jullie voorwaarde binnen 1 week aansluiten is. Ik zou nu nog steeds iets moeten horen van de klacht die er ligt, maar geloof niet dat jullie er uberhaupt ooit mee bezig zijn geweest.
Beste Alyssa, Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over het contact vanuit Tuinmaximaal. Na de montage hoort de externe loodgieter binnen een week contact met u op te nemen voor het maken van een afspraak, onze excuses dat dit bij u niet het geval is. Wij gaan intern onderzoeken hoe wij dit kunnen verbeteren. Wij zetten uw bericht direct door naar de afdeling service. Nogmaals onze excuses voor de gemaakte fout. Wij hopen dat u alsnog kan genieten van uw nieuwe terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal
Op 31-07 is de plaatsing (door Tuinmaximaal) afgerond. Mooie veranda, blij met het resultaat. Na controle is gebleken dat de ingebouwde verlichting niet werkzaam is. Op 01-08 telefonisch melding gemaakt. Op 03-08 en 05-08 wederom telefonisch / mail melding gemaakt. Het is simpelweg niet mogelijk om een afspraak te maken voor herstel. “Het systeem dit...” Geen enkele medewerker kan iets voor je betekenen. Na veel gedoe gesproken met de afdeling planning. Op 7 september wordt het probleem opgelost. Ofwel 6 weken na montage. Aangegeven dat dit niet acceptabel is. Een defect is mogelijk, maar los dit binnen afzienbare tijd op. Medewerkers zijn niet voor rede vatbaar en kunnen niks voor je betekenen. Kortom; mooie veranda, maae zéér slechte service!
Beste Jeffrey, Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de service. We streven er naar om in zo een korte mogelijke tijd de herstelwerkzaamheden uit te voeren, maar helaas kan het door de drukte voorkomen dat deze tijd langer is. We proberen altijd zo snel mogelijk een reparatiedatum in te plannen. Helaas zijn wij afhankelijk van de beschikbaarheid van onze monteurs, wij doen onze uiterste best om deze tijd in te korten. Nogmaals onze excuses. Wij hopen dat u alsnog kan genieten van uw nieuwe terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal
Geweldige service, door een foutje in het magazijn heb ik het verkeerde item ontvangen, na te telefonisch overleg heb ik zeer snel her juiste item ontvangen. Top geregeld.
Rooijakkersstraat 8
5652BB Eindhoven
Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.