Kierkels is niets te veel! Zij zijn twee keer bij ons geweest om zaken te bespreken en door een misverstand kon de opdracht helaas niet doorgaan! Maar we kunnen Kierkels meer dan aanbevelen! Dit strookt ook met de geluiden die we al hadden gehoord. Bij een volgende gelegenheid zullen wij zeker aan Kierkels denken. Als alle bedrijven zouden handelen in de geest van Kierkels zou alles een stuk prettiger worden!
Ik had generlei ervaring met tegelbedrijven incl. vloerverwarming en heb voor Kierkels gekozen vanwege de sinds lange tijd op de TV geziene reclame. Dit was, zoals zich snel toonde, een zeer goede ingeving. Onze dank aan alle medewerkers van firma Kierkels voor de vriendelijke en kundige afwikkeling.
Wij hebben een tegelvloer met vloerverwarming gekocht bij Kierkels. Toen de vloerverwarming aan mocht en deze niet naar behoren functioneerde, belden wij Kierkels. Wij werden naar de leverancier van de vloerverwarming verwezen. Vreemd want wij hadden Kierkels de opdracht gegeven. Wij kregen van Kierkels zelfs de boodschap dat wij maar tot maandag moesten wachten. Daarnaast ligt 1 tegel aan een kant lager dan de rest. Kierkels weigert dit op te lossen, met de mededeling dat correctie te veel kosten met zich mee brengt en beroept zich er vervolgens op dat deze afwijking binnen de normen valt. Kierkels doet niet aan aftersales. Hoe goed en professioneel zou het zijn als er na oplevering van de vloer een bezoekje of een telefoontje zou zijn of de opdracht naar tevredenheid is uitgevoerd. Kierkels doet hier niet aan.
Beste Sandra en Ralph, We hebben bij jullie een compleet nieuwe cementdekvloer aangelegd, met vloerverwarming plinten en natuurlijk een tegel in de hal woonkamer en keuken. Alles is volgens planning op dag en tijd uitgevoerd op het aanbrengen van de plinten na. Maar dit kwam omdat uw muren niet droog waren, hiervoor zijn we dus netjes en kosteloos terug gekomen toen de muren wel droog waren. Toen op een zaterdagmiddag na 6 weken een telefoontje kwam dat de vloerverwarming bij het de eerste keer aanzetten niet werkte, hebben we u aangegeven dat de servicedienst van de vloerverwarming niet op zaterdag werkt, maar dat we ze op maandagmorgen als eerste met u zouden laten bellen om het probleem te achterhalen en een oplossing te vinden. Dit was voor u onacceptabel en u stond erop dat u per direct iemand van de servicedienst te spreken kreeg. Aangezien er niemand bereikbaar was konden we u dat helaas niet bieden. Na een uiterste inspanning van ons is het toch nog gelukt om op zaterdagmiddag iemand te bereiken en is het probleem dezelfde dag nog opgelost. In dat zelfde telefoontje was het ook dat we te horen kregen (na 6 weken) dat er een tegel was die slecht lag en wat we daar aan zouden doen. We hebben niet geaarzeld en meteen een afspraak met u gemaakt om te komen kijken naar het probleem en een oplossing te zoeken. Bij u aangekomen bleek dat het ging om 1 tegel in de kamer waarvan een puntje iets lager lag dan de naastgelegen tegel. We hebben toen meteen aangegeven dat dit niet aan de tegelzetter ligt, maar dat een keramische tegel kleine afwijkingen kan en mag hebben en dat dit hier ook het geval was. Aangezien dit voor u weer een onoverkomelijk probleem was hebben we aangegeven dat we met de tegelzetters zouden overleggen en kijken of we de tegel konden/wilden vervangen. Binnen 7 werkdagen hadden we een officiële in gebreke stelling binnen. “Daarom verzoeken en voor zover nodig sommeren wij u om binnen 14 dagen de gebreken te herstellen. Als u dit niet doet, dan bent u in verzuim en houden wij ons het recht voor verdere rechtsmaatregelen te nemen. Bovendien stellen wij u nu al aansprakelijk voor alle door ons geleden en nog te lijden schade.” Was de boodschap die we van u kregen zonder dat we terug waren gekomen op het overleg met de tegelzetters. We hebben toen ook weer meteen gereageerd. “Ik heb bij mijn bezoek ook aangegeven dat ik de tegelzetter naar zijn standpunt zou vragen en heb verder deze week nog overleg gehad met de lijmleverancier. De uitkomst hiervan is dat de risico’s van onthechting en beschadiging van omliggende tegels/plinten en muren in dit geval zo groot zijn dat deze niet in verhouding staan tot het behaalbare optische voordeel. De