Na aanloopproblemen inmiddels wel tevreden
Na de installatie van onze Sunshower zijn wij tegen behoorlijk wat problemen aangelopen. Om te beginnen kregen wij de Sunshower met zeer veel moeite aan. Even later reageerde de Sunshower helemaal niet meer op de touch-knop. Naar aanleiding van deze storing is er een monteur ingeschakeld. De touch-knop is vervangen. Hierna kreeg mijn vrouw met duidelijk wat kleinere vingers dan ik, de Sunshower nog steeds met moeite aan. Alleen als zij de knop met de bal van haar vuist afdekte, ging de Sunshower aan. Erger was, dat de Sunshower kort hierop helemaal niet meer afsloeg. Deze werd zo heet, dat de touch-knop niet meer met de vinger of hand aan te raken was en ik beneden in de meterkast de stop moest omdraaien om de Sunshower het zwijgen op te leggen. Hierop is de monteur wederom langsgeweest. Ook deze reparatie had echter niet het gewenste resultaat. Uiteindelijk is besloten om het complete binnenwerk te vervangen. Mede door de Corona was een nieuw binnenwerk niet meer op voorraad en moest deze besteld worden, wat ook lang duurde. Ook het contact met Sunshower verliep door de Corona zeer moeizaam, wat onze frustraties alleen maar verergerde. Uiteindelijk is het binnenwerk vervangen en functioneert de Sunshower zoals het hoort en kunnen wij eindelijk na een paar maanden genieten van de heerlijke warmte van de Sunshower en maken er dan ook veelvuldig gebruik van. Alleen blijft het feit, dat mijn vrouw de Sunshower met haar kleinere vingers wat lastiger aan- en uit krijgt dan ik.