We zijn zeer tevreden
Planning en communicatie is niet al te best. Door drukte? Hopelijk is dat de oorzaak en gaat dit normaal beter. De installateurs hebben hun werk best goed gedaan. Wel jammer dat er alleen maar inhuur krachten kwamen. Panelen zouden half januari worden gelegd en dat hebben ze ook gedaan. Het hele proces kon wat mij betreft een stuk beter. De schouw alvorens de panelen werden gelegd is niet top uitgevoerd. Daardoor kwam de elektricien voor verassingen te staan toen hij de meterkast wilde vervangen. De nieuwe meterkast was overigens op de dag van plaatsen kwijt. Iemand van kantoor kwam deze enkele uren daarna alsnog brengen. Vervolgens bleek dit de verkeerde meterkast te zijn. Uiteindelijk met wat aanpassingen toch geïnstalleerd voor zover mogelijk, maar de zonnepanelen konden echter nog niet worden aangesloten. De panelen zijn uiteindelijk helaas pas na ca 3 maanden aangesloten. De dakdoorvoer lekte maar dit hebben ze redelijk snel opgelost. Gelukkig heb ik nadat alles werkte nog een gesprek gehad over de gang van zaken en hebben ze een compensatie aangeboden. Dat vind ik positief. Het zegt in ieder geval dat ze wel tevreden klanten willen.
Beste Jeroen, Dank voor je feedback. Vervelend om te lezen dat de installatie (en communicatie daar rondom) alles bij elkaar helemaal niet goed verlopen is. Sorry. Graag kom ik met je in contact om je klacht te bespreken. Enerzijds om ervan te leren en anderzijds omdat ik een poging wil wagen om dit traject toch op een fijne(re) manier af te sluiten. Wil je je adresgegevens + verwijzing naar deze review mailen naar [email protected]? In ieder geval wens ik je ondanks alles toch veel plezier toe van de zonnepanelen. Met harteiljke groet, Lars / 365zon
Originele beoordeling
Ik wil mensen waarschuwen om niet met dit bedrijf in zee te gaan. Planning en communicatie is verschrikkelijk. De installateurs hebben hun werk nog best goed gedaan voor zover hen dit mogelijk werd gemaakt door 365Zon. Panelen zouden half januari worden gelegd en dat hebben ze ook gedaan. Daarna viel ik van de ene verbazing naar de andere. Wat kan er zoal fout gaan? Heel veel! En vermenigvuldig dit dan keer 10. De schouw alvorens de panelen werden gelegd is niet goed uitgevoerd. Daardoor kwam de elektricien voor verassingen te staan toen hij de meterkast wilde vervangen. De nieuwe meterkast was overigens op de dag van plaatsen kwijt. Iemand van kantoor kwam deze enkele uren daarna alsnog brengen. Vervolgens bleek dit de verkeerde meterkast te zijn. Uiteindelijk met wat aanpassingen toch geïnstalleerd voor zover mogelijk, maar de zonnepanelen konden echter nog niet worden aangesloten. Deze problemen van slechte planning en communicatie hebben zich nog een aantal keren herhaald waarna de panelen uiteindelijk ca 3 maanden later zijn aangesloten. O ja, de stofzuiger is ook nog eens vernield door een medewerker die dacht dat je er wel bouwstof mee op kan zuigen. Iedereen is gewaarschuwd!
Beste Jeroen, Dank voor je feedback. Vervelend om te lezen dat de installatie (en communicatie daar rondom) alles bij elkaar helemaal niet goed verlopen is. Sorry. Graag kom ik met je in contact om je klacht te bespreken. Enerzijds om ervan te leren en anderzijds omdat ik een poging wil wagen om dit traject toch op een fijne(re) manier af te sluiten. Wil je je adresgegevens + verwijzing naar deze review mailen naar [email protected]? In ieder geval wens ik je ondanks alles toch veel plezier toe van de zonnepanelen. Met harteiljke groet, Lars / 365zon
Met de goodwe omvormers minder tevreden ivm met piepend geluid in de bijkeuken.
Duidelijke uitleg, afhandeling en service.
Eerste afspraak afgezegd omdat de bus van de monteur kapot was en de tweede afspraak niet op komen dagen . Zo ga je niet met je klanten om.
Beste Ed, Vervelend om te lezen dat de installatieafspraak niet goed verloopt. Ik heb je bericht geregistreerd als klacht. We duiken er in en komen via een persoonlijk bericht bij je terug met een terugkoppeling. Met hartelijke groet, Lars / 365zon
Prettig bedrijf, vragen worden netjes beantwoord, goede prijs-kwaliteit verhouding, aardige installateurs, keurig gelegd, helder legplan, volgens afspraak geleverd. Gewoon top.
Via de vereniging Eigen Huis in 2020 laten plaatsen. Nooit problemen gehad, opwekking conform de voorspelling.
Panelen snel geleverd, gemonteerd en aangesloten. Panelen leveren meer energie dan dat we zelf verbruiken, dus helemaal tevreden met deze investering.
De montage van de panelen is professioneel naar onze volle tevredenheid uitgevoerd, en de energie opbrengst is uitstekend.
Het systeem werkt voortreffelijk. Ook de App werkt goed en is informatief.
Over de omvormers heb ik zo mijn twijfels, krijg ook de app niet aan de gang.