afwijking die op 1 plek in de vloer zit is ons inziens te wijten aan een kleine afwijking in de tegel zelf. Deze afwijking valt ruim binnen alle normen die aan een keramische tegel gesteld mogen worden.” Zoals u ziet hebben we het nooit over kosten gehad, maar over risico’s. Verder stelt u in de mail die we vandaag hebben mogen ontvangen. “Klantenvertellen.nl is een wassen neus, want u plaatst alleen de reviews die u in een goed daglicht stellen. Niet echt sterk van u. Deal met de klachten en dan hoeft u geen reviews achter te houden”. Ik heb geen idee waarop u baseert dat we onze beoordelingen kunnen beïnvloeden, maar ik kan u melden dat dit absoluut niet het geval is. Het klopt wel dat we heel veel positieve beoordelingen hebben, maar dat zijn toch echt unieke beoordelingen die klanten zelf hebben geschreven zonder enige tegenprestatie van ons. Wat wij niet sterk vinden is ons een beoordeling geven van een 1 terwijl alles behalve uw betaling binnen gezamenlijk overeengekomen afspraken en super netjes is verlopen. Dat we een meningsverschil hebben over een ons inziens kleine afwijking in 1 tegel hebben klopt, maar daar veranderd deze beoordeling niets aan. We vinden het erg jammer dat het zo loopt en dat u niet tevreden bent, maar zullen ons standpunt niet veranderen. Het risico op beschadiging van omringende tegels de plinten en daarmee ook de nieuw gestucte muur, wegen ons inziens echt niet op tegen de voordelen die te halen zijn.
Wij vinden dat de jongens goed, hard en precies gewerkt hebben wij zijn zeer tevreden.
Gewoon een zeer correcte en professionele club!
Prima werk, komen hun afspraken na, zeer secuur, fijne mensen die het werk verrichten.
gewoon alles goed geregeld ook de andere bedrijven die voor Kierkels werken alles was netjes uitgevoerd
Komen hun afspraken meer dan 100 % na. Hebben zelfs nog iets extra gedaan. Tegelzetter was bereid om in zijn kerstvakantie onze tegels te leggen. Chapeau !
Prettige en duidelijke behandeling in de winkel en advies thuis. Zeer mooie aanleg en afwerking van de nieuwe vloer. Al met al zeer tevreden.
Vriendelijke en positieve benadering, duidelijke uitleg en advies.
Fijn vakkundig personeel!! Aanrader!!
The whole procedure worked so well. All the contractors were great: good characters who arrived on time and enjoyed a good laugh! During the process we discovered a water leak which we dealt with. Despite this the installation was able to go ahead and no delays were experienced, despite the location of the leak. Overall, everything worked smoothly and efficiently and we wouldn't hesitate to recommend Kierkels to others planning to update their floors.
Zeer fijne service en gesprekken gehad. Tegelzetters hebben ontzettend hard gewerkt en een nog mooier eind resultaat opgeleverd. Één woord grote klasse!!
Vanaf de eerste dag dat we bij Kierkels binnen liepen voelde het goed. Goed advies gekregen over wat we het beste wel en niet konden doen. Ook de jongens die de tegels kwamen leggen hebben puik werk geleverd, ook al was onze ondervloer niet al te best. Van ons een dikke tien.
Heel prettig en heel goede tegelzetters.
Mooi gelegde vloer.....heeeel kundig en aardig montage personeel..... Bereid om mee te denken zowel montage personeel als Gerben.
Geweldig,exact volgens onze verwachting
Zelden zulke goede service meegemaakt. Petje af.
Alles naar volle tevredenheid
De eerste keer per toeval bij de firma Kierkels uitgekomen. advies was goed en voldoende keus in de showroom afspraak gemaakt voor thuis te komen beoordelen volgens Kierkels was dit geen probleem tegelvloer uitgezocht en duidelijk afspraak gemaakt wat er moest gebeuren voor de vloerverwarming het totaal plaatje gewoon perfect alles tot in de puntjes correct uitgevoerd helemaal ont zorgt zoals vloerverwarming en deskundig en vriendelijke medewerkers kan dit iedereen aanbevelen. Chapo hartelijk bedankt voor de goede en vakkundige uitvoering.
Top zaak met top service zou het zo weer doen
Zéér goed en snel geholpen. Het montage personeel geeft ook duidelijk advies als je in twijfel bent wat te doen!
Professioneel, vakkundig, goed en eerlijk advies in de winkel. Tegelleggers hebben hun werk vakkundig gedaan.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.