Ik wordt er heel fijn geholpen .
Helaas, gaat om een negatieve contactervaring
Wat ontzettend vervelend dat u zo teleurgesteld bent geraakt in ons n.a.v. uw laatste bezoek(en). Graag vernemen we van u nog iets meer concreet wat er gebeurde waardoor u dit gevoel kreeg en wat we zouden kunnen doen om uw oude gevoel weer terug te brengen. We nemen hier graag begin volgende week even contact over op met u. Hopelijk wilt u uw feedback dan nog wat verder toelichten zodat we onze dienstverlening kunnen optimaliseren. Alvast bedankt en fijn weekend gewenst, Team Mondmedicentrum
Maak de mail persoonlijker..
Beste Patrick, Bedankt voor de tip, we gaan ermee aan de slag!
ik ben ontzettend bang van de tandarts en daar wordt veel geduld en tijd aan besteed .
Vriendelijk,betrokken, hygienisch alles wat er moet zijn is er
Geduldig met kinderen. Ze vinden het leuk kadootjes , stickers en paspoort.
Bedankt voor het signaleren en doorgeven. We gaan het wederom onder de aandacht brengen van onze collega's dat we hier graag proactiever mee werken in het belang van de mondgezondheid van kids.
Jaarlijkse controle erg summier.
Beste Ella, Graag zouden we van u horen hoe u de controle graag uitgevoerd ziet zodat die niet summier voelt. Zou u ons hierover willen contacten? Alvast bedankt! Vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum Tiel Drumpt
Ik heb ernstige rug en nekklachten. Tandarts en assistent doen er alles aan, om de behandeling zo prettig mogelijk te doen verlopen. Alle waardering daarvoor.
Beste Gerard, bedankt voor de mooie woorden over de echte aandacht die we altijd proberen te geven aan onze patiënten!
Na een korte onderbreking weer terug bij het centrum waar ik al vanaf 1985 ben. De ze tandarts ken ik nog maar kort, dus kan er niet zo veel over zeggen.
Ze zijn allemaal vriendelijk daar, van de receptioniste, tot aan de tandarts/assistente. Kan altijd komen met spoed. Zijn belangstellend en nemen de tijd voor je.
Beste Marlous, bedankt voor de positieve woorden. Alleen wanneer afspraken meermaals niet nagekomen worden of niet tijdig afgemeld worden, kan het voorkomen dat we tot het volledige bedrag van de geplande behandeling in rekening brengen. Hier communiceren we ook altijd over wanneer het de eerste keren voorkomt. Het gebeurt niet vaak dat dit soort bedragen in rekening gebracht worden. Wij vinden dit wel redelijk indien het aantal keer niet nakomen van de afspraak ruim boven de 5 is. Met vriendelijke groeten, team Mondmedicentrum
zeer vriendelijke en deskundige tandarts en mondhygiëniste
patientvriendelijk
Beste Nellie, bedankt voor het delen van uw ervaring. We gaan eraan werken. Groeten Team Mondmedicentrum.
Eigenlijk is met alle cijfers alles 'verwoord'!
Tandarts Coral is altijd heel voorzichtig in de mond.
Beste Fred, bedankt dat je de moeite hebt genomen ons online te beoordelen! Gr. team Oss-Oost
Hele fijne Tandarts, zeer kundig, bijna nooit een verdoving nodig, neemt de tijd en doet alles met zorg waardoor je eigenlijk nooit pijn hebt bij een behandeling. Ik kan zelf niet goed tegen spuiten , maar door het geduld en de manier waarop je wordt geholpen heb ik nog nooit last gekregen.
Bedankt voor het delen van uw ervaring!
Mijn ervaring is niet positief. Na het vullen van een gaatje 8 weken kaak/hoofdpijn in die tijd ook nog 3 keer terug geweest waarna uiteindelijk werd besloten voor een wortelkanaal behandeling. Welke ontzettend pijn deed! maar wel 3 kanalen binnen 25 minuten proficiat een nieuw record :-(
Beste Jos, wat ontzettend vervelend dat je zo'n negatieve ervaring hebt gehad met onze zorgverlening. Erg naar ook dat je veel last hebt gehad van de behandeling. We doen uiteraard altijd onze uiterste best de behandeling zo pijnloos mogelijk te laten verlopen. We zullen n.a.v. jouw e-mail intern uitzoeken waar we verbeteringen door kunnen voeren. Ook nemen we nog contact met jou om te bespreken of we in deze nog iets voor je kunnen/mogen betekenen. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
Wordt altijd correct geholpen.
Beste Gerrit, ik kan me voorstellen dat u graag meer mogelijkheden zou hebben om een afspraak te plannen bij tandarts Hugo. Mocht u bereid zijn naar onze tandartspraktijk Den Bosch te reizen dan kunt u hier ook op maandag of donderdag een afspraak plannen bij Hugo. Hopelijk bent u hiermee geholpen. Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
De slechtste tandarts in oss 4 keer vulling er uit gevallen, zelfs de eigennaar had kies restjes achtergelater na het trekken van het kies waar ik erg last van had maanden lang
Beste mevrouw Neila, We betreuren het dat u een onprettige ervaring heeft gehad bij ons. De inhoud van uw opgeschreven ervaring kan echter niet kloppen, daar u slechts eenmalig voor een spoedbehandeling bij ons bent geweest en het dus niet mogelijk is dat door ons toedoen een vulling er 4 keer uitvalt. Dit gegeven doet ons ook twijfelen aan wat er van de rest van uw verhaal klopt. We hopen i.i.g. dat u in de toekomst bij een andere tandartspraktijk de zorgverlening zult ontvangen die u wenst. Met vriendelijke groeten, team Mondmedicentrum
ik ben uitstekend geholpen in een heel prettige sfeer
Mijn Vrouw en ik worden netjes behandeld.
mijn vrouw en ik worden netjes behandeld.
Wordt altijd goed geadviseerd en geholpen en heb de behandelaar(s) altijd vriendelijk meegemaakt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.