Tevreden, prettige klantvriendelijkheid en service, indien nodig, is volgens ons ook goed
De 12 panelen leveren ons de stroom die we jaarlijks verbruiken. Wat wil je meer?
Betrouwbaar
plaatsing van het geheel is netjes en goed gedaan de omvormer is in de garantie stuk gegaan deze heeft 3 maanden geduurd voordat hij werd vervangen na herhaaldelijk contact maar nu netjes opgelost
Vanaf het tekenen van de offerte is de communicatie extreem slecht geweest. Contact met je persoonlijke contactpersoon werkt niet goed. Veel mails met late reacties. Maar na installatie was het helemaal erg. Mail op 11 maart 2023, geen reactie gehad op een probleem (fout bij installatie). 24 maart 2023, nieuwe mail met de vraag. Geen reactie. Via de site contact gezocht op 2 april, geen reactie. Via hun app-“service” op 5 april contact gezocht. Nu, op 8 april, nog altijd geen reactie. Ik raad iedereen af om met deze partij in zee te gaan.
Beste Joris, Dank voor je feedback. Je bericht heb ik zojuist als klacht geregistreerd. We gaan er mee aan de slag en komen daarna graag bij je terug met een inhoudelijke reactie (en oplossing). Met vriendelijke groet, Lars van 365zon
De ochtend dat ze de zonnepanelen kwamen plaatsen bleek dat er slechts 6 panelen op konden in plaats van de 8 die waren geoffreerd. Ik heb destijds nog om een schouw gevraagd maar was niet mogelijk. 8 zonnepanelen zouden moeten passen. Dit paste dus niet en hebben we uiteindelijk 6 zonnepanelen op het dak gekregen. Na de plaatsing van de panelen ging de elektricien aan de slag om de omvormer te installeren. Na 5 uur installatie bleek dat de omvormer niet werkte. De elektricien heeft direct een RMA-melding gemaakt bij zijn leidinggevende (telefonisch), waarna hij meldde dat hij nu niets meer kon doen. Het bedrijf zou contact met mij opnemen voor een nieuwe afspraak. Ik hoorde niets van het bedrijf en ben zelf gaan emailen en aangegeven dat ik wacht op een vervolgafspraak. Een medewerker gaf aan alles zojuist doorgezet te hebben naar de afdeling planning. Die zouden contact met mij opnemen. Op 21 maart heb ik een reminder gestuurd met de melding dat ik nog niet ben gebeld voor een vervolgafspraak en of zij dit met spoed willen oppakken. Op 20 maart kreeg ik een factuur voor 8 zonnepanelen toegestuurd. Toen ik erachteraan belde legde de medewerker uit dat een factuur alleen wordt verstuurd nadat de opdracht is afgerond in het systeem. Er bleek geen nieuwe werkbon te zijn aangemaakt voor de plaatsing van een correct werkende omvormer. Ze zou dit met spoed doorsturen en ik zou in de week van 20 maart worden teruggebeld. Ik ben nooit teruggebeld en heb een ingebrekestelling gestuurd. Toen kreeg ik een herinnering dat de factuur nog niet was betaald. Uiteindelijk ben ik gebeld door het bedrijf zonder enige excuses, alleen met de melding dat ze een afspraak willen maken voor het vervangen van de omvormer. Nooit hebben ze excuses aangeboden. Nog nooit zo'n vreselijk amateuristisch bedrijf meegemaakt. Ik stel het betalen van de factuur zo lang mogelijk uit, puur uit frustratie. Spijt voor het kiezen van dit bedrijf!
Beste Nelly, Bedankt voor het delen van je ervaring. Graag kom ik met je in contact om je klacht te bespreken (en op te lossen). Wil je je contactgegevens en verwijzing naar deze review mailen naar [email protected]? Alvast bedankt! Lars / 365zon
De installatie in 2020 was onderdeel van een actie van Eigen Huis. De voorbereiding en installatie verliepen vlot en de panelen leveren gemiddeld meer dan opgegeven. De prijs/prestatie verhouding is prima.
Ben tevreden en ze doen wat ze moeten doen, in het begin opstart problemen, maar daarna snel verholpen en Walla.
Bijna drie jaar geleden besloten om met 365zon in zee te gaan voor de levering en installatie van onze zonnepanelen. Wij zijn nog steeds zeer tevreden over het gehele traject van offerte, contact, tot installatie.
Had een afspraak om 16:00, monteur komt om 14:10 langs en gooit brieven door de bus zonder afspraak af te zeggen of te verzetten. Monteur is niet op het afgrsproken tijdstip langs gekomen, zelf moeten bellen voor een nieuwe afspraak
Hoi Alicia, Dat is vervelend, sorry. Als ik nog wat voor je kan doen; stuur me dan even mailtje via [email protected] Bedankt! Lars / 365zon
Alles op de afgesproken tijd geleverd en geïnstalleerd. Daarnaast creatief oplossing gezocht en gevonden.
Ik heb na een verhuizing opnieuw zonnepanelen op mijn platte dak laten zetten. Ik heb 12 panelen en deze leveren voldoende om haast kiet te spelen met het verbruik.
Destijds snel geleverd, liggen nu 3 jaar naar tevredenheid op het dak.
Doen wat ze moeten doen,opwekken van stroom
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